sawul Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 To mnie teraz pocieszyłeś . Grzesiu a moze zawory poleciały w głowicy bo silnik nie kopci i nie bierze oleju.
koziol1172 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 zrób próbę olejową, to trochę wyjaśni czy dół puszcza czy góra ---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ---------- I myślę nad tym czy lpg miałeś ustawione na AFR bo jak nie, a widziałem że lubisz ciskać to wypaliłeś zawory :kox::kox:
sawul Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Po zalaniu oleju do cylindrów manometr pokazuje 13 barów na każdym cylindrze .
koziol1172 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Montuj drugi słupek i będzie hulać :kox: Aeba można jeszcze w dobrych pieniądzach kupić. Ps po ile oleju wstrzykiwałeś ???
sawul Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 (edytowane) Po 20 ml ,mam upatrzonego anglika 130 tyś. przelotu ale pożyjemy zobaczymy. Montuj drugi słupek i będzie hulać :kox: Aeba można jeszcze w dobrych pieniądzach kupić. Ps po ile oleju wstrzykiwałeś ??? Chciałem oznajmic że obyło sie bez zmiany motoru został ten co był i jest po lekkiej naprawie ; wymiana pierścieni tłokowych,wymiana prowadnic zaworowych i dotarcie zaworów w głowicy ,wymiana koła pasowego na wale [uszkodzony klin prawie zerwany] Po naprawie silnik pracuje bez zarzutu nie szarpie i równo pracuje,ciśnienie na cylindrach powyżej 11 bar. Edytowane 15 Grudnia 2014 przez sawul
koziol1172 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Reanimowałeś jednak swój silnik ;D kolejny przykład że stary aeb jest pancerny, wymiana pierścieni i dalej śmiga
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się