sharq1928 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witam. Bardzo proszę o ocenę logów. Zaznaczam, że robiłem to pierwszy raz, jeśli jest coś nie tak, proszę o wyrozumiałość Przebieg samochodu to 160tys. W aucie zauważyłem duże drgania silnika, odczuwalne w kabinie i głośna praca silnika. Log (0 - 023,014) Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 007) Log (6 - 013) Log (7 - 018,014) Logi dynamiczne: Log (0 - 004) Log (1 - 008) Log (2 - 001) Log (3 - 000,000) Log (4 - 003) Log (5 - 011) Log (6 - 010) Z góry dziękuję ! Pozdrawiam
PAWEL69 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Witaj Robiony rozrząd? Do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu. Do poprawy kąt synchronizacji. Po tych zabiegach jeszcze raz stat.004 oraz 003 w trybie BS. Pzdr.
sharq1928 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Tak. Wymieniany był rozrząd. Logi dynamiczne: Log (0 - 004) Log (1 - 008) Log (2 - 001) Log (3 - 000,000) Log (4 - 003) Log (5 - 011) Log (6 - 010)
PAWEL69 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Tak. Wymieniany był rozrząd.] Do natychmiastowej poprawy...jest tragicznie Eeeeeeh kolejna ofiara Pana mechanika:facepalm: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-1-9-avf-323705/ u Ciebie jest trochę lepiej... Pzdr.
sharq1928 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dzięki za odpowiedź. Przed zmianą rozrządu było to samo (głośna praca i drgania). Teraz zauważyłem że największe drgania odczuwane są przy ok 1200 obr/min (na postoju), podczas jazdy drgania ustają ale silnik nadal głośno pracuje. W tamtym roku wymieniane były poduszki pod silnikiem (teraz pod skrzynią), regeneracja maglownicy i zawieszenie. Od tego czasu pojawiły się w/w "dolegliwości" plus kierownica ciężej pracuje. "Mechanik" stwierdził, że tak ma być. Jak dłużej pojeżdżę to to wszystko ustanie. Czy pozostałe parametry są ok? Z góry dziękuję za pomoc.
PAWEL69 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 "Mechanik" stwierdził, że tak ma być. bzdura Jak dłużej pojeżdżę to to wszystko ustanie. bzduraW tamtym roku wymieniane były poduszki pod silnikiem (teraz pod skrzynią) jeżeli doradził Ci to ten sam mechanik to.....W tym przypadku wymiana czegokolwiek jest bezsensowna(zawieszenie silnika) Wniosek...jedż do porządnego mechanika który wie gdzie wsadzić ręce. Powodzenia...
sharq1928 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Okazało się jeszcze, że poprzedni "mechanik" odciął wtyczkę i założył poduszkę bez czujnika. Czy ma to jakiś wpływ na moje usterki? Czy komputer może odbierać jakieś nieprawidłowe informacje i przez to są drgania silnika? Czy skoro jest założona poduszka bez czujnika, może to oznaczać, że został źle dobrany jej typ? Myślę cały czas o tych poduszkach, ponieważ jak pisałem wyżej po tych "naprawach" (maglownica, poduszki) w aucie zrobiło się głośno i drgania w całej kabinie. Jutro będzie poprawka rozrządu to wrzucę ponownie logi. Z góry dziękuję za odpowiedź
PAWEL69 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Czy skoro jest założona poduszka bez czujnika, może to oznaczać, że został źle dobrany jej typ? Tak...tanie podróby są twarde-nie tłumią drgań.
DragonGTI Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Czy skoro jest założona poduszka bez czujnika, może to oznaczać, że został źle dobrany jej typ? Tak...tanie podróby są twarde-nie tłumią drgań. Dokładnie, przerabiałem ten problem u siebie.. założyłem poduszkę z firmy LAMFORDER też bez czujnika i mam spokój już ponad rok czasu...
sharq1928 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witaj Robiony rozrząd? Do sprawdzenia poprawność ustawienia rozrządu. Do poprawy kąt synchronizacji. Po tych zabiegach jeszcze raz stat.004 oraz 003 w trybie BS. Pzdr. Proszę o ponowną analizę w/w grup po ustawieniu kąta synchronizacji: Log (0 - 003) Log (1 - 004) BS Log (0 - 003) Log (1 - 004) Zauważyłem, że przy logowaniu grupy 003 w trybie BS, jak EGR jest włączony to drgania są mniejsze i praca silnika jest cichsza.
DragonGTI Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Kąt synchro bardzo dobrze. Czyściłeś zawór EGR??
PAWEL69 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zauważyłem, że przy logowaniu grupy 003 w trybie BS, jak EGR jest włączony to drgania są mniejsze i praca silnika jest cichsza. wyczyść ladnie EGR,a jak masz zacięcie to również kolektor dolotowy:wink: Synchro OK.
sharq1928 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 EGR wyczyszczony (sporo było syfu). W aucie z w/w rzeczy nic się nie poprawiło... Przy otwartej masce pojawił się dodatkowo taki głuchy odgłos, w momencie delikatnego przesunięcia przepustnicy przy EGR on znika... Logi grupy 3 po czyszczeniu EGR. 003 BS Co jeszcze można spróbować zrobić? Rozumiem, że pozostałe parametry logów są ok? Czy jest konieczność zrobienia ich jeszcze raz? Z góry dziękuję za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się