danko93 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam Posiadam a4 b5 1.9 TDI 110km, mam od niedawna taki problem, że przy prędkości 120km/h i chyba obrotach 2.5 tysiąca po osiągnięciu tych 120 nagle czuć utrate mocy, nie da się szybciej rozpędzić. Nie towarzyszy temu żadne szarpanie ani nic, do 120 km/h auto jest zrywne, turbina działa, szybko się rozpędza i jest w porządku. Co może byc przyczyną ?
Lukasz_N Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Notlauf, 00575, watkow na ten temat jest 1.000.000. Nie bedziemy sie tu po raz setny powtarzac Szukaj
danko93 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Wyczytałem coś o tym że turbina nawala, zapieczone łopatki itp. Ale wiem że podobny objaw jest przy zepsutym przepływomierzu powietrza ???
wesz82 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Wal na kompa z tym jak nic nie wywali to logi,jak nie zrobisz logów to wymiana części na chybił trafił Ogólnie poczytaj sobie ile możesz o tym wtedy przybliżysz się do rozwiązania błędu ale bez podpięcia pod kompa ani rusz.
saimon72 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 witam kolego mam ten sam problem i nie bardzo wiem co to jest przyczyna jesli doszles do tego co jest tego przyczyna poprosilbym o jakas info na @ [email protected] Pozdrawiam
goldi Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Koledzy w 99 % są zapieczone łopatki w turbo jest bardzo dużo tematów na forum o tym podepnij kompa zrób logi i wrzuć do odpowiedniego działu jak nie masz gdzie podpiąć pod kompa to sie odezwij na pw
e2rd-85 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Koledzy w 99 % są zapieczone łopatki w turbo Mądrze prawi kolega . Spróbuj przegonić (przedmuchać) turbo na autostradzie ( AOW a potem na A4 ). zmienna geometria potrzebuje od czasu do czasu takiego zabiegu Jak nie dzieje się tam nic aż tak strasznego to może to pomóc . Ale jak ci się tak za każdym razem zawiesza przy konkretnych obrotach ( bo to z prędkością nie ma nic wspólnego) to już raczej kierownice w turbo do czyszczenia .
Tooomi Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Wyczytałem coś o tym że turbina nawala, zapieczone łopatki itp. Ale wiem że podobny objaw jest przy zepsutym przepływomierzu powietrza ??? Nie przegoni już auta, bo dojedzie do 120km/h i muł już nie wypluje sadzy z żaluzji,jedna rada jak wyczyścisz turbo to wywal kata,bo co rok jak nie szybciej będą żaluzje ci stawały.
e2rd-85 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Vie przegoni już auta, bo dojedzie do 120km/h i muł już nie wypluje sadzy z żaluzji,. Dlatego też napisałem że jeśli jeszcze nie jest tak źle i notlauf ni występuje za każdym razem tylko zdarza się sporadycznie ,to wtedy takie przedmuchanie może dać pozytywny efekt
goldi Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 czasami jak wydłubuje katalizatory i zostawiam puszkę samą przegonienie auta może pomóc wszystko zależy jak mocno jest zawalona geometria.generalnie nawet na swoim porzykłądzie nie mam kata wyczyściłem turbo i jezdzę dynamicznie mam po czyszczeniu już 2.5 roku spokoju
danko93 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Znajomy miał to samo i okazało sie że przepływka, jutro jade podmienić przepływke i sprawdzić czy odetnie. Dam znać ---------- Post dopisany 22-04-2014 at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2014 at 22:06 ---------- Przepływka odpada, prawdopodobnie turbina..
miodzio992 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 To wyciagaj i czysc ja wczoraj czyscilem wlasnie w takim audi, 2,5 godziny roboty dostep latwy powinno sie udac wyjac turbo bez kolektora wydechowego. Zaopatrz sie w palnik bo moze byc ciezko jak ja rozpolowic. Dokladne instrukcje znajdziesz nawet na tym forum w dziale warsztat
?ukasz1988 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wyjmuj turbo kolego i rozbieraj , przy okazji wybij katalizator a wkład zbierz i sprzedaj dostaniesz za niego jakieś 70 dyszek sam to przerabiałem to mój temat http://a4-klub.pl/1-9-191/brak-mocy-to-egr-256777/ ja katalizator wywaliłem dopiero teraz przy okazji wymiany plecionki .
tomasz102 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Ja miałem dziurawą gumę i objaw był ten sam 120 km/h i brak mocy. Zrób logi, albo poszukaj kogoś w okolicy co zrobi.
SkOs Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 kurde powinni zrobić jakiś porządek z tymi nowicjuszami nie przeczyta nic a pyta bez sensu ;o jakieś [PRZED STWORZENIEM WĄTKA ZRÓB LOGI]
vp-tdi Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 masakra z tymi vnt . jak ktoś jezdzi psj-tem to lepiej ahu albo 1z kupic i modzic do tych 125km i styka. jak ktoś gniecie peda gazu codziennie to vnt moze zostac. bo inaczej co 2 temat na forum to notlauf ,n75 nie domaga .map sensor nie domaga .masakra jakaś ,juz mi słabo jak co wchodze i czytam caly czas to samo . powinno to sie wymoderowac ,podwiesić wątek i każdy przed napisaniem nowego tematu powinien to czytać. z 2 strony wrózki na forum nie ma i nie było .każdy ma inne problemy z trupami i rózne przebiegi. ---------- Post dopisany at 08:05 ---------- Poprzedni post napisany at 08:03 ---------- Wyczytałem coś o tym że turbina nawala, zapieczone łopatki itp. Ale wiem że podobny objaw jest przy zepsutym przepływomierzu powietrza ??? przeplywka jak pada(lub padła ) to pali duzo i nie ma mocy ale notlaufa raczej nie ma.
Tooomi Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 popieram kolego vp-tdi temat do zamknięcia bo syf się już robi.
e2rd-85 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 To jak już chcecie zamykać temat to szybko jeszcze podpytam o jedną rzecz:decayed: . Czy można stwierdzić przy jakich obrotach mniej więcej otwierają się kierownice ? A jeśli chodzi o przedmuchanie - zawsze jadę z prędkością 140- 150km\h na piątym biegu i jest to tak coś koło 3000- 3300obr./min . Czy wystarczy do przedmuchania ? AFN bo gonienie po autostradzie na czwartym biegu z 4:kwasny:tysiącami obrotów wydaje mi się grubą przesadą.
POWER-KRIS Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Do 2800-3100 masz full otwartą. Powyżej zaczyna się zamykać i wtedy zaczynają się problemy. Bo jak nie może się zamknąć to następuje przeładowania i zonk. ;-)
danko93 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Jeszcze jedno pytanie, jak pominąć zawór n75 żeby sprawdzić czy to nie on ?? Gdzies mi sie obiło o uszy że wężyk czerwony z niebieskim zmostkować ??? dobrze kombinuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się