arnold27 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 witam.koledzy w mojej audi silnik chodzi tak jak by na jeden gar nie polil.jak juz sie przelaczy na gaz jest ok i silnik chodzi rowno.chce sie poradzic zanim zaczne latac po mechanikach.
prezesik18 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Skoro na LPG chodzi ok, a na PB na 3 gary, to przyczyną pewnie listwa wtryskowa jest.
ja74687 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 wyciągnąć wtryski i sprawdzić czy równo psiukają Ale nie koniecznie tu mogą być wtryski, podłącz pod VAG, może coś pokaże
arnold27 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 dzis to juz masakra.po odpaleniu az calym autem telepalo:facepalm: jesli padl wtrysk to czy vag zdjagnozuje to?
jacek70 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 To by potwierdzało że któryś wtrysk nie chodzi.Szukaj w tym kierunku.
arnold27 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 nie za bardzo auto chce jechac i nie mam jak podjechac gdzies na kompa.panowie czyli wypiac cala listwe i zobaczyc czy wtryski podaja ?
ja74687 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 tak podstaw pod każdy wtrysk jakiś pojemniczek i zobacz czy dobrze psiukają Chociaż warto by też zmierzyć ciśnienie PB za listwą ---------- Post dopisany at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ---------- odpal go awaryjnie na LPG i podjedź pod VAG - a tylko że nie przesadzaj z odległością np.: przy 10 - 15 km to za wiele się nie stanie ale przy dłuższej trasie trzeba uważać na wtryski PB
arnold27 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 tak podstaw pod każdy wtrysk jakiś pojemniczek i zobacz czy dobrze psiukają Chociaż warto by też zmierzyć ciśnienie PB za listwą ---------- Post dopisany at 12:01 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ---------- odpal go awaryjnie na LPG i podjedź pod VAG - a tylko że nie przesadzaj z odległością np.: przy 10 - 15 km to za wiele się nie stanie ale przy dłuższej trasie trzeba uważać na wtryski PB a dlaczego nie przesadzac z odlegloscia?co do diagnozy to vag nic nie pokazal.nawet koles od kompa byl zdziwiony
ja74687 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 bo wtryski od PB mogą się zapiec Jeżeli jedziesz na LPG to i tak PB krąży w układzie ponieważ chłodzi wtryski To musisz wyciągnąć i sprawdzić wtryski dodatkowo do sprawdzenia masz ciśnienie PB podejżewam że jest problem właśnie tutaj albo pompa ci nie domaga, strzelił regulator na listwie wtryskowej lub któryś z wtrysków padł. Zobacz dokładnie też wiązki do wtrysków może tu jest problem, ale to raczej powinno być na VAG-u widoczne
arnold27 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 kolego ja74687 regulator to jest to ustrojstwo okragle na listwie wtryskowej
arnold27 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 panowie bylem dzisiaj w serwisie audi we wrocku i panowie mechanicy po dlugim przekopywaniu audiki stwierdzili ze komputer nie obsluguje 2 wtryskow.zostalo sprawdzone wszystko co sie dalo i diagnoza jest taka ze komp do reanimacji lub wymiany.reanimacja 400 zeta.powiedzieli zeby zmienic kompa i ogarnac z imo.robil ktos taka podmianke juz???
ja74687 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 a problem masz od kupna samochodu czy pojawił się jakoś niedawno Wymiana ECU to ostateczność, sprawdź jeszcze dokładnie wiązki od LPG te które są wbite do wtrysków PB może tam jest przerwa i dlatego Bo powiem szczerze że nigdy nie słyszałem takiej opinii żeby ECU nie mógł sterować tylko dwoma wtryskami jak ECU już siada to ze wszystkimi wtryskami powinien mieć problem
arnold27 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 to pojawilo sie jakos 3 albo 4kwietnia.lpg mam juz ponad rok.kolo w serwisie nawet mi pokazal gdy auto chodzilo na pb sciagnal 2 pierwsze wtyczki od wtryskow i auto nawet nie zareagowalo na ten manewr.robilem zamiane wtryskow,napiecie na wtyczkach ok.
ja74687 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Dziwi mnie tylko to że VAG nic nie pokazuje, przecież jeżeli ECU by nie dawało rady sterować wtryskami to by ecu pokazało błąd albo sterownika albo wtrysków a wtryski podmieniałeś z innego samochodu tak ?? Robiłeś jeszcze tak jak ci pisałem czyli wyciągasz listwę, podkładasz coś pod każdy wtrysk, druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz czy wtryski psiukają
łysy90 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Sprawdź kable ja całkiem niedawno miałem podobnie jak wracałem od mechanika na lpg chodziło normalnie a jak brakło i wskoczył na benzyne to zaczeło szarpać autem i brak mocy wogle.
arnold27 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dziwi mnie tylko to że VAG nic nie pokazuje, przecież jeżeli ECU by nie dawało rady sterować wtryskami to by ecu pokazało błąd albo sterownika albo wtrysków a wtryski podmieniałeś z innego samochodu tak ?? Robiłeś jeszcze tak jak ci pisałem czyli wyciągasz listwę, podkładasz coś pod każdy wtrysk, druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz czy wtryski psiukają tak wtryski z innego auta i o dziwo przy kreceniu 2 wtryski martwe.jutro jade do kolesia ktory powiedzial ze to zrobi.zobaczymy co z tego wyjdzie
ja74687 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 ok napisz rezultat bo to jest dziwne żeby ECU nie mógł sterować tylko dwoma wtryskami Moim zdaniem coś innego poszło, bo jeżeli masz napięcie na wtyczce to wtrysk powinien się otworzyć jeżeli ECU by nie mógł sterować wtryskami to by nie dawał napięcia na nie Może masz jakiś problem z listwą przy pchała się czy coś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się