Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 2.0 TDI - 140KM a 2.0 TDI - 170KM spalanie


aaaadi

Rekomendowane odpowiedzi

a słyszałeś o takim czymś jak akcja serwisowa?? :facepalm:

Spoko o akcji wiedziałem jako jeden z pierwszych w PL jak i możliwości regeneracji, w moim wymienili jeszcze w ramach gwarancji mobilności 2008r. na 073MX i akcja już nie dotyczyła :decayed: w 2013r. padła jedna szt. i serwis się wypiął ( został oddany do regeneracji, znam temat bo sprzedałem Passata znajomej ) ogólnie temat mało ciekawy ale sporo można poczytać na forum Passata bo w nim wsadzili SIEMENSA do 2.0 - 16V TDI BKP 140KM i BMR 170KM a 2 moich znajomych popłyneło na kwotę około 7 tys. zł. przez szczęśliwe wtryski

Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!!!!

https://sites.google.com/site/1810martin/siemens-pd-piezo-injectors

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze inaczej to wyglada na VW w lutym 2013r powstała akcja dla silników Audi BRD w marcu mi zmieniali i mam na nie 2lata gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w VW i w Audi na aukcji serwisowej sami w ASO proponują przy jakichkolwiek czynnościach serwisowych sprawdzają dostępne akcje serwisowe a w nich na 100% wymiana wadliwych pompowtrysków nawet jeśli auto jeździ.

Dawniej tak trzeba było by auto stanęło i trzeba było walczyć.

Potem wystarczyło by stanęło na uszkodzonym 1 szt pompowtrysku i wymieniali 1 szt.

Teraz wymieniają przy sprawnym wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 2.0 TDI 140KM oznaczenie BPW, koła 235/45/17, od roku wywalony DPF, EGR zaślepiony blaszką posiadającą 8,5mm otwór za podpowiedzią Piotrsoba.

Teraz gdy niemal cały czas gdy jeździ nim moja żona (cykl mieszany ale głównie podmiejska trasa) spalanie wychodzi na FIS 6,3-6,6, gdy dopadnę do auta ja, spalanie jest 6,7-6,9 (ta sama trasa). Latem gdy cały czas włączona jest klima pokazuje mi coś ok 7,2-7,3.

Co do rzekomych wymagań tych silników jeśli chodzi o jakość paliwa - z uwagi na bliskość granicy wlewam białosruską ropkę, którą mam w cenie 4,5zł, przywiezioną pod dom i spuszczoną przez brata słowianina prosto baka jego beemki (8 letnie BMW serii 5). Skoro to białoruskie auto już tyle na tej ropie jeździ bezawaryjnie przez granicę zarabiając na siebie to i ja nie widzę obaw. Robię tak już któryś tam z rzędu rok (roczne przebiegi ok. 30kkm) i nic złego się nie dzieje, auto jeździ czy to lato czy zima bez żadnego problemu tak samo jak wcześniej jeździło na ropce z Orlenu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pokazuje średnio trasa 7,4-7,6 automat + klima włączona nic nie wywalałem:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak gdzieś już pisałem.

Trasa Kraków - Makarska Chorwacja.

Przeważnie tempomat ustawiony 140km/h, ale czasami było 240km/h a czasami 2 godziny w korku na bramkach.

5 osób, bagażnik full.

Opony 235/18

Klima ON

AWD, DPF OFF, chip 220KM

Spalanie 6,9l/100km

Natomiast cykl miejski, sam w samochodzie, przy mojej nodze nawet 13l/100km.

Zawsze różnice będą duże = porównywanie z głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do rzekomych wymagań tych silników jeśli chodzi o jakość paliwa - z uwagi na bliskość granicy wlewam białosruską ropkę, którą mam w cenie 4,5zł, przywiezioną pod dom i spuszczoną przez brata słowianina prosto baka jego beemki (8 letnie BMW serii 5). Skoro to białoruskie auto już tyle na tej ropie jeździ bezawaryjnie przez granicę zarabiając na siebie to i ja nie widzę obaw. Robię tak już któryś tam z rzędu rok (roczne przebiegi ok. 30kkm) i nic złego się nie dzieje, auto jeździ czy to lato czy zima bez żadnego problemu tak samo jak wcześniej jeździło na ropce z Orlenu...

Też bym tak chciał :decayed::whistling:

Bez dwóch zdań, ichniejsze paliwo jest o niebo lepsze od tego co kupujemy u nas na stacjach, nikt tam paliwa nie podrabia, nie dolewa jakichś badziewnych estrów roślinnych, bo i po co :naughty:

Kilka razy miałem możliwość przetestowania białoruskiego napędu i powiem szczerze, jak bym miał możliwość wyboru tankować po 5,40 na Orlenie albo w tej samej cenie białoruski z bańki , to i tak lał bym ten od Łukaszenki :hi::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio jechałem trasę Olsztyn -Mrągowo - Białystok - Mrągowo Olsztyn (ok.460km, droga bardzo różna) średnio 120/h(czasami 160/h) i spalił mi zgodnie z FIS'em 6,2. Tankuję od zawsze na Orlenie i nigdy jeszcze nie narzekałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie tempomat ustawiony 140km/h, ale czasami było 240km/h .

I tu jest moj kolejny problem dlaczego nie moge tego siegnac.a w/g mnie to tą predkosc powinna osiagac bez problemu. Max 230 i to po rozkiwaniu sie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI 140 KM BPW

215/50/R17

spalanie.jpg

A tak ogółem bierz samochód w którym całość a zwłaszcza "serducho" jest w lepszej kondycji, bo na nic Ci spalanie mniejsze 0,5-1l skoro będzie coś się sypać !

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tez myslalem....-fabryczny kaganiec.... Ale to tez dziwne bo ja nie raz wycisne ze swojej licznikowe 235km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w górnych granicach wskazań prędkościomierza pokrywa się ze wskazaniami GPS.

Na oryginale 230 było osiągalne z wiatrem w plecy i z góry.

Potem był program 190KM i ta wartość była osiągalna na płaskim.

Więc jak widać 20KM a taki mały przyrost V-max ale to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...