derantis Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 własnie wruciłem od mechanika i.... 6 razy zakładany sciagnay zmienione rolki,paski itp... wniosek napinacz hydrauliczny jest temu winny:facepalm: nie ma rady chyba ze popuscic całosc ale to jest wbrew logice... ustawialismy popuszczalismy i dalej to samo... a na pasku dayco tragedia.... takze odpuszczam temat chyba hehe dostałem 60tys gwarancji na całosc ... ciezki orzech do zgryzienia hehe ale ten typ tak ma
dziaba5 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Czekalem az to sprawdzisz derantis bo sam jestem ciagle ciekawy skad ten dzwiek a u siebie jeszcze nie zagladalem i skad wiesz ze to na 100% napinacz ??? czyli co jak wymienisz napinacz to to pomoze co Ci powiedzial mechanik???
derantis Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 powiem ci tak ze to nic nie pomoze jedyne co to go poluzowac ale to moze grozic pozniej przeskokiem paska.. powiem ci ze rece opadaja..trzech typow co siedza w tym lata i onie sami nie wiedzieli od czego osłuchany cały osprzet itp pasek na dayko nowa rolka jakas japonska i to samo poluzowany pasek i nic wszystkie czesci nowe orginalne i nic...... tak musi byc:facepalm: 6 razy skrecał ...od 8 do 14
flex78 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Powinien ucichnąć po kilku tysiakach, u mnie zrobione jakieś 15 tysiaków i w 90% się uspokoiło. Pasek conti. Tej byłem zdygany dlaczego tak jest ale... A pompa wody była mu ciebie wymieniana? Ciekawe co by było jakbyś założył z powrotem stary napinacz, ale teraz już za późno skoro wszystko masz złożone do kupy pozdro
derantis Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 powiem ci tak ze stary napinacz nadawał sie jedynie do pirostalu na złom hehe pompa wymieniona orginał o tych 15tys mowił mi z poczatku mechanik za 1 razem jak sie cofnołem ale nie dawało mi to spokoju i kazałem to wymieniac zal mi tego mechaniora bo sie najebał a poprawy nic składał rozkładał odpalał i tak wkołko tylko na innych czesciach i nic ... chyba dam sobie na luz ale i tak załuje ze mu nie kazałem popuscic tego napinacza z 4-6mm do 11mm luzu ale pozniej mogło by to skutkowac przeskoczeniem paska....
Duch^ Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Nic to nie da jak pasek ustawiamy na znaki i blokady składamy na dobrych częściach to ma hulać i tyle. A że wyje to możliwe że tłumik drgań na rozrządzie jest już wysłużony i trzeba zmienić koło ale w to też wątpię lepiej pojeździć i zniknie ten świergot. Napinacz hydrauliczny nic nie ma do tego świergotu.
derantis Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 moze tak byc bo nic nie pomogło ... a juz całosc przerabiana 6 razy
flex78 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Derantis, wrzuć ten dźwięk jak możesz, chciałbym porównać czy jest porównywalny jak był u mnie moze tak byc bo nic nie pomogło ... a juz całosc przerabiana 6 razy
brodzitsu Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Panowie u mnie już tego dźwięku nie ma (według mechanika), dokładnie napisze co i jak to u mnie wyglądało tylko musze do mechanika po autko podjechać, obecnie jeszcze pompki są testowane i regenerowane więc jeszcze chwilke zajmie zanim odpale autko i potwierdze to co mechanik (znajomy) mówi że już wszystko ok pewnie po długim weekendzie będe wszystko wiedział. Ja miałem identiko dźwięk jak na filmiku młodziaka22 z pierwszej stony tematu
derantis Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 jestem bardo ciekawy jak to ogarnołes:naughty: czekam moze mi oswiecisz całosc heh
Biszczan Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 U mnie ten dźwięk występuje po wymianie rozrządu i nasłuc**jąc gdzie tylko się da wydaje mi się, że dochodzi z tłumika drgań skrętnych wału korbowego. (Dźwięk jest identyczny jak ten, który jest na filmiku kolegi młodziak22) - taki nieregularny świergot czy jak to tam nazwać, słychać go w kabinie. Czuć też większe drgania kiery i drążka zmiany biegów. https://www.youtube.com/watch?v=ascPM8Q3Amo
machina Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 U mnie ten dźwięk występuje po wymianie rozrządu i nasłuc**jąc gdzie tylko się da wydaje mi się, że dochodzi z tłumika drgań skrętnych wału korbowego. (Dźwięk jest identyczny jak ten, który jest na filmiku kolegi młodziak22) - taki nieregularny świergot czy jak to tam nazwać, słychać go w kabinie. Czuć też większe drgania kiery i drążka zmiany biegów. Film jest prywatny, nie można obejrzeć.
Biszczan Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Nadal nie działa ten filmikPoprawiłem Dziwne bo mi działał. Jak będę mieć czas to ogarnę temacik. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
derantis Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 i jak brodzitsu? opiszesz co i jak z tym rozrzadem?
brodzitsu Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Jeszcze kilka dni i będe wszystko wiedział ,póki co to jest mały problem żeby właściwie wyregulować pomki w których zmieniłem końcówki. Jak tylko dostane telefon że są gotowe to śmigam je zamontować, odpalę autko posprawdzam osobiście i dopytam o wszystko znajomego mechanika
derantis Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 okey czekam kolego ;D ---------- Post dopisany 18-05-2014 at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2014 at 12:51 ---------- i jak kolego brodzitsu z tym rozrzadem??
majster151 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Wedlug mnie to jest wina za mocno napietego paska, lub niepoprawnie napietego. Juz pare tych rozrzadow wymienilym, i orginalnych i z roznych firm czesci i nigdy tak nie piszczalo. No chyba ze to wogole nie rozrzad kwiczy, jestescie pewni ze to nie od paskow klinowych?
derantis Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 powiem ci ze u mnie paski wymienione były a tak wogule to przy mnie rozrzad zmieniany tak jak pisałem wyzej i tak swierczy ten mechanik robi 15 lat w zawodzie i sam nie wieidział od czego to moze byc.... ---------- Post dopisany 29-06-2014 at 09:47 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 20:40 ---------- witam.Odświeżam wątek ponieważ udało sie poskromic ten hałas heh wolą przypadku było puszczenie uszczelniacza wałku i lanie sie oliwy wruciłem do warsztatu w którym był wymieniany rozrzad i usłyszałem ze tego uszczelniacza nikt nie wymieniał i na to nie mam gwarancji.... bardzo sie wkur... i zwinołem majdan i pojechał do najlepszego serwisu w miescie ale tez naj $$$... i chłopaki wszystko ogarneli równiez z moja kieszenią hehe 500zł za sama wymiane ... głowny mechanik powiedział ze sam miał problem z tym hałasem ale rzecz wyglada tak Trzeba dobrze wyregulowac napinacz hudrauliczny i dopasowac go (ponoc sa 4 rodzaje) metoda podmieniania.. Jednak sprawa jest do ogarniecia tylko musi byc fachowiec a nie paprak samouk hehe pozdro koledzy temat mam zamkniety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się