Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt wysoko tył względem przodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pacjent: a4 b5 sedan

Jakiś rok temu miałem wymieniane sprężyny + amortyzatory. Po tej operacji tył został podniesiony względem przodu o jakieś 4 cm(chociaż sprężyny nie są sportowe,jakieś specjalne itp). Mechanik mówił, że jak pojeżdżę to siądzie. Minął rok i dalej jest wysoko i miękko, tył niewiele siadł. Przy wyprzedzaniu autem bardzo buja. Sprężyny są marki coil spring. W czym może tkwić mój problem ? Przód jest jak w innych autach za to tył przy nacisku ~ 40 kg obniża się o jakieś 3-4 cm.

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja mam podobny problem.. mialem obnizane, gwintowane zaweszenie... bylo nizsze niz w sline, wiec go podnioslem bo mi nie pasowala obnizona zawiecha. Po odpowiednim dopasowaniu klas wagowych co do sprezyn przod pojazdu mma wyzej niz tyl... i tez nie wiem czemu do wg. klas wagowych mam odpowiednie sprezyny zalozone.

Opublikowano

U mnie różnica jest znaczna. Wygląda to jakbym za chwilę miał się wbić w asfalt. Sprężyny miały być standardowe. Kombi nie ma czasami cięższego tyłu niż sedan ? (może pochodzą z wersji kombi)

Opublikowano

zamontuj używane sprężyny od sedana diesla i manualną skrzynią najlepiej po kolorze sprężyn i problem z głowy

Opublikowano

Tylko, że ciężko trafić na jakieś dobre używki. Mam jeszcze stare, które obniżają samochód. Zastanawiam się nad ich zamontowaniem tylko boje się, że będzie za nisko. Jest możliwość że mechanik złe dobrał np do kombi powinny być a nie do sedana ?

Opublikowano

Może masz złe sprężyny i dlatego taka jest różnica i auto nie siadło. A na tych "starych" obniżanych aż tak nisko masz, że boisz się jeździć? Sam też posiadam obniżonego audika i nie narzekam. Na żaden krawężnik nie wjadę i nie zamierzam wjeżdżać. Kwestia przyzwyczajenia jak ze wszystkim:wink:

Opublikowano
Może masz złe sprężyny i dlatego taka jest różnica i auto nie siadło. A na tych "starych" obniżanych aż tak nisko masz, że boisz się jeździć? Sam też posiadam obniżonego audika i nie narzekam. Na żaden krawężnik nie wjadę i nie zamierzam wjeżdżać. Kwestia przyzwyczajenia jak ze wszystkim:wink:

zalezy jeszcze gdzie kto mieszka i jakie tam sa drogi:kwasny:

Opublikowano

Na starym obniżanym przód jest dosyć nisko. Jadąc 120 km/h krajówką słychać było momentami jak jak szorowałem osłoną po ulicy(koleiny, dziury itp). W moim rejonie są straszne koleiny, częste remonty dróg a drogowcy jak wycinają jezdnie to znak ustawią przed miejscem gdzie jest 5 cm spad, bo asfalt wycieli i nawet nie ma jak wyhamować często. Z resztą temat rzeka. Na starym zawieszeniu przód był niżej 2 cm od tyłu, ale był twardszy, więc nie robiło mi to różnicy. Teraz przy mocniejszym wietrze naprawdę nieprzyjemnie się jeździ samochodem. Na podstawie zdjęć myślę, że jakbym założył tylko na tył stare sprężyny to byłby tył niższy o 1 cm od przodu. Różnica jak dla mnie żadna. Teraz mam z 5-6 cm różnicy a to jest sporo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...