Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T do Ogarnięcia


koziol1172

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chcę ogarnąć nowo zakupionego AEBa w mam zamontowany wskaźnik doładowania.

Pytanie ile powinno ładować czysta seria???

U mnie jest problem z cofającym a wręcz czasem wypadającym zapłonem

A drugi z wysterowaniem doładowania, jak wdepnę w podłogę to ładowanie leci na 1 1,1 bar i spada na 0.8 i trzyma tak do około 5 5,5 tyś a czasami naładuje 0.4 i stop zazwyczaj jak wolniej wcisnę gaz

Dziś założone nowe świece NGK PFR6Q z przerwą 0.8

Dołączam logi

Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dodam że widzę jakiś program i mnie zastanawia czy nie jest chu*** i dlatego takie cyrki, wyciągnę ECU i zobaczę czy pamięć jest wlutowana czy w podstawce bo chodzi mi po głowie by wgrać serię doprowadzić do ładu i dopiero myśleć o modach

Jak cos jeszcze potrzeba to proszę pisać ostatecznie mogę film spróbować nagrać z tego doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No program jest, zapłony bardzo mocno cofa, być może wina programu, seria ładuje maks. ok 0,5-0,6 i spada do 0,3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się depnie na gaz tak stojąc z wolnych obrotów to jest to wkurzające wypadanie podczas jazdy nie zawsze ale czasem się pojawi szarpnięcie. Po wymianie świec już trochę rzadziej

A przepływka w serii???

BO tu maks 160 g/s więc ile to mniej więcej koni??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

160 mnożymy przez 1,2 i masz192 konie. Tak mniej więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A doładowanie przy nagłym depnięciu 0.8 a przy delikatniejszym ale też do końca pedał gazu wynoszące 0.4 0.5 to w czym może być wina? dodam że jest jakieś nie seryjne turbo wrzucę potem zdjęcia. I jakiej firmy kupić cewkę jak już do AEBa??? może być konkretnie numer części, mogę z autolandu kupić trochę taniej więc dobrze jak byłoby w ich ofercie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz przesadzony program i dlatego cofa zapłon bo brakuje paliwa jest za ubogo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mm szerokopasmówkę to jutro zapnę i sprawdzę ;)

Dorzucam zdjęcia turbiny w celu zweryfikowania co to może być i sterownika, chcę się upewnić czy to właśnie ta kość jest pamięcią i czy jest w przystawce by móc ją wydobyć bez lutownicy

190520141296.jpg

190520141297.jpg

190520141298.jpg

190520141303.jpg

190520141304.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo jednak daje radę wrzucam plik z logworks3 Audi aeb.log - download. Darmowy hosting plików. i dodatkowo zdjęcie na benzynie do odcinki... Tak więc co dalej panowie??? Cewki??

log_AFR.jpg

Czy tym programatorem wgram serię????Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Czy polecacie coś innego????

---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ----------

Mało was się tu wypowiada czy Aeb jest taki trudny do ogarnięcia??? ;):decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudny i bardzo specyficzny. Ja walczę ze stukami, testuję wtryskiwacze różnej wydajności...szukam "złotego" środka na stuki i korekty długoterminowe:) Bo frajda z jazdy już jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do łatwych nie należy na pewno.

Masz tu nr. cewek 058905105

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudny i bardzo specyficzny. Ja walczę ze stukami, testuję wtryskiwacze różnej wydajności...szukam "złotego" środka na stuki i korekty długoterminowe:) Bo frajda z jazdy już jest...

Mam rozumieć że bawisz się w modyfikacje a nie doprowadzasz serię do ideału???:) Trudny i specyficzny, dobrze lubię wyzwania :)

Dzięki "sawul" za nr cewek ;)

I proszę o jakąś podpowiedź na temat programatora, i gdzie można zakupić czystą kość do tego sterownika bo nawet nie wiem jaka tam siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale później planuje modyfikację więc programator potrzebny. I może komuś kojarzy się ta turbina, co to może być i jakie ma możliwości tak przy 2300, 2400 jest już pełne doładowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż foto wirnika i będzie wiadomo lub nr-y suszarki :decayed: nic dziwnego że przy tych obrotach jest bost k03 tak mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rozbiorę przód to spiszę info z sprężarki. Dorzucam nowy log, pomyślałem o temperaturze powietrza i 60 przy odcinie to chyba za dużo? cofanie może być przez to ???? Czy to małą role odgrywa Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 22-05-2014 at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 23:00 ----------

Nikt się nie wypowie na temat tego powietrza??? Małe zainteresowanie jest Aebem widzę, ;) trzeba wgrać serię i dopiero szukać wsparcia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na seryjnym icku to czego się spodziewałeś ? 30st ? no nie da rady.

wgrywaj serię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będę miał ic na front od poprzedniego właściciela ale mówił że do zderzaka poliftowego nie pasuje, do przedliftowego pasował więc wychodzi na to że trzeba wgrać serię a potem jak modyfikować to już konkretnie

---------- Post dopisany at 22:30 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ----------

A i będę miał kość z oryginalnego sterownika, mam nadzieję że czysta seria

---------- Post dopisany 13-06-2014 at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2014 at 22:30 ----------

Temat powraca:wink:

W audi wylądowała seria oto logi:

Grupy: 002,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 016 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Zapłonu już nie cofa, jeździ trochę mniej agresywnie. I jest trochę słabszy:facepalm:

Ładuje dobre pół bara, takie jakby 0,6 i to już jak tylko 2 tyś obrotów mija :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi wylądowała seria oto logi:

Czas wtrysku i przepływka nie wskazują na serię. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...