Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż Przekładni kierowniczej ze wspomaganiem SERVOTRONIC 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,chciałbym złożyć magiel z servotronic-em,auto audi a4 b8 avant 2009,czytałem problemy kolegów i myślę,że sam nie ogarnę tematu,to znaczy mechanicznie to nie ma problemu,ale reszta to dla mnie magia.Czy jest opcja na jakiś namiar,kto umie to podłączyć?Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnosnie podlacvzenia. Pin 1  do T17 pin 1  bezposrednio a pin 2 do t17 pin 12 tez bezposrednio bo wg schematy przechodzi przez cos jeszcze i stad moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, radek21 napisał:

Mam pytanie odnosnie podlacvzenia. Pin 1  do T17 pin 1  bezposrednio a pin 2 do t17 pin 12 tez bezposrednio bo wg schematy przechodzi przez cos jeszcze i stad moje pytanie


mozesz to zrobic wg schematu podpinajc dodatkowe PINY ( w sumie 4 szt.)

Pinów numerów nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie pinow do mce bo w temacie sa podane dwa rodzaje, ale nie jest zaznaczone ktory do mce a ktory nr do magla. Przy maglu mam już kostkę podłączona, dopasowałem od starej b6. Tyko ktore piny zamówić do mce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wrclaguna napisał:

- 000 979 034 E PINY 2 szt.  ( jeden kabelek 2 PINY) ASO

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bienio77 napisał:

 

Ja kupiłem piny 000 979 034 E  na allegro 1,8 zł szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem na allegro o tym nr co podaliście. Przyszły i nie chcą wejść do wtyczki. Wtf? Blokada wyciągnięta i wtyczki nie pomyliłem. Sprzedawca by sie pomylił? Wchodzą kawałek i dalej opor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe - poza 00 979 034 E jest jeszcze coś takiego jak 00 979 009 E, który ma "języczek" po drugiej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, komoornik napisał:

Nie wiem czy są jakieś inne jeszcze,ale te co były na allegro,to mi też ciężko weszły w kostkę,ale pasowały,wskoczył na miejsce dopiero po lekkiej walce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w manualu jest chyba mały błąd - O-Ringi wymienione na liście potrzebnych części to uszczelki od czujnika / conwertera, którego raczej nie trzeba demontować, chyba żeby ktoś kupił magiel bez tego elementu.

natomiast pierścienie uszczelniające do węży mają numery WHT002666 i WHT002665

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Vis napisał:

w manualu jest chyba mały błąd - O-Ringi wymienione na liście potrzebnych części to uszczelki od czujnika / conwertera, którego raczej nie trzeba demontować, chyba żeby ktoś kupił magiel bez tego elementu.

natomiast pierścienie uszczelniające do węży mają numery WHT002666 i WHT002665

Tak mi zalecił kumpel z ASO

1 Post uzupełniłem o Oringi wezy   :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam drobny problem w polifcie. Rozumiem, że wspomaganie jest elektryczne - żadnego zbiorniczka na płyn brak :D W większosci przypadków działa bezproblemowo, ale przy większej prędkości przy skręcie w prawo zdaża się opór jakby wspomaganie w ogóle nie działało - jakieś pomysły? Jak to zdiagnozować?

W sumie to nie tylko przy skrecie w prawo - im więcej km przejechane tym w większej ilości przypadków zachowuje się niezbyt normalnie...

Nie ma tematu :D WD40 na krzyżak i kiera chodzi jak marzenie

Edytowane przez LHeczko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cztery oringi + wtyczka dwupinowa do magla =120zł  ASO SKODA  ,też tak drogo płaciliście ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce zalać układ świeżym płynem I mam problem, bo ten płyn o numerze G 004000M2 jest syntetyczny a na korku jest że wlewać tylko mineralny, jak to z tym jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już chyba przy B6 był taki problem że mineralny płyn G 002 był niedostępny w ASO i zastąpiony syntetykiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Potrzebuje informacji jak w B8 wychodzi przekładnia? Bo w niektórych autach trzeba odkręcić sanki. Jak z wymontowaniem wygląda to w B8? Otóż czy dam radę to zrobić stawiając auto na kobylkach? Umiejętności są, narzędzia też, kwestia taka że w uk za wymiane krzyczą po 350 funtow. Dlatego chcialem ogarnac to sam, takze w kwesti dokrecania śrub odpowiednim Nm itp. Czy przekładnia wyjdzie bez demontażu zawieszenia? Z góry dzięki za odpowiedź.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A drugie pytanie mam takie że MCE 09 mam z koncowka 063 D także powinno obsługiwać servotronic. Ale w Byte 7 mam tylko bite 4 i 5. Poniżej zdjęcie. Jak to rozwiązać ? Vdcsa mam z połowy 2017.

016d78d98d1a841094c51ae776c90f55.jpgb3d6e8033b726877613dc1873b7cc9f3.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...