Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy!!! Metalowe częśći w misce olejowej 2.0TDI BLB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

Przy okazji wymiany rozrządu postanowiłem zajrzeć do napędu pompy olejowej. Dobrze, że tam zajrzałem, bo imbus jest dość mocno wytarty. Martwi mnie jednak coś innego - mianowicie to co znalazłem w misce olejowej... Czy ktoś z Was jest w stanie ustalić co to za elementy i skąd pochodzą?

WP_20140501_018.jpg

WP_20140501_019.jpg

WP_20140501_020.jpg

WP_20140501_021.jpg

WP_20140501_022.jpg

WP_20140501_023.jpg

WP_20140501_025.jpg

WP_20140501_026.jpg

WP_20140501_027.jpg

WP_20140501_028.jpg

Druga sprawa, dotycząca napędu pompy... Wytarty jest imbus i gniazdo. Łańcuch, napinacz, zębatki są OK. Co radzicie? Regenerować gniazdo, czy wywalić od razu wszystko i zrobić swapa wg przepisu Jaro?

WP_20140501_006.jpg

WP_20140501_007.jpg

WP_20140501_008.jpg

WP_20140501_009.jpg

WP_20140501_010.jpg

WP_20140501_011.jpg

WP_20140501_012.jpg

WP_20140501_013.jpg

WP_20140501_014.jpg

WP_20140501_015.jpg

WP_20140501_016.jpg

WP_20140501_017.jpg

Opublikowano

kawałki PD i hydropopychacza...:decayed:

Opublikowano

Ładny syf, trzeba wszystko rozbierać w mak

Opublikowano

Wszystko wskazuje że ten silnik miał już awarie (głowica się posypała). O ile ta głowica jest ok? Są to elementy hydropopychacza. Wyczyść smok pompy bo lubi zaciągać to dziadostwo ( odczep plastik smoku i wyczyść siatkę) a najlepiej zrób swap pompy od 1.9 ;)

Opublikowano

Dzięki Panowie,

Potwierdziliście moje przypuszczenia. Autko musiało mieć wcześniej jakąś przygodę - prawdopodobnie lekki strzał z prawej strony i pewnie rozrząd się posypał.

Wygląda na to, że chyba jeszcze górę zrzucę i zobaczę co tam w trawie piszczy...

Raz jeszcze dzięki i pozdrawiam!

P.S. Co do pomp oleju - właśnie szukam części do SWAPA :-)

Opublikowano

Widać na nich chyba też popękaną rolkę i wałeczki dźwigienki pompowtrysku :whistling:

Opublikowano

A w smoku pompy było jeszcze więcej gratisów :facepalm:

Za jaja bym powiesił tego mechanika co składał silnik po awarii...

W jaki sposób jest zrealizowany obieg oleju w tym silniku? Czy pompa tłoczy olej najpierw do filtra a później dopiero do podzespołów? Tak było by najlogiczniej, ale wolę się upewnić. Pompa oleju w środku nie wyglądała najlepiej - widać że przeciągła opiłki przez siebie :kwasny:

Przynajmniej nie mam teraz dylematu co do swapu pompy na zwykłą :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...