Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świeci się kontrolka silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zacznij od tego

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16514/P0130/000304

i zdiagnozuj dokladnie jaki masz numer bledu.

p0130 czujnik o1 bank 1 usterka, tak mi wyskakuje w moim programie,a mam pytanie jakie wartosci maj pokazywac sondy pierwsza pokazuje 0,00 a druga pokazuje wartosci 0,440.

teraz jest cieplej to bardzo ciezko pali nawet na zimny sie krztusil a i doszlo jeszcze spalanie bo dzis mierzyle 16l lpg ewidentnie cos jest nie tak

Opublikowano

pierwsza sonda jest szerokopasmowa oscylacja od 0-5 V. Sonda za katalizatorem jest 1V oscylacja przy sprawnym katalizatorze 0,7-1 V.

Opublikowano

czyli co sonda za katalizatorem do wymiany?


pierwsza sonda jest szerokopasmowa oscylacja od 0-5 V. Sonda za katalizatorem jest 1V oscylacja przy sprawnym katalizatorze 0,7-1 V.

czyli co sonda do wymiany??

Opublikowano

najpierw musial bys przeprowadzic test sondy ale do tego potrzebny jest VAG , poza tym twoj blad oznacza uszkodzenie sondy pierwszej. To ze sonda za katalizatorem pokazuje 0,4V nie ma sie czym przejmowac dopóki nie wywali bledu zuzytego katalizatora.

Opublikowano

najpierw musial bys przeprowadzic test sondy ale do tego potrzebny jest VAG , poza tym twoj blad oznacza uszkodzenie sondy pierwszej. To ze sonda za katalizatorem pokazuje 0,4V nie ma sie czym przejmowac dopóki nie wywali bledu zuzytego katalizatora.

sprobuje wymienic ta sade tylko mam pytanie czy to jest ta z czarna kostaka czy brazowa?

pierwsza to jest ta pod filtrem?(latwy dostep) a ta druga blizej skrzyni bardzo trudny dostep?

Opublikowano

dokladnie pierwsza to ta pod filtrem, tylko te sondy nie sa tanie wiec ja najpierw bym ja przetestowal.

Opublikowano

dokladnie pierwsza to ta pod filtrem, tylko te sondy nie sa tanie wiec ja najpierw bym ja przetestowal.

a trzeba cos pozniej ustawiac czy tylko montowac i ma grac?

Opublikowano

montowac i ma grac.

Opublikowano

zamontowalem sonde bo dopiero dzis mi przyszla ,przy okazji wykrylem ogromna dziure doslownie w przewodzie odmy to tez zrobilem i co?? efekty takie silnik lepiej pracuje rowniej nie wiem jak spalanie musze zmierzyc chek sie nie swieci narazie ,zadnych bledow ale problem ciezkiego palenia zostal,nagrzeje sie do 90 zgasze i pale odrazu to spoko poczekam 2min i juz wrrr wrrr ze 3-5s, przegladajac rozne fora nic na temat ciezkiego palenia na cieplym.co tu jeszcze wymyslic ?? w a6 mialem tak jak mi padl czujnik temperatury moze tym tropem pujsc?


moze czujnik połozenia wału??

Opublikowano

po dwóch czy dziesieciu minutach silnik jest nadal ciepły a ciezko odpala wiec to raczej nie czujnik temperatury. Ja wyciagnal bym czujnik polozenia walu i sprawdzil chociaz jak wyglada.

Opublikowano

no tez tak mysle,a mam pytanie czy po demontazu przepustnicy trzeba ja kalobrowac ustawiac na VAGU? chodzi w miare normalnie

Opublikowano

nalezy przeprowadzic adaptacje vagiem lub poczekac az zrobi sie sama automatycznie.

Opublikowano

witam,ponownie problem z ciezkim paleniem na cieplym rozwiazany winny był reduktor gazu,silnik zapalal tak jakby na dwa paliwa i to byla przyczyna ciezkiego palenia na cieplym,rano odpalal dobrze bo reszta gazu wyparował przez noc....ale nie wszystko jest pieknie teraz ma takie cos ze po wcisnieciu gazu ma chwile zawachania taka jakby czkawka a gdy juz nabierze obrotów i odpuszcze gaz to obroty bardzo powoli spadaja?? co tym razem? przepustnica?

Opublikowano

Nie wiem mam to samo i nie znalazłem przyczyny jeszcze

Opublikowano

Panowie, zauważyłem, że wcześniej był poruszany temat przepływki... Ktoś się wypowiadał, że po jej odłączeniu auto lepiej szło. Jeździłem wcześniej wyłącznie dieslami, ale myślałem, że 2.0 w benzynie powinno iść lepiej. Chodzi o to, że podczas ruszania np ze świateł aby dorównać do samochodów przede mną musze kręcić całkiem mocno... Golf IV 1.9 TDI 115 km to był szatan przy owych "130" km w audi :( Tak więc pytanie - jak odpiąć przepływkę, by sprawdzić czy auto będzie lepiej się zbierało? I czy nie ma to negatywnych skutków dla silnika?

Opublikowano

Czy jest możliwość wyłączenia kontrolki na jakiś czas ? Mam błąd sondy, a dokładnie przerwany obwód grzałki..

W najbliższym czasie pójdzie to do wymiany ale na ten moment nie ma funduszy, a kontrolka na desce wali swoim żółtym kolorem po oczach cały czas.

Udało sie komuś to wyłączyć przez kompa ?

Opublikowano

U mnie się świeciła i przestała po wymianie sondy oraz wczoraj padł czujnik położenia wału korbowego po uprzednim zaświeceniu się EPC.. Czujnik dostałem z Boscha, więc zobaczymy, jak będzie się teraz sprawować po wymianie.

Opublikowano

U mnie się świeciła i przestała po wymianie sondy oraz wczoraj padł czujnik położenia wału korbowego po uprzednim zaświeceniu się EPC.. Czujnik dostałem z Boscha, więc zobaczymy, jak będzie się teraz sprawować po wymianie.

Ja również miałem problem z tym czujnikiem, ogólnie słaba sprawa jak się spieprzy gdzieś w trasie, nie idzie odpalić samochodu na ciepłym a nie sztuką czekać potem 1h by samochód stracił temperaturę... Ja kupiłem chiński zamiennik, bo mechanik sam powiedział, że to tylko zwykły czujnik, najwyżej padnie rok szybciej

Opublikowano

Po przejechaniu około 130KM znowu Check wrócił na swoje miejsce. I jak tu żyć proszę pana? :facepalm::kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...