mateuszwb Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam. Zauważyłem problem w swojej a4 b5 1.8t aeb. Dłuższy czas dojeżdżałem sprzęgło do zera więc nie zauważyłem tego wcześniej. Kilka dni temu jednak sprzęgło wymieniłem i wydawało mi się że będzie mi d..e moc urywać po takim dłuższym czasie postu na ślizgającym sprzęgle, było jednak inaczej, co prawda pomyślałem że może za bardzo się napaliłem na moc i że chodzi normalnie, ale wczoraj jak nie mogłem dać rady astrze 1.6 stwierdziłem że, coś jest nie tak, 3 szybkie testy do setki z stoperem i nie chciało pokazać inaczej niż okolice 12-13 sekund. czyli coś jest ewidentnie nie tak, rozumie pomyłke o sekunde aiel nie az 4-5 nie mam za bardzo pojęcia od czego zacząć diagnozy i próby wykrycia problemu. wydaje mi się ze coś jest z turbem bo przy nasłuchu kiepsko się kręci i przy przyspieszaniu mam wrażenie jak by wogóle góry nie było. Ale jak już mówiłem nie znam się na tym i w zasadzie to tak jak bym z fusów wróżył wiem ze pasowało by od vaga zacząć, pożyczyłem kabel od kumpla obd 2, ale problem kolejny to pomimo 5 prób ściągnięcia programu nie byłem w stanie się połączyć, nie wiem czy wina kabla, moja czy złych programów. wiec teraz do sedna.. sam sobie nie poradzę więc, poszukuje kogoś kto ogarnia ten silnik i jest w stanie mi pomóc, bo okolicznym mechanizatorom nie ufam, chodzi mi o okolicę Tarnobrzega , Mielca, Rzeszowa, ogólnie podkarpackie albo świętokrzyskie, zapraszam wszystkich ogarniętych w temacie do rozmowy. Pozdrawiam.
Marc!n Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 bez vaga posprawdzaj szczelność, podciśnienia i DV. Do reszty pasuje mieć vaga i jakiś czujnik ciśnienia doładowania.. Spróbuj jeszcze ten program VCDS lite 1.2 full version VCDS lite 1.2 full version [] - - It's Free! : Vag-Diag : VAG diagnostic tools i kup sobie kabel nawet ten najtańszy bo jeszcze pewnie nieraz się przyda a grosze kosztuje
Magicbattle Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 zapewne n75 albo przeplywka. odlacz jeden z tych elementów i zobacz czy jest jakas roznica jesli nie to bedziesz mial przyczyne. ale wpierw vag zeby kasy na darmo nie wyrzucac
Danny Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Przyczyn może być mnóstwo, tak naprawde vag to podstawa. Przepływka Sonda N75 Nieszczelność Urwana klapka WG Sama grucha WG DV Pompa paliwa Katalizator Przepustnica O tyle o ile jeśli nie masz jakiś ubytków oleju, nie pali Ci jakieś masakryczne ilości paliwa, obroty nie falują, i wiesz w jakim stanie jest kat możesz wykluczyć Katalizator, że wszystko z nim oki i jest drożny Przepływka, sonda myśle, że falował by i wiecej palił Możesz przepatrzeć, to wszystko ja ostatnio też mam podobny problem u mnie stawiam na przepływke i napewno sonde, objawy takie same.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się