simon__75 Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Krystian..... wisze Ci piwko za wyjasnienia
krystian3769 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Krystian..... wisze Ci piwko za wyjasnienia No... w końcu się domyślił Ile to człowiek musi się o kłapać na tego browara
simon__75 Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Krystian..... wisze Ci piwko za wyjasnienia No... w końcu się domyślił Ile to człowiek musi się o kłapać na tego browara
main Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 nie przejmuj się mapami. mam tez 2 lata wgrane piraty i auto było już dwa razy w ASO (rozrząd i ściąganie CP z komfortu) nikt nic nie powiedział na temat map a mnie nawet nie przyszło do głowy by się tym przejmować
andynl Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 dokładnie chłopaki dobrze mówią nikt tego nie będzie sprawdzał, ja miałem tyle pierółek pozmienianych w aucie i auto było na gwarancji, robiłem kilka napraw gwarancyjnych i nikt nawet słówka nie powiedział. Jedyne pytanie jakie otrzymałem przd remontem silnika (problemik olejowy) to czy był robiony chip.
simon__75 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Mam ciąg dalszy "wewnetrznych" obrażeń po ostatniej kolizji.Dzis dluzsza trasa - Jelenia Góra iiiiiii klakson brzmi jakby mial zapalenie krtani - pierdzi a nie trąbi :/Jednak jest cos co mnie bardziej martwi.Auto wpadlo w jakis tryb awaryjny. Na zegarach zadnej kontrolki ktora wskazywalaby na cos nienormalnego jednak powyzej 2500 obrotów auto nie chce wejsc mimo pedalu w podlodze.Kabelek pozyczylem - interwencyjnie poprosilem o zwrot na jutro - wiec nie mam na dzis jak sprawdzic co sie dzieje .Nie ukrywam zaczynam sie martwic :/W poniedzialek mam dopiero ogledziny po kolizji w ASO we Wrocławiu :/Pytanie jak ja tam dojade Edytowane 12 Marca 2016 przez simon__75
dawidg2 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 bez biegu się nie wkręca pow 2,5 tys obr? Przyjdzie jechać na lawecie.
krystian3769 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 No przecież to normalne że na jałowym więcej się nie w kręci
simon__75 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 Tak auto na postoju...na luzie nie wkreca sie powyzej 2500. Wydaje mi sie ze kiedys dalo sie wiecej wykrecic.Nie wiedzialem ze powyzej 2500 na postoju nie wejdzie. Serio piszecie czy zas drzecie ze mnie łacha ?
krystian3769 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 No widzisz jak Ci szybko naprawiliśmy autko
simon__75 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 Zostal Wam jeszcze pierdzacy klakson....
krystian3769 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 A klakson to już Ci ASO naprawi o ile uzna że syrena została uszkodzona przy kolizji
krystian3769 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) wiesz gdzie sie ona znajduje ? http://www.partsbase.org/parts/aud-8t0951223a/ wychodzi na to że są przymocowane od środka do przedniego wzmocnienia http://allegro.pl/audi-a4-a5-klakson-sygnal-8t0951223a-8t0951221a-i5783825121.html Edytowane 12 Marca 2016 przez krystian3769
andynl Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Moje autko na postoju wkręca się do 4tyś obrotów i wtedy wyskakuje mi komunikat żeby nie pałować na biegu jałowym, jeśli Twoje wchodzi na 2,5tyś to albo masz coś inaczej ustawione albo coś jest nie tak, skanuj i szukaj błędów. Sorry Krystian piwa nie będzie
andynl Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Faktycznie zapomniałem że simon ma klekota
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się