Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana sprezyn... przod wysoko jak koza.... meee


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wymienialem springi przod i tyl... z czerwonych (nie wiem co za firma) na ori od 1BE (dobrane pod klase wagowa osi mojego auta) ponieważ na czerwonych siedzialo za nisko.

Skutki:

Mierzone na równej nawierzchni od dołu do rantu blotnika:

Tył 64,5 jest ok

Przód: 67 masakra czyt. kooooza

Dodam ze mechanik wymienial rowniez oslony i odboje na przodzie.

Co moze to miec wplyw na wysokosc... bo przód to porażka....

Opublikowano

na pewno jest to pod 1.9? nie czasami pod v6?

Opublikowano

Sprezyna jest od benzyny 3.0

Kolorami odpowiada mojej klasie wagowej osi przedniej. Klasa 9ta

Kolory: n b z z

---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

Wymienial odboje sprężyn... i mysle ze dal za grube... inaczej tego nie widze....

Jakies pomysły?

Opublikowano

ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny:

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

poszło pw

Opublikowano
ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny:

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

poszło pw

A mi sie wydaje ze to nie ma zupelnie znaczenia.... od tego sa klasy wagowe osi i kolorowe oznaczenia ale niech sie wypowie ktos jeszcze w temacie.

Opublikowano
ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny:

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

poszło pw

A mi sie wydaje ze to nie ma zupelnie znaczenia.... od tego sa klasy wagowe osi i kolorowe oznaczenia ale niech sie wypowie ktos jeszcze w temacie.

Zgadzam się z kolegą, sprężyny są klasy wagowej 0JJ, może odboje są zadługie, do zawieszenia 1BA?

We wlepie jakie masz kategorie wagowe sprężyn?

Do 1BA długość odboja wynosii 100mm, a do 1BE,1BV i 1BR 85mm

a4_b6_spr_zyny_1_BE.jpg

Opublikowano
ja wine widze w tym że to są właśnie springi pod v6:kwasny:

---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

poszło pw

A mi sie wydaje ze to nie ma zupelnie znaczenia.... od tego sa klasy wagowe osi i kolorowe oznaczenia ale niech sie wypowie ktos jeszcze w temacie.

Zgadzam się z kolegą, sprężyny są klasy wagowej 0JJ, może odboje są zadługie, do zawieszenia 1BA?

We wlepie jakie masz kategorie wagowe sprężyn?

Do 1BA długość odboja wynosii 100mm, a do 1BE,1BV i 1BR 85mm

http://s16.postimg.org/mw7c3qwxt/a4_b6_spr_zyny_1_BE.jpg

Nie wiem dokładnie jakie odboje wrzucił mechanik... mówi ze odpowiednie...

Kat wag. 0JJ i kolorystyka sie zgadza. Auto na warsztacie... wrzucam stare springi.

Opublikowano

odboje seryjne raczej nic do tego nie maja jak auto stoi wysoko czy nisko... ograniczaja tylko skok amorka a nie ustawiaja jego wysokość przecież jak auto stoi i kozdy odbój luzno ma miejsce i nie utrzymuje auta w górze

Opublikowano

seryjne nie, ale jak są zadługie, a kolega nie ma gwarancji że nie są od zawieszenia 1BA

---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ----------

Witam

Wymienialem springi przod i tyl... z czerwonych (nie wiem co za firma) na ori od 1BE (dobrane pod klase wagowa osi mojego auta) ponieważ na czerwonych siedzialo za nisko.

Skutki:

Mierzone na równej nawierzchni od dołu do rantu blotnika:

Tył 64,5 jest ok

Przód: 67 masakra czyt. kooooza

Dodam ze mechanik wymienial rowniez oslony i odboje na przodzie.

Co moze to miec wplyw na wysokosc... bo przód to porażka....

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-akcja-zbiorowa-rozkminiamy-zawieszenie-1ba-vs-1be-kat-mas-osi-191457/

popatrz tu w temcie jakie są wysokości, ten tył za nisko siedzi jak na 1BE

Opublikowano
seryjne nie, ale jak są zadługie, a kolega nie ma gwarancji że nie są od zawieszenia 1BA

---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:21 ----------

Witam

Wymienialem springi przod i tyl... z czerwonych (nie wiem co za firma) na ori od 1BE (dobrane pod klase wagowa osi mojego auta) ponieważ na czerwonych siedzialo za nisko.

Skutki:

Mierzone na równej nawierzchni od dołu do rantu blotnika:

Tył 64,5 jest ok

Przód: 67 masakra czyt. kooooza

Dodam ze mechanik wymienial rowniez oslony i odboje na przodzie.

Co moze to miec wplyw na wysokosc... bo przód to porażka....

http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-akcja-zbiorowa-rozkminiamy-zawieszenie-1ba-vs-1be-kat-mas-osi-191457/

popatrz tu w temcie jakie są wysokości, ten tył za nisko siedzi jak na 1BE

Siedzi dobrze... w wątku do którego podałeś link zakres wysokości waha sie od 630 do 660.

Na przód dałem czerwone spirale i jest 635.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...