Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kwalifikuje silnik do remontu

Opublikowano

To mnie teraz pocieszyłeś .

Grzesiu a moze zawory poleciały w głowicy bo silnik nie kopci i nie bierze oleju.

Opublikowano

zrób próbę olejową, to trochę wyjaśni czy dół puszcza czy góra

---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ----------

I myślę nad tym czy lpg miałeś ustawione na AFR bo jak nie, a widziałem że lubisz ciskać to wypaliłeś zawory :kox::kox::kox::kox:

Opublikowano

Po zalaniu oleju do cylindrów manometr pokazuje 13 barów na każdym cylindrze .

Opublikowano

Na max otwartej przepustnicy ???

Opublikowano

Tak.

Opublikowano

Montuj drugi słupek i będzie hulać :kox::kox: Aeba można jeszcze w dobrych pieniądzach kupić. Ps po ile oleju wstrzykiwałeś ???

Opublikowano (edytowane)

Po 20 ml ,mam upatrzonego anglika 130 tyś. przelotu ale pożyjemy zobaczymy.


Montuj drugi słupek i będzie hulać :kox::kox: Aeba można jeszcze w dobrych pieniądzach kupić. Ps po ile oleju wstrzykiwałeś ???

Chciałem oznajmic że obyło sie bez zmiany motoru został ten co był i jest po lekkiej naprawie ;

wymiana pierścieni tłokowych,wymiana prowadnic zaworowych i dotarcie zaworów w głowicy ,wymiana koła pasowego na wale [uszkodzony klin prawie zerwany]

Po naprawie silnik pracuje bez zarzutu nie szarpie i równo pracuje,ciśnienie na cylindrach powyżej 11 bar.

Edytowane przez sawul
Opublikowano

Reanimowałeś jednak swój silnik ;D kolejny przykład że stary aeb jest pancerny, wymiana pierścieni i dalej śmiga

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...