daniel01 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Prosiłbym o analizę tych logów : Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: 0 0 X X X Samochód totalnie nie ma przyspieszenia, samochód ma zaślepiony EGR Z góry dziękuje za każda pomoc.
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Logi zrobione w trybie awaryjnym...czyli do d...y Zrób stat.BS 011 na początek. Loga wykonaj po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta.
tomaszstn Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Ja pomagałem koledze, niestety po pierwszym zrobiliśmy tak jak piszesz, zgasiliśmy i włączyliśmy jeszcze raz ale nic to nie dało Auto przyspiesza jak zarżnięty cienkol 700, powiedz mi jeszcze co to: stat.BS 011 ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- a dobra, statyczne grupa 11, trochę ciężko ma kolega Daniel dojechać, trochę km ma, jak myślisz co to może być, nie pasowała mi przepływka to co jeszcze rzuca się w oczy to to że egr cały zlany olejem, teraz już zaślepiony
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 w 011 BS - powinna pracować sztanga, lecz u mnie żadnej reakcji i w okienkach informacja ERROR - czym może to być spowodowane? Pełny VCDS oczywiście. Przepływke zostaw w spokoju... zrób o co prosiłem czyli 011BS oraz 010 stat. Nie róbcie już dynamicznych.
daniel01 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Tak jak kolega Tomasz pisze nawet po zgaszeniu i ponownym załączeniu silnika na obrotach 3 tyś włącza się tryb awaryjny.
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Tak jak kolega Tomasz pisze nawet po zgaszeniu i ponownym załączeniu silnika na obrotach 3 tyś włącza się tryb awaryjny. Przecież napisałem wyrażnie... Nie róbcie już dynamicznych.
zbyszek7791 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 sprawdź/podmień czujnik ciśnienia doładowania
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 sprawdź/podmień czujnik ciśnienia doładowania Wystarczy 010 stat:wink:
tomaszstn Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 No to Daniel wpadnij jak dasz radę na te statyczne, zrobimy jeszcze dodatkowo ---------- Post dopisany 11-04-2014 at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 22:18 ---------- Statyczne zrobione: Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Daniel Masz uwalony czujnik cisnienia doladowania....
przemik Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Wymien czujnik i po temacie. AWX i AVF mają takie same czujniki. Nowka w ASO cos koło 250 PLN.
daniel01 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A może to być wina wycieku oleju bo cały silnik w oleju ?
tomaszstn Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Tutaj jest coś taniej: NOWY ORYG CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA VW TOURAN (4135188237) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ale czy aby na pewno, może to być z zapieczonej geometrii?
przemik Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A widziales kiedys zapieczoną geometrie, która laduje od 1600 obr 2 bary w TDi. Bo ja nie. Zobacz tu i porównaj logi http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tryb-awaryjny-276376/ Jesli masz z kims podmienic czujnik to podmien na 99% auto odzyje. Zanim wymienisz/podmienisz czujnik sprawdzcie wtyczke.
daniel01 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Z podmianą to ciężko a masz może jakiś schemat w którym to jest miejscu dokładnie ? Bo tutaj kolega Tomasz znalazł mi za 50 zł orginał także mogę myśleć pod tym. I wg gdzie można to znaleźć a żeby wtyczkę znaleźć.
DragonGTI Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Nr 8 przykręcony do plastikowej rury http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-r4-v6-tdi-lokalizacja-czujnikow-elementow-wykonawczych-32757/
daniel01 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ok dzięki za info. Ok to już zaraz zamawiam to i będę wymieniał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się