Wielki Dao Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Witam, byłem wczoraj po mapę silnika, Revo, wypluł 197 koni, po kilku razach do dechy poczułem jakiś zapach. Po prawej stronie silnika jest śrubka z której coś cieknie, malutko ale jednak coś jest nie tak. Zobaczyłem też że na wtrysku jest coś mokrego. Wie ktoś co to może być, jak to naprawić i jaki może być przewidywany koszt naprawy? Jeszcze, co to za śrubka?:
Łukasz13 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Na pierwszym zdjęciu masz rurkę od płynu chłodzącego, nie wiem co za korek tam jest wkręcony i czy oryginalnie tak jest w Twoim silniku bo u mnie nie mam tam żadnego korka trzeba go odkręcic i załozyc uszczelkę czy coś wycieka płyn chłodniczy. na drugim zdjeciu wyciek prawdopodobnie paliwa, zużyte oringi wtryskiwaczy ewentualnie nieszczelne gniazda wtrysków w kolektorze, trzecie zdjęcie to wygląda na nieoryginalny kolektor, tzn. kolektor z silnika z wczesniejszej wersji gdzie jest regulator paliwa na listwie paliwa i wtedy ten wężyk jest podłączony do regulatora, u Ciebie regulator jest w filtrze paliwa dlatego ten wężyk jest niepodłaczony.
krzysiekml Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 na pierwszym foto to śrubka odpowietrzająca układ chłodzenia i jest ona w każdym b6 1.8t i innych na drugim foto jak kolega Łukasz pisze na trzecim foto kolektor ori tylko występuje jeszcze ori zaślepka na tym króćcu a nie wężyk ze śrubką
Wielki Dao Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 No nie bardzo bo nadal nie wiem czemu na pierwszym zdjęciu coś cieknie, co zrobić by to wszystko naprawić i jaki może być koszt całej naprawy. Przy dużej prędkości czuje dziwny zapach gumy/oleju, nie potrafię tego dokładnie opisać.
Łukasz13 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Koszt pewnie nie duzy, korek sprubuj dokrecic jak nie pomoze trzeba spucic plyn odkrecic korek i zobaczyc uszczelke, co do wtryskow kup oringi na wtryski groszowa sprawa i wymien, jak nie pomoze to trzeba wymienic gniazda wtryskow w kolektorze, z trzecim nie musisz nic robic. Wysłane za pomoca sputnika.
krzysiekml Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 uszczelka na odpowietrzniku do wymiany i o-ringi na wtryskach no może jeszcze coś pocieka po drugiej stronie głowicy? płynu nie trzeba spuszczać,zwykłe odkręcenie i i wymianka
Wielki Dao Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Po drugiej stronie czyściutko, nic nie leci. ---------- Post dopisany 14-04-2014 at 07:41 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2014 at 19:06 ---------- Rozumiem że to niebezpieczne jeździć teraz z uwagi na wtrysk i benzynę przy silniku aby się nic nie zapaliło? Takie o ringi na wtryski? http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=201072865075 ---------- Post dopisany at 08:39 ---------- Poprzedni post napisany at 07:41 ---------- Taki jest kolor po lekkim wytarciu ---------- Post dopisany at 10:58 ---------- Poprzedni post napisany at 08:39 ---------- Myślę że przy wtryskach to nie paliwo a płyn chłodniczy który jest koloru różowego i zmieszał się z brudem. Będę miał przerwę w pracy wyczyszczę wd40, pędzelkiem, papierem a na koniec wydmucham powietrzem pod ciśnieniem i przejadę się kawałek. ---------- Post dopisany at 15:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ---------- Dokręciłem śrubkę i nic nie cieknie, zobacze przy większej prędkości.
soul87 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 kolego, jaki kod silnika masz wyryty na glowicy ? .... pytam z czystej ciekawosci...
soul87 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 O tyle dobrze bo kolektor wyglada jak ze starszego 1.8t
Wielki Dao Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Może to tylko brak oryginalnej zaślepki, która została zastąpiona wężykiem ze śrubką? :X Dokręciłem śrubkę na odpowoetrzniku i nic nie leci, wyczyściłem miejsce na około wtrysku i nie widać żadnego przecieku nie wspominając że nie ma ani trochę zapachu benzyny.
soul87 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 http://allegro.pl/a4-b6-1-8t-avj-awt-kolektor-wtryski-wtryskiwacze-i4153898491.html no nie do konca.... Kolektory w b6 nie maja w ogole tego krocca w kolektorze- dobrze ze glowica avj ...
Wielki Dao Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Na tym zdjęciu widzę że jest tam takie coś tylko bez rurki i śrubki może ma ktoś avj i mógł by podrzucić zdjęcie?
soul87 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 To co widzisz to jest kruciec po drigiej stronie .... Mylisx strony kolektora
Wielki Dao Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Tak czy siak wszystko śmiga jak należy, nic nie cieknie i nie pęka, myślę że ten kolektor nie przeszkadza, auto jest zrobione na 197 koni i wszystko chodzi, najwyżej będę brał nowy kolektor z APR.
krzysiekml Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 u mnie jest ten króciec a kolektor ori i w innych avj też widziałem
Wielki Dao Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czyli ten kolektor jest ori do avj czy nie? Bo już się pogubiłem heh
radi Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 ori , u mnie tez jest takie cos , podłączyłem pod ten króciec zegar doładowania
edekxp Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Moim zdaniem w AVJ był kolektor z takim króćcem, w późniejszych BFB nie ma tego bo mam taki silnik. Co nie zmienia faktu że oba kolektory są zamienne W niczym to nie przeszkadza aby tylko było szczelne. Proponuję tylko założyć opaski przy kolektorze i przy tej śrubce Jakbyś montował LPG to masz gotowy króciec bez wiercenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się