uniqque Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 Nie wiem jak było bo auto mam od miesiąca. A może jest ktoś ma tyle miły z okolic Łodzi lub zgierza kto by spojrzał na moje auto. Problemy z nim psują mi przyjemność z jazdy
edekxp Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Jakbyś miał bliżej to chętnie bym pomógł, ale spróbujemy na odległość Jaki masz sterownik LPG? Jaki parownik i jak dawno założona instalacja LPG Może jakieś zdjęcia z pod maski, jak to jest zamontowane
uniqque Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 sterownik to: STAG 100, Sonda: Stag2-E4/1, nie mam pojęcia jaki jest parownik bo jest założony debilnie i go nie widzę. Będzie napisane w dokumentacji ale to dopiero w poniedziałek będę mógł napisać. lokalizację parownika widać na zdjęciu IMG_8350a tam gdzie strzałka. dziwi mnie trochę rurka biegnąca od parownika przez front silnika i wchodzi przed filtr powietrza (widać ją na zdjęciach). Instalacja była zakładana w 2006r. u Stefanowskiego sprawdzali reduktor i mówili że działa prawidłowo. nie mogę znaleźć miksera bo zazwyczaj jest tuż za filtrem powietrza a tu jest chyba gdzieś na albo przy przepustnicy. nie wiedziałem których miejsc robić zdjęcia wskaż co a od razu podeśle. tu foty: https://drive.google.com/folderview?id=0B-JUS59dqQzUZHo4Y1ZoSlZCMFU&usp=sharing Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
edekxp Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Widać po zdjęciach że trochę już wysłużony parownik.Zapewne brudny w środku mikser masz pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą dziwi mnie trochę rurka biegnąca od parownika przez front silnika i wchodzi przed filtr powietrza (widać ją na zdjęciach). Tak ma być jeżeli jest kompesacja, chyba że to zasilanie. Trudno po zdjęciach ocenić, musisz "namacać palcami" co gdzie idzie Reduktor zapewne do regeneracji lub wymiany, zapewne przez 8 lat nic nie robione u Stefanowskiego sprawdzali reduktor i mówili że działa prawidłowo. Ciekawe jak go sprawdzili, przecież tu nie ma czujników ciśnienia Krokowy również do wyczyszczenia, jeżeli sprawny jeszcze. Nawet po zmianie reduktora krokowego i filtrów, auto nie bedzie jeździć jak na pb. Koledze zmienialiśmy w Fabii.Auto odżyło, nie ma strzałów i nieodczuwalne przełączanie pb/lpg Wcześniej palił 12l, teraz 8l silnik 1.4MPI Zastanów się czy warto zainwestować w sekwencję Reduktor jak też krokowy mam na zbyciu z fabii w dobrym stanie
uniqque Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 W którym miejscu w tym silniku jest silnik krokowy bo mnie się wydawało ze bo nie ma i przepustnica jest od obrotów jałowego
Labiel Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Nie ma. Pod przepustnicą masz potencjometr razem z regulacją biegu jałowego.
edekxp Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 A gdzie go mogę znaleźć? Tak wygląda nowy:
uniqque Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 To pierwsze zdjęcie jest niewidoczne. Nie mogę skubańca znaleźć. Gdzie mniej więcej to może być?
edekxp Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 To pierwsze zdjęcie jest niewidoczne. Nie mogę skubańca znaleźć. Gdzie mniej więcej to może być? Pod kolektorem ssącym
uniqque Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 dobrałem się do silnika krokowego i go wyczyściłem. Nie był specjalnie jakoś brudny. przy okazji znalazłem uszkodzoną rurkę która do niego szła i ją wymieniłem. Nadal bez zmian. Zauważyłem że okolicach reduktora (bo dalej głowy nie wsadzę) słychać wyraźne syczenie i trochę wali gazem czy to jest normalne? Co jeszcze mogę sprawdzić? Myślę o wyczyszczeniu reduktora. znalazłem kilka opisów w internecie jak to zrobić tylko pytanie co może mnie przy nim zaskoczyć, na co zwrócić uwagę i na co uważać? czy jest coś co prawdopodobnie będzie trzeba wymienić?
edekxp Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 słychać wyraźne syczenie i trochę wali gazem czy to jest normalne? Nie normalne, ma być wszystko szczelne jak bedzie dziurawa membrana to albo druga , albo drugi parownik
uniqque Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Reduktor sądząc po nr homologacji to Emmegas ML-94 (67R-0194015) tylko pytanie czy bawić się jego regenerację (części są za 65zł) czy od razu nowy z wymianą (350-400zł u gazowników). Czy po regeneracji trzeba jechać na regulację czy można jakoś samemu? czy po zakręceniu butli i wykręceniu reduktora mogę spokojnie jeździć na PB?
edekxp Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Możesz jeździć ale co zrobisz z wężami od wody Lepiej kup nowy parownik i sam zamontuj nic trudnego.Za montaż 150-200zł to trochę sporo.
uniqque Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 może je ze sobą spiąć jakoś? potrzebuje jakiegoś schematu podłączenia instalacji 2 generacji ale nie mogę znaleźć nic przejrzystego.. w weekend będę miał trochę czasu to przejrzę to cholerstwo wężyk po wężyku i będę szukał bo może któryś dziurawy... może masz coś pod ręką? Gdzie znajdę filtr fazy ciekłej i lotnej?
edekxp Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Filtr fazy lotnej na przewodzie czerwonym (przewód niskiego ciśnienia) filtr fazy ciekłej przy zaworze gazowym Zobacz to GTgaz - Samochodowe Instalacje Gazowe Grzegorz Trzos
uniqque Opublikowano 24 Maja 2014 Autor Opublikowano 24 Maja 2014 mam pytanie za 100 punktów jak to się nazywa? Regenerowałem reduktor i okazało się że mam zjechany w tym gwint w miejscu dojścia gazu z butli. Jest to zamontowane na wejściu gazu do reduktora a wewnątrz filtr. ciekaw jestem ile to może kosztować... https://drive.google.com/file/d/0B-JUS59dqQzUOXJZbFVlclc1R2M/edit?usp=sharing
darko Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 filtr gazowy,takie cudo które jak raz ruszysz to już niczym tego nie uszczelnisz,kup coś takiego Elektrozawór OMB 6 / 6 Zawór gazowy z filtrem (4206401475) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. podasz tylko + i - z reduktora lub zaworu gazowego i po kłopocie
uniqque Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 Więc tak zregenerowałem reduktor, zmieniłem filtr ciekłej razem z obudową, podjechałem do gazownika na regulację i dodatkowo podłączył mi żółto zielony kabelek do przepustnicy czyli tps (albo jakoś tak) niby się poprawiło ale jeszcze za mało przejechałem żeby coś więcej powiedzieć. Wyczytałem gdzieś w internecie że podłączanie tps do lgp 2gen jest niebezpieczne. Czy coś mi grozi? czy mogą być z tego jakieś problemy albo większe spalanie albo coś? we wtorek jadę w drugi koniec polski i wolę zminimalizować niespodzianki albo przygotować się na takowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się