mo2 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam , zabrałem się za wymiane serwa hamulcowego. Pompa już odkręcona od serwa. Natomiast mam problem z odłączeniem serwa od pedału hamulca, miejsca mało itp. Ma ktoś może jakiś patent na tą operację ? ---------- Post dopisany at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ---------- Serwo wymienione, ale mam twardy pedał hamulca. Jakie czynności powinienem wykonać po wymianie? 2
wesz82 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Odpowietrzyć układ,sprawdzić jak działa ABS i hamulce dla świętego spokoju. Ale coś mi się wydaje ze nie serwo było temu winne lecz nieszczelność która dalej masz... Pedał jest twardy przez co hamowanie jest b.trudne??? Jak poradziłeś sobie z tym pedąłem????
mo2 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Układ był odpowietrzany 2 miesiące temu podczas wymiany płynu. Serwo wymieniłem dlatego ze wyraźnie uciekalo powietrze w okolicy gwintu tego co idzie do pedału. Po osiągnięciu ok 2500 obr. syczenie znikalo, hamulec działał normalnie i auto nie miało już mula. Po kilkukrotnym przyhamowaniu problem wracał dlatego zdecydowałem się na wymianę serwa. Co do podcisnienia to wszystkie gumowe łączniki wymienione, turbina pracuje ok(po przekroczeniu 2500 obr. i zaniku syczenia z serwa) ciśnienie na vakum sprawdzone i wynosi 0.9 bara ---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- Z pedalem to standard, dwa klucze 17, 19 i po kilkunastu próbach kontra puściła
wesz82 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A udało Ci się wyjąc serwo bez odpinania pompki???? Turbo będzie działać normalnie bo jest zaworek tak przynajmniej mi się wydaje. Sprawdź jeszcze podciśnienie po kilkukrotnym hamowaniu.
mo2 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jakiej pompki? Jeżeli chodzi o hamulcowa to odkryciem ja przed wymiana serwa. Zaworek jest ale jak przez serwo spitala podcisnienie to na stange turbo nie podaje(tez sprawdzone) jak juz pisałem po odpalenu auta syk z serwa i mul do 2500 obr po przekroczeniu tego zakresu problem znikal do momentu kilkukrotnego intensywnego hamowania lub dłuższego postoju. Sprawdzić podcisnienie na czym? Na vaku jest stale.
wesz82 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Tak na Vaku jest stałe ale możliwe że to ona puszcza jak przyhamujesz parę razy. Jak postoi dłużej to pedał twardy jest???Jak tak to musi gdzieś spitalać powietrze.
mo2 Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Opublikowano 1 Maja 2014 Włożyłem stare serwo, ale po poprzedni problem został tzn. po kilku intensywnych hamowaniach pedał twardnieje i serwo zaczyna syczec. Ręce już opadają, dwa serwa walnięte? Kończą mi się już pomysły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się