paudib8 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Pytanie może lakoniczne ale czy dobrze rozumuję po listopadzie 2011 Servotronic N119 omawiany w DIY zastąpił system J500 (elektromechaniczne kierowanie) moduł 44: Steering Assist 8K0 909 144 F ? Doposażyłem ostatnio Line Assist i ciekawi mnie czy można przekonwertować system do Active Line Assiset, widzę że Poliftowe A5 i Q5 obsługują Active Line Assist. Ale do tego konieczny jest moduł wspomagający (J500) czy jakaś inna kolumna kierownicy? http://tos.pp.fi/koukku/892403.pdf http://forum.a8parts.co.uk/attachment.php?attachmentid=10560&d=1430157548 http://forums.ross-tech.com/showthread.php?3295-DIY-Audi-Q5-Active-Lane-Assist-Retrofit-DONE Czy do Lifta 2011 można doposażyć J500 ? zmagania już trwają: http://www.motor-talk.de/forum/dynamiklenkung-nachruesten-t5181963.html?page=3 Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez paudib8
wrclaguna Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Pytanie może lakoniczne ale czy dobrze rozumuję po listopadzie 2011 Servotronic N119 omawiany w DIY zastąpił system J500 (elektromechaniczne kierowanie) moduł 44: Steering Assist 8K0 909 144 F ? Tak oczywiście kilka osób zmieniało to musisz miec GATEWAY z opcją 44 Dodatowo sanki do wymiany i qpa czesci
paudib8 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 na początek wygląda OK CAN Gateway (J533); Part No SW: 8T0 907 468 AC; HW: 8T0 907 468 J; Component: GW-BEM 6CAN H06 0117 przyjął kodowanie obsługi 44: Steering Assist i prawidłowo raportuje o braku komunikacji po CAN.
wrclaguna Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 spoko U mnie leza graty do aktywnego układu kierowniczego tylko brak czasu Pewnie w zimie zaloze
edraven Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Może mi ktos wyłożyć w prosty sposób czym sie różni Servotronic od aktywnego układu kierowniczego? Jakie są funkcje jednego i drugiego?
wrclaguna Opublikowano 27 Listopada 2015 Autor Opublikowano 27 Listopada 2015 Tu gdzies masz spis czesci http://a4-klub.pl/index.php?/topic/271003-montaz-i-dzialanie-ads-audi-drive-select-2008-2012/page-24?p=4401326#entry4401326
l.e.s.t.e.r Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Mam do kupienia przekładnie pod servotronic za 300 zł , gość twierdzi że auto miało przejechane 170k km. Warto to jeszcze kupować ?
PatrickU Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Mam do kupienia przekładnie pod servotronic za 300 zł , gość twierdzi że auto miało przejechane 170k km. Warto to jeszcze kupować ? Miałem auto trochę ponad 160k km, servotronic działał bardzo dobrze.
czester Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Pytanie do osób, które wymieniały przekładnie, czy to prawda że trzeba podnosić silnik i opuszczać ramę, żeby wymienić przekładnię, czy mechanik chce mnie naciągnąć, albo nie zna się na B8 ? Tłumaczył się tym, że w innych Audi tak się ponoć robi.
edraven Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 czytaj pierwszy post, tak Grześ dał całego manuala. Nie słyszałem o podnoszeniu silnika, no chyba że facet chce go unieść 2cm na poduszkach
czester Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Tak tak oczywiście czytałem go nieraz, pytam jak to w praktyce wygląda. Chodziło mu dokładnie o uniesienie na poduszkach i wyjęcia ramy
wrclaguna Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 przekładnia to kilka srub i tyle na podnosniku nie ma problemu z demontazem itd.
iwadrian Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) U mnie jest ciekawa sprawa. Mam MCE 09 z końcówką M, a na wlepie 1N3. W long coding helper BYTE 7 bit 0 (pierwszy od prawej) jest 1 więc niby servotronic zakodowany.Gdy próbowałem zmienić na 0 to nie przyjmuje kodowania. w pierwszym poście nie ma MCE z końcówką M jako obsługujący servotronic. O co tu chodzi? Edytowane 9 Marca 2016 przez iwadrian
iwadrian Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Z tego co pamiętam, to, że nie wprowadziłem zmiany. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Z tego co pamiętam, to, że nie wprowadziłem zmiany. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka cos robisz żle , zrob tow kodowaniu binary a pozniej kliknij w byle jaka BYTE
iwadrian Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Z tego co pamiętam, to, że nie wprowadziłem zmiany. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka cos robisz żle , zrob tow kodowaniu binary a pozniej kliknij w byle jaka BYTE O.k. udało mi się wykodować i zakodować servotronic spowrotem. http://zapodaj.net/7e12084166527.png.html http://zapodaj.net/8346ff478f81e.png.html Wychodzi na to, że MCE z końcówką M obsługuje servotronic,( no skoro jest 1N3 na wlepie to powinien) ale głosy były inne i już zacząłem podejrzewać, że coś u mnie grzebane było i moduł wymienili. Czuć różnicę, (czyli system działa) z tym, że, nawet z działającym servotronikiem jest i tak nie jak moim zdaniem powinno. o co całe zamieszanie? Na postoju: gdy zaczepię palec o ramię kierownicy to spokojnie nią obracam, gdy oprę palec na kierownicy to jest już bardzo trudno zrobić obrót a czasem się nie da. podczas jazdy: Manewrowanie, parkowanie z dłonią opartą na kierownicy podczas parkowania o.k ale szału nie ma. podczas kręcenia ósemek na placu z małą prędkością juz jest cięzko jedną dłonią kręcić, da się ale trzeba się przyłożyc. kierownica nigdy nie wraca do punktu zero po skręcie. Będzie jechał prosto,gdy tak ręcznie ustawię kierownicę,im jest wolniej tym gorzej i zawsze trzeba korygować tor jazdy. przy prędkosci 10kmh jest to 1/4 obrotu przy 50-60kmh około 5 cm patrząc na obwodzie kierownicy przy 100-120 kmh gdy lekko skręcę to powróci prawie na środek ale nie do końca i trzeba mu minimalnie pomóc. mniej więcej tak jak na tym filmiku Generalnie nie ma tak, że porównując do mojej byłej b6 wychodząc z zakrętu puszczałem kierę i auto jechało prosto. Układ zachowuje się jakby miał gdzieś opór albo za mały kąt wyprzedzenia zwrotnicy. koła 225/50/17 czyli nie jakieś walce. wspomaganie bez żadnych dźwięków szumów, pisków drgań czy czegokolwiek niepokojącego. Płyn czyściutki, stan oczywiście jest. geometria zrobiona. Jedyne co mi przychodzi do głowy to w weekend podniosę przód do góry, odepnę końcówki drążków i będę obracał osobno zwrotnicami i przekładnią, może znajdę jakąś przyczynę bo tak nie może być. Jak przednie koła są w powietrzu to chwytając za koło bardzo ciężko jest skręcić kołami w lewo lub prawo jakby był ograniczony przepływ oleju, Wąż ciśnieniowy przytkanyn do wymiany? końcówka 2011r to chyba juz ten poprawiony jest? Same zwrotnice po odpięciu obracają się lekko Edytowane 24 Grudnia 2016 przez iwadrian
pkozerski Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Panowie gdzie niedaleko Katowic jest jakiś konkretny warsztat który by zrobił mi tego moda jakbym kupił sam SERVOTRONIC?
l.e.s.t.e.r Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Panowie gdzie niedaleko Katowic jest jakiś konkretny warsztat który by zrobił mi tego moda jakbym kupił sam SERVOTRONIC? Ja się przymierzałem to zrobienia tego u nich. Musisz przekładnie zamontować gdzieś u siebie. Instalację i kodowanie oni zrobią. Panowie 400 zł za podłączenie i zakodowanie zamontowanego już w aucie servotronica to normalna cena ?
wrclaguna Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Panowie 400 zł za podłączenie i zakodowanie zamontowanego już w aucie servotronica to normalna cena ? z montazem to bym sie zgodził
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się