Emejcz Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Witam, zakupiłem sobie świece Championa RC89TMC i dopiero zauważyłem, że one są trzyelektrodowe więc będę musiał je wymienić... problem w tym, że są u nas niepopularne i nie wiem jakie będą odpowiednie do AEB... Czy te RC8PYP będą dobre? Kurcze, może ktoś wie coś więcej ode mnie? Słabo w necie z informacjami na ten temat.
Dev Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Champion Automotive Spark Plugs and Glow Plugs - In Stock for Your Tune-Up!
matteusz Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Znajomy spec od 1.8T polecił mi świece NGK BKR6E które w zeszłym tygodni wymieniłem i dało to piorunujący efekt w postaci wreszcie równiutkiej pracy silnika Wiem że do naszych silników polecają platynowe za 170 zł, ale 1.8T w passacie wychodziło z fabryki na tych świecach, więc nie widzę powodu dla którego miały by nie chodzić w AEB czy AGU.
Emejcz Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 Dev, patrzyłem tą wyszukiwarkę wcześniej, ale ona jest jakaś dziwna i niepełna. Jest tylko kilka silników tam i do tego kilka rodzajów świec więc i tak niezbyt dokładnie wiadomo która. Czy to RC9PYC byłoby w takim razie dobre?
Dev Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 podstawowa to: RC9YC ta co podałes jest jeszcze lepsza
Emejcz Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Opublikowano 19 Maja 2014 Patrzyłem na to aby była platynowa, bo ta jakaś niklowana. Chociaż tam są jeszcze podwójne platynowe, nie wiem o co z tym chodzi ---------- Post dopisany 12-05-2014 at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2014 at 23:38 ---------- Kupiłem RC8PYP, bo żadnych z ich stronki nie ma w polskich katalogach, które miał gościu w sklepie. Pierwsze działanie jest jak trzeba, także pasować pasują. Co dalej to się okaże... ---------- Post dopisany 19-05-2014 at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2014 at 21:22 ---------- UWAGA zmuszony jestem zmienić zdanie i tym samym dać info dla potomnych. Nie kupujcie tego szmelcu! Pojeździłem tydzień i dzisiaj chciałem sprawdzić jak tam się trzymają. Przy dokręcaniu rozjebały się w nich gwinty i aż mną trząsnęło w obawie, że to gwinty w głowicy... na szczęście okazało się, że te świece to taki szmelc, że nie da się ich dokręcić. Zmuszony zostałem wkręcić stare NGK'i. Żeby nikt mi nie zarzucał, że coś zrobiłem nie tak, to od razu powiem, że gwinty zerwało przy samej podkładce a nie na początku co eliminuje złe położenie świec i nawet nie miałem okazji mocno ich dociskać, bo jak dokręcałem to już coś czułem, że dziwnie lekko idzie.... OMIJAJCIE Z DALEKA!!! Jakby tego było mało to szczelina w ciągu tygodnia z 0,7mm powiększyła się do 1,2mm WTF ja pytam!
barthek11 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 podepne się pod temat aby nie zakładać kolejnego tematu o świecach do 1.8t -, interesuje mnie czy jeździ ktoś na na bosch fr7kpp33+ ? dają radę ?, bo w pobliżu mam sklep który ma części wyłącznie tej firmy więc raczej podróbek nie mają, obecnie mam fr7dpp33-, które sporo przejechały i mają dość-,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się