?ukkasz Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Witam, szukałem w szukajce, ale identycznego objawu nie mogłem znaleźć. Problem polega na tym, że jak ostro ruszę na pierwszym biegu, i na drugim w sumie też to czuć wibrację. Pochodzą one z prawego przedniego koła (tak mi się wydaje). Dodam, że strzela mi właśnie przegub przy skręcaniu w tym kole. Ktoś pisał, że jak Quattro to nie jest to wina przegubów (te drganie). Mi się wydaję, że przyczyną drganie przegub wewnętrzny, a strzelania przy skręcaniu przegub zewnętrzny. Ktoś ma jakieś inne pomysły? W taki razie wymieniać całą półoś?
C4NC3R Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Wątpię aby półoś miała bicie. Wymień zewnętrzny jeśli Ci strzela i zobacz czy ustąpiło. Tylne napędy są ok?
?ukkasz Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Kurcze to trochę mnie nastraszyłeś. Wydaje mi się, że tylne napędy są ok. A jak to sprawdzić? Na zakrętach dobrze trzyma się drogi. Co to może być w takim razie? Przez ten przegub strzelający mogą być te drgania?
jacek70 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Przede wszystkim nie wiem na co czekasz. Przegub Ci stuka a Ty go nie wymienisz tylko doszukujesz się innych usterek. Zacznij od wymiany tego co już wiesz że szwankuje. Powodzenia.
?ukkasz Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Nie miałem kiedy. Autko kupiłem w czwartek wieczorem, w piatek i sobote w pracy i nie było nawet kiedy kupić przegubu, nie mówiąc o założeniu. Pytam, bo w poprzednim aucie jak strzelał przegub to nigdy takie wibracje nie miały miejsca, dlatego pytam co to może być poza tym.
damian111 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 wymień przegub bo pożegnasz się z półośką
?ukkasz Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Tak wiem, zrobię to tylko po świętach, bo wcześniej po prostu nie było czasu Trochę późno o tym piszę, ale zawsze może komuś się przyda Problem wibracji rozwiązany w zasadzie już dawno bo gdzieś w lipcu, ale zapomniałem napisać Na szczęście nie musiałem wymieniać, ani półosi, ani podpory wału Przyczyną wibracji była rozpórka dolna, która była wygięta i i dotykała złaczki elastycznej wydechu. Wibracje z wydechu były przenoszone na karoserie poprzez rozpórkę ;p Poprzedni właściciel musiał gdzieś przywalić. Pozdro Edytowane 3 Stycznia 2015 przez ?ukkasz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się