Fido 120 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Mam mały dylemat. Oto wlepka dla B6 Jest tu standardowy rozmiar 235/45/17 i podane ciśnienia. Jak wiecie, idealnym zamiennikiem tej opony jest rozmiar 215/50/17 więc pytanie, jakie ciśnienie powinno w niej być. Takie same ? Inne ? Jak tak to jakie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timm 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 coraz durniejsze te wklejki jakiś standard ... do wszystkiego no ale do rzeczy - jeśli nie latasz z pełnym obciążeniem dmuchnij P - 2,3 T - 2,2 .... sam tak robię, że przód podnoszę o 0,1 i jest ok ( nie widzę by zbierało bardziej boki czy też środek opony ) , przy pełnych obciążeniach trzymaj zalecanego 2,6. Poza tym - uwierz, że zmiana temperatury otoczenia potrafi zrobić różnicę w ciśnieniach nawet o 0,2-0,3 .... poza tym tolerancje wskazań manometrów ... ( pomijam już fakt z życia - klient przyjechał mi po pompowaniu na stacji paliw XXX, twierdzi, że dał po 2,0 - sprawdziłem miał .... 3,5 ) co do durności na wklejkach .... miałem przypadek ( na jakimś samochodzie francuskim - nie pamiętam w tej chwili jakim ) klient życzył sobie, by mu zrobić ciśnienie .... 2,65 - bo tak na wklejce ma a że leciał z trasy więc kazałem mu z godzinkę postać bo tylko po ostygnięciu opon mogę mu wyregulować "zalecane ciśnienie" .... czekał wyjąłem nowiutki manometr elektroniczny .... ależ był zadowolonyyyyy ale wracając do "rzeczywistości" ... zrób jak napisałem - tylko pewnym, sprawdzonym manometrem - na niezagrzanych oponach, przyjdą temperatury rzędu >+20, podjedź jeszcze raz i doreguluj ---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:03 ---------- będziesz po jakimś czasie widział, że powiedzmy zbiera bardziej środek - zmniejsz o 0,1-0,2 .... zbiera bardziej boki - powiększ o tą samą wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Czy durne te wklejki ? Chyba fabryka testowała to jakoś że tak piszą. Ale dzięki za podpowiedź. Ktoś jeszcze chce się wypowiedzieć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Mi wulkanizator dał 2,4 opony 215/50/17 Szwagier ma focusa firmowego z takimi samymi oponami i też ma 2,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VesslaN 2 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 @fidotp wrzucisz jakieś foty jak samochód stoi na tej feldze z oponą ? Napisz jak się prowadzi autko:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Na razie pogoda nie pozwala na zmianę zimówek. Ale jak zmienię to wrzucę do tematu galerii felg bo kilku już o to pytało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matibati2 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Ja był dał 2,3 i 2,2 jak na nasze drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VesslaN 2 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Popieram przedmówcę - nie ma co robić "kamienia" na te nasz piękne trasy, drogi, dojazdy, dróżki itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Też tak myślę. Obie opony wewnątrz mają podobną objętość więc i ciśnienia zapewne podobne. Jak dam te 2,3 to myślę że będzie ok. Postawie auto na te koła to lukne jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timm 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 różnicy ciśnień rzędu 0,1-0,2 wizualnie praktycznie nie zauważysz, kwestia na ile miękkie opony masz zakute - u mnie na Conti efekt jest taki, jakby ciągle luftu było ciut mało - no ale bieżnik równo leci - czyli jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadow_956 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 a jakie radzicie ciśnienie w oponach 245/40 R18 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
timm 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 podobnie, w grę wchodzi jeszcze kwestia obciążenia auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Podsyłam linka do fot rozmiaru 215/50/17 http://a4-klub.pl/felgi-opony-18/galeria-felg-a4-pokazcie-fele-7505/index16.html#post4136234 Na dole zdjęć jest link do większej galerii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel1210 0 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 witam chcialbym wiedziec jakie cisnienie mam wpakowac w opony 195 65 15 przod tyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Zobacz sobie na klapke paliwa tam powinienes miec nalepke odnosnie cisnienia w oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel1210 0 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 dzieki wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Siema Od wczoraj śmigam na 17" 205/50 i nie wiem jakie powinno być ciśnienie odpowiednie przód/tył a jakie max. Szukałem u wujka google i wszystkie kalkulatory/konfiguratory tyczą się wyłącznie ori kół i opon montowanych fabrycznie wulkanizator nabił mi do wszystkich 2.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzesio 3 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 ujdzie , chyba ze czesto jezdzis na max zaladowany, wtedy na tyl dalbym 2.5 bar 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Praktycznie zawsze jeżdżę na pusto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 2.3 może być ale śmiało możesz bić 2.5-2.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się