ziko02 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Witam Wymienialem springi przod i tyl... z czerwonych (nie wiem co za firma) na ori od 1BE (dobrane pod klase wagowa osi mojego auta) ponieważ na czerwonych siedzialo za nisko. Skutki: Mierzone na równej nawierzchni od dołu do rantu blotnika: Tył 64,5 jest ok Przód: 67 masakra czyt. kooooza Dodam ze mechanik wymienial rowniez oslony i odboje na przodzie. Co moze to miec wplyw na wysokosc... bo przód to porażka....
fafnasty Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 na pewno jest to pod 1.9? nie czasami pod v6?
ziko02 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Sprezyna jest od benzyny 3.0 Kolorami odpowiada mojej klasie wagowej osi przedniej. Klasa 9ta Kolory: n b z z ---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ---------- Wymienial odboje sprężyn... i mysle ze dal za grube... inaczej tego nie widze.... Jakies pomysły?
Niemy_Gda Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Wg mnie jest różnica pomiędzy sprężynami od PB a ON, ale nie dam głowy za to.
fafnasty Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny: ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- poszło pw
ziko02 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny:---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- poszło pw A mi sie wydaje ze to nie ma zupelnie znaczenia.... od tego sa klasy wagowe osi i kolorowe oznaczenia ale niech sie wypowie ktos jeszcze w temacie.
gabriel_bar Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny:---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- poszło pw A mi sie wydaje ze to nie ma zupelnie znaczenia.... od tego sa klasy wagowe osi i kolorowe oznaczenia ale niech sie wypowie ktos jeszcze w temacie. Zgadzam się z kolegą, sprężyny są klasy wagowej 0JJ, może odboje są zadługie, do zawieszenia 1BA? We wlepie jakie masz kategorie wagowe sprężyn? Do 1BA długość odboja wynosii 100mm, a do 1BE,1BV i 1BR 85mm
ziko02 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny:---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- poszło pw A mi sie wydaje ze to nie ma zupelnie znaczenia.... od tego sa klasy wagowe osi i kolorowe oznaczenia ale niech sie wypowie ktos jeszcze w temacie. Zgadzam się z kolegą, sprężyny są klasy wagowej 0JJ, może odboje są zadługie, do zawieszenia 1BA? We wlepie jakie masz kategorie wagowe sprężyn? Do 1BA długość odboja wynosii 100mm, a do 1BE,1BV i 1BR 85mm http://s16.postimg.org/mw7c3qwxt/a4_b6_spr_zyny_1_BE.jpg Nie wiem dokładnie jakie odboje wrzucił mechanik... mówi ze odpowiednie... Kat wag. 0JJ i kolorystyka sie zgadza. Auto na warsztacie... wrzucam stare springi.
fafnasty Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 odboje seryjne raczej nic do tego nie maja jak auto stoi wysoko czy nisko... ograniczaja tylko skok amorka a nie ustawiaja jego wysokość przecież jak auto stoi i kozdy odbój luzno ma miejsce i nie utrzymuje auta w górze
gabriel_bar Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 seryjne nie, ale jak są zadługie, a kolega nie ma gwarancji że nie są od zawieszenia 1BA ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ---------- WitamWymienialem springi przod i tyl... z czerwonych (nie wiem co za firma) na ori od 1BE (dobrane pod klase wagowa osi mojego auta) ponieważ na czerwonych siedzialo za nisko. Skutki: Mierzone na równej nawierzchni od dołu do rantu blotnika: Tył 64,5 jest ok Przód: 67 masakra czyt. kooooza Dodam ze mechanik wymienial rowniez oslony i odboje na przodzie. Co moze to miec wplyw na wysokosc... bo przód to porażka.... http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-akcja-zbiorowa-rozkminiamy-zawieszenie-1ba-vs-1be-kat-mas-osi-191457/ popatrz tu w temcie jakie są wysokości, ten tył za nisko siedzi jak na 1BE
ziko02 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 seryjne nie, ale jak są zadługie, a kolega nie ma gwarancji że nie są od zawieszenia 1BA---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ---------- WitamWymienialem springi przod i tyl... z czerwonych (nie wiem co za firma) na ori od 1BE (dobrane pod klase wagowa osi mojego auta) ponieważ na czerwonych siedzialo za nisko. Skutki: Mierzone na równej nawierzchni od dołu do rantu blotnika: Tył 64,5 jest ok Przód: 67 masakra czyt. kooooza Dodam ze mechanik wymienial rowniez oslony i odboje na przodzie. Co moze to miec wplyw na wysokosc... bo przód to porażka.... http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-akcja-zbiorowa-rozkminiamy-zawieszenie-1ba-vs-1be-kat-mas-osi-191457/ popatrz tu w temcie jakie są wysokości, ten tył za nisko siedzi jak na 1BE Siedzi dobrze... w wątku do którego podałeś link zakres wysokości waha sie od 630 do 660. Na przód dałem czerwone spirale i jest 635.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się