Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize logów 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosiłbym o analizę tych logów :

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

P1586 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Samochód totalnie nie ma przyspieszenia, samochód ma zaślepiony EGR

Z góry dziękuje za każda pomoc.

Opublikowano

Logi zrobione w trybie awaryjnym...czyli do d...y

Zrób stat.BS 011 na początek.

Loga wykonaj po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta.

Opublikowano

Ja pomagałem koledze, niestety po pierwszym zrobiliśmy tak jak piszesz, zgasiliśmy i włączyliśmy jeszcze raz ale nic to nie dało :kwasny:

Auto przyspiesza jak zarżnięty cienkol 700, powiedz mi jeszcze co to: stat.BS 011

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ----------

a dobra, statyczne grupa 11, trochę ciężko ma kolega Daniel dojechać, trochę km ma, jak myślisz co to może być, nie pasowała mi przepływka

to co jeszcze rzuca się w oczy to to że egr cały zlany olejem, teraz już zaślepiony

Opublikowano
w 011 BS - powinna pracować sztanga, lecz u mnie żadnej reakcji i w okienkach informacja ERROR - czym może to być spowodowane? Pełny VCDS oczywiście.

Przepływke zostaw w spokoju... zrób o co prosiłem czyli 011BS oraz 010 stat.

Nie róbcie już dynamicznych.

Opublikowano

Tak jak kolega Tomasz pisze nawet po zgaszeniu i ponownym załączeniu silnika na obrotach 3 tyś włącza się tryb awaryjny.

Opublikowano
Tak jak kolega Tomasz pisze nawet po zgaszeniu i ponownym załączeniu silnika na obrotach 3 tyś włącza się tryb awaryjny.

Przecież napisałem wyrażnie...:facepalm:

Nie róbcie już dynamicznych.
Opublikowano

sprawdź/podmień czujnik ciśnienia doładowania

Opublikowano
sprawdź/podmień czujnik ciśnienia doładowania

Wystarczy 010 stat:wink:

Opublikowano

No to Daniel wpadnij jak dasz radę na te statyczne, zrobimy jeszcze dodatkowo :wink:

---------- Post dopisany 11-04-2014 at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 22:18 ----------

Statyczne zrobione:

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Daniel

Masz uwalony czujnik cisnienia doladowania....

Opublikowano

Jest to poważna sprawa ?

Opublikowano

Wymien czujnik i po temacie. AWX i AVF mają takie same czujniki.

Nowka w ASO cos koło 250 PLN.

Opublikowano

A może to być wina wycieku oleju bo cały silnik w oleju ?

Opublikowano

A widziales kiedys zapieczoną geometrie, która laduje od 1600 obr 2 bary w TDi. Bo ja nie.

Zobacz tu i porównaj logi

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tryb-awaryjny-276376/

Jesli masz z kims podmienic czujnik to podmien na 99% auto odzyje.

Zanim wymienisz/podmienisz czujnik sprawdzcie wtyczke.

Opublikowano

Z podmianą to ciężko a masz może jakiś schemat w którym to jest miejscu dokładnie ? Bo tutaj kolega Tomasz znalazł mi za 50 zł orginał także mogę myśleć pod tym. I wg gdzie można to znaleźć a żeby wtyczkę znaleźć.

Opublikowano

Ok dzięki za info. ;) Ok to już zaraz zamawiam to i będę wymieniał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...