jurekm43 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 witam panowie mam taki problem- zaczęło się od stukania na gorącym silniku w okolicach łańcuszka i napinacza z tyłu silnika oraz rzężenia przy obrotach 1300. mechanik po sprawdzeniu i zmierzeniu ciśnienia oleju w zasadzie nic nie stwierdził, polecił wymianę oleju i to pomogło- stukanie ustało, ale rzężenie jest nadal.
KYLOMC Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 nagraj to ''rzężenie'' dobrą jakością zlukamy co to może być
andrzej_1970 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź stan napinacza i łańcuszka,zobacz czy nie ociera o pokrywę.
jurekm43 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 tak jak pisałem mechanik to sprawdzał i wszystko ok. tylko miał wątpliwości co do napinacza bo się cofał pod naciskiem ale nie od razu.
syczylyjczyk Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Witam.podaj przebieg i już będzie jaśniej.
jurekm43 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2014 no dobra ok. ale mechanior mówił że po zdjęciu pokrywy łańcuszek nie ma luzu a napinacz jest sztywny, dodatkowo brak śladów zużycia na prowadnicy ---------- Post dopisany 15-06-2014 at 00:01 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2014 at 22:44 ---------- już wszystko jasne - do wymiany był napinacz i łańcuszek .silnik pracuje jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się