Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BKE to 115KM bez DPF a BRB 116KM z DPF


destroyed22

Rekomendowane odpowiedzi

Reasumując, zimnego nie butować ale i nie zamulać, trzymać średnio 1900obrotów, czy zatem jazda na 5 biegu mając 100km/h i 2000obrotów będzie optymalnie?

Tak jest, to są optymalne obroty, przy czym na rozgrzanym silniku każde obroty od 1900 do 3000 są idealne dla tego silnika.

Ponadto chciałbym zauważyć, że można spokojnie zadbać o turbinę nie łamiąc przy tym przepisów, ponieważ już przy niskich prędkościach osiąga się docelowe obroty.

Wymiana oleju co 15 tys. km i śmigasz!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od stylu jazdy. Jak zamulasz to co tydzień.

Ja olej wymieniam co ok 10000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie czy seryjnie go nie miałeś czy ktoś usunął :)

na nie odpowie Ci wlepka z kodami wyposażenia auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... z wszystkimi się zgadzam ... po pierwsze mam a4 1.9 tdi 2006 r brb bez dpf i zeby nie zamulic naszego traktorka to na zimnym nie butowac a na rozgrzanym jak najbardziej 2000 a nawet 2500 obrotow i studzic po ostrej jeździe ;)

Ale ... proszę o pomoc!

Mam taką przypadłość... jadę sobie na 1szym biegu dochodzi do 2000obr i jak dynamicznie dodam gazu to nie zawsze ale często słyszę dźwięk w postaci zaszumienia czy "puszczenia bokiem powietrza" i male szarpniecie w silniku to samo dzieje się na 2gim biegu i już rzadko ale czasem na 3cim

Moja wstępna opinia to EGR ktory się nie do końca domyka i gdzieś puszcza powietrze bokiem?

Może ktoś z was mi pomoże?

Dodam że audiczka była juz sprawdzana "na milion sposobów" i ...turbo rewelacja intercooler git zadnych mikro dziurek ... wszystko jest szczelne pompa vacu ok byla zrobiona diagnoza kompa specialistycznym sprzętem (nie jakims zwyklym programem z laptopem) i po tej diagnozie okazuje się że mam inna mape do kompa wgraną i zamiast 116km mam okolo 130 ... co jest w praktyce prawdą bo każdy dziwił się że moja audiczka jest taka rzwawa :)

Jeśli narzuca się wam jeszcze jakieś pomysły proszę o kontakt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... z wszystkimi się zgadzam ... po pierwsze mam a4 1.9 tdi 2006 r brb bez dpf i zeby nie zamulic naszego traktorka to na zimnym nie butowac a na rozgrzanym jak najbardziej 2000 a nawet 2500 obrotow i studzic po ostrej jeździe ;)

Ale ... proszę o pomoc!

Mam taką przypadłość... jadę sobie na 1szym biegu dochodzi do 2000obr i jak dynamicznie dodam gazu to nie zawsze ale często słyszę dźwięk w postaci zaszumienia czy "puszczenia bokiem powietrza" i male szarpniecie w silniku to samo dzieje się na 2gim biegu i już rzadko ale czasem na 3cim

Moja wstępna opinia to EGR ktory się nie do końca domyka i gdzieś puszcza powietrze bokiem?

Może ktoś z was mi pomoże?

Dodam że audiczka była juz sprawdzana "na milion sposobów" i ...turbo rewelacja intercooler git zadnych mikro dziurek ... wszystko jest szczelne pompa vacu ok byla zrobiona diagnoza kompa specialistycznym sprzętem (nie jakims zwyklym programem z laptopem) i po tej diagnozie okazuje się że mam inna mape do kompa wgraną i zamiast 116km mam okolo 130 ... co jest w praktyce prawdą bo każdy dziwił się że moja audiczka jest taka rzwawa :)

Jeśli narzuca się wam jeszcze jakieś pomysły proszę o kontakt ;)

Mimo że nie masz 2,0 tdi , to przeczytaj uważnie wątek z tego linku :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/

Wydaje mi się że tam znajdziesz odpowiedź na nurtujące Ciebię pytanie :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój 1.9 brb 2007 jest fabrycznie bez dpf,aczkolwiek jest przygotowany do zainstalowania tego ustrojstwa ;-)

Mam pytanko...

Kopci mi na czarno dość sporo,czy przyczyną tego może być EGR?

Jakieś podpowiedzi,sugestie?

Trochę kicha jak takie ładne auto zostawia za sobą czarną chmurę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź cały dolot od turbiny do kolektora. Może pękły gdzieś rury. Przeplywka widzi dużo powietrza wtryski walą ile wlezie ale powietrze bokiem idzie i koks na maksa gotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sprawdzałem Dolot raczej ok.

Wyczyściłem EGR był zasyfiony na max,rano odpaliłem i przez pierwsze 10km kopcił się jeszcze bardziej,aczkolwiek po kolejnych 10km. Nie widziałem w lusterku dymu.

Czy to może wypalały się stare spaliny??

Po czyszczeniu egr kopci jeszcze bardziej!

Co robić??

Edytowane przez roni140
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... z wszystkimi się zgadzam ... po pierwsze mam a4 1.9 tdi 2006 r brb bez dpf i zeby nie zamulic naszego traktorka to na zimnym nie butowac a na rozgrzanym jak najbardziej 2000 a nawet 2500 obrotow i studzic po ostrej jeździe ;)

Ale ... proszę o pomoc!

Mam taką przypadłość... jadę sobie na 1szym biegu dochodzi do 2000obr i jak dynamicznie dodam gazu to nie zawsze ale często słyszę dźwięk w postaci zaszumienia czy "puszczenia bokiem powietrza" i male szarpniecie w silniku to samo dzieje się na 2gim biegu i już rzadko ale czasem na 3cim

Moja wstępna opinia to EGR ktory się nie do końca domyka i gdzieś puszcza powietrze bokiem?

Może ktoś z was mi pomoże?

Dodam że audiczka była juz sprawdzana "na milion sposobów" i ...turbo rewelacja intercooler git zadnych mikro dziurek ... wszystko jest szczelne pompa vacu ok byla zrobiona diagnoza kompa specialistycznym sprzętem (nie jakims zwyklym programem z laptopem) i po tej diagnozie okazuje się że mam inna mape do kompa wgraną i zamiast 116km mam okolo 130 ... co jest w praktyce prawdą bo każdy dziwił się że moja audiczka jest taka rzwawa :)

Jeśli narzuca się wam jeszcze jakieś pomysły proszę o kontakt ;)

Mimo że nie masz 2,0 tdi , to przeczytaj uważnie wątek z tego linku :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/

Wydaje mi się że tam znajdziesz odpowiedź na nurtujące Ciebię pytanie :naughty:

Przed przeczytaniem tego tematu wszystko co tam było napisane zostało wcześniej juz zrobione.

tzn:

egr , wyczyszczony , wszystkie doloty sprawdzone wyczyszczone , sprawdzona szczelność itp

a "usterka" nie ustąpiła, na dodatek teraz dziwnie auto odpala , być może przez jakieś złe paliwo, i tu też dziwne bo zawsze leje Shella v-power nitro , i nawet lałem niemieckie paliwa, a raz zalałem zwykłe fuel save i chyba od tego momentu dziwnie zaczął odpalać hymmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych użytkowników A4 B7 1.9 TDI BRB ,

Mam pytanko jak się zachowuje autko na pierwszym biegu, bo umnie wydaje mi się nieco słaby na jedynce potem juz na kolejnych jest w miarę OK?

Jakie macie średnie spalanie przy tym silniku?

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne z tym biegiem tak tylko zeby ruszyć ;) a spalanie 5,2 -9,7 nawet nie wierz w bajki o 4 literach poza tym jest juz temat o spalaniu 1.9 b7

Wysłane z Nokia 6310i za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, iz motorki BRB wystepowaly takze bez DPFa, sam jestem posiadaczem takiego auta od ponad 2 lat. Rok pr.2007 przebieg 250 tys.i smiga az milo. Kraj pochodzenia Belgia, z tego co mi wiadomo ten motor jest tam czesto spotykany. Mozna to sprawdzic po oznaczeniach kodow w bagazniku. Broki tez musze sprawdzic chociaz poki co nie slychac nic niepokojacego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...