Marcuz 0 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Uklad odpowietrza sie na.krzyz LP-PT PP-LT Kolejność odpowietrzania zależy od konstrukcji układu. Nie można uogólnić kolejności, chyba że mówimy o danym samochodzie lub o danych układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 A jaki uklad masz w autach z ABS, co ? w starszych był 3 lub 4 kanałowy teraz jest tylko 4 kanałowy oraz auta z SBC. W przypadku audi jest dokladnie tak jak napisalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcuz 0 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Jest dokładnie tak jak piszesz Ale zdarza się jeszcze naprawiać 3 kanałowe układy. Dla nas to oczywiste, ale dla laika nie. Przeczyta, nie sprawdzi i się będzie zastanawiał dlaczego nie może odpowietrzyć układu (koniec końców odpowietrzy...ale to potrwa). Po prostu zawsze byłem zdania, że lepiej coś dokładnie wyjaśnić. Zapobiega to akcjom, gdzie przychodzi gość do mechanika z tekstem: "A u mnie na forum to mówili tak i tak" (gość czegoś nie zrozumiał/doczytał). Stereotypy o mechanikach z for nie są najlepsze, więc trzeba je zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Czyli robic tak jak kolega dev napisał,na krzyż odpowietrzać tak? I to naprzykład LP i PT jednoczesnie odkręcać odpowietrzniki i załączać zapłon?czy zapłon nie jest konieczny,co chwile grzac te świece tak..hehe Wiem juz że równoczesnie odkrecamy LP i PT a potem PP i LT, czyli w trzech najlepiej odpowietrzac. Zostało mi ostatnie pytanie,co z tym zapłonem,ma on być włączony cały czas przy odpowietrzaniu, czy włączac go przy kazdym odkrecaniu odpowietrzników czy wcale nie trzeba włanczać zaplonu? Dev jak to jest wkońcu?prosiłbym o odpowiedź Edytowane 3 Grudnia 2015 przez tkamicki5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Nie ma znaczenia. dobrze jest w trakcie odpowietrzania uruchomic kilka razy pompe ABS VAGiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 A włącze nie mając esp? Vaga mam ale pompy jeszcze nie probowalem uruchamiać bigdy nim i nawet nie wiem jak zbytnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Chcę wymienić u siebie płyn. ABS jest, ESP nie ma. Płyn kupię Ate 200. Pytanie o procedurę czy taka będize poprawna: 1. Odciagnięcie płynu w zbiorniczku i potem utrzymywanie pełnego stanu na świeżym płynie 2. Prawy tył - odkręcony odpowietrznik z wężykiem i pompuje pedałem aż poleci czyste 3. Lewy przód 4. Lewy tył 5. Prawy przód Czy tak jest poprawnie? Pytanie co ze sprzęgłem? Czy tam też trzeba i się jakoś wymienia? Litr płynu starczy? Dev, potwierdzisz, coś skorygujesZ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Kolejnosc przy wymianie nie ma znaczenia. Sprzeglo robisz tak jak hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Dev pod 320/288 ate typ 200 bedzie odpowiedni do mojego chrupka? jakos w niedlugim czasie chce zmienic zaciski i plyn na co zwrocic uwage? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 na wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 plyn jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Pytanie, pewnie ty Dev będziesz wiedział. Muszę zdjąc zacisk prawy tył i wymienić uszczelnienia. Czym zatkać tymczasowo przewód hamulcowy, żeby za bardzo nie zlatywał płyn? Czy jak zatkam to potem wystarczy, że naleję trochę płynu do zacisku i odpowietrzę tylko ten prawy tył? Płyn ogólnie wymieniałem w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Nakretka M12x1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Niestety nie miałem na szybko skąd wziąć takiej. Wymieniłem te uszczelnienia, a przewód zostawiłem wiszący aby skapywało do słoika. Cały czas pilnowałem, aby nie brakowało w zbiorniczku płynu. Po zamontowaniu odpowietrzyłem tylko ten prawy tył metodą - jedna osoba pompuje w aucie na wyłączonym zapłonie, a ja odkręcam odpowietrznik. Wyglądało na to, że się odpowietrzył, no ale chyba jednak układ się zapowietrzył, bo hamuje mi dopiero z pedałem przy podłodze... Jak wymieniałem płyn to poszło ładnie, tu niestety nie. Czy na odpowietrzenie tego układu wystarczy metoda na sucho - wyłączony zapłon - i odpowietrzanie po kolei: -lewy przód -prawy przód -lewy tył -prawy tył? Myślałem, że się nie zapowietrzy, jeszcze się zastanawiam czy może się ten zdejmowany zacisk jakimś cudem dobrze nie odpowietrzył, no ale bąbelki już nie leciały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Nasz powietrze w zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Chyba rzeczywiście toto. Jak wyciągnąłem zacisk i wsadziłem deske zamiast klocków ustawiając odpowietrznikiem do góry to wyleciało jeszcze trochę bąbelkowej piany. Próbowałem jeszcze odpowietrzać pozostałe koła, ale nie było sensu, bo powietrze nie leciało. Teraz jest już chyba dobrze. Jeszcze sprawdzę za jakiś tydzień czy będą leciały bąbelki z tego zacisku. Dev, a z twojego doświadczenia, jak trzpień samoregulatora jest podrdzewiały i wymienia się tylko uszczelnienia, to ile czasu to może jeszcze wytrzymać? Edytowane 15 Października 2016 przez Emejcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2016 Trzpien musi być czysty, nasmarowany i powinien pracować suwliwie. Zacisk trzeba odpowietrzyc w rękach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafałwol 1 Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Jaki plyn bedzie do mojej b7 ?? ATE 200 czy ATE SL6 ?? Czy jakiś inny ??? Drugie pytanie może ktoś wie, oddajac auto do ASO na wymiane plynu jakim plynem hamlcowym oni zalewają??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Jeden i drugi dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się