artur87 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 witam. mam problem z moim audi 1.9 gdyż poniżej 1600obrotów na każdym biegu lekko trzesie autem i nie chce jechac. dopiero pod 2000 obrotów pracuje normalnie. wczesniej miałem golfa 4 1.9 to przy 1400-1500 obrótów na 5 biegu normalnie se jezdzilem i dodawałem gazu i odrazu przyspieszał
POWER-KRIS Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 No i będzie daj logi. Dwa jaka synchronizacja walka rozrządu?
jacek70 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 A nie masz czasem oberwanej poduchy silnika?
piotrsob1 Opublikowano 21 Maja 2014 Opublikowano 21 Maja 2014 witam. mam problem z moim audi 1.9 gdyż poniżej 1600obrotów na każdym biegu lekko trzesie autem i nie chce jechac. dopiero pod 2000 obrotów pracuje normalnie. wczesniej miałem golfa 4 1.9 to przy 1400-1500 obrótów na 5 biegu normalnie se jezdzilem i dodawałem gazu i odrazu przyspieszał 1400-1500 obrotów, wysokie biegi i but w podłogę, to może się sprawdzać w dużej ciężarówce, tam silnik jest wolnoobrotowy, przystosowany do takiej pracy:naughty: W osobowym dieslu w tym zakresie obrotów na piątym biegu to można hamować silnikiem, ale żeby go deptać z takich obrotów to trzeba być niezłym rzeźnikem Starsze TDI tolerowały taką jazdę, program na to pozwalał, co nie znaczy że było to dobre dla silnika i układu przeniesienia napędu, wręcz przeciwnie, zdecydowanie skracała taka jazda ich żywotność W nowszych, poczynając od B7, przy oryginalnym programie można zapomnieć o komfortowej jeździe w tym zakresie obrotów na wysokich biegach, program jest tak zrobiony że znaczący moment obrotowy pojawia się dopiero od około 1800-2000 obr/min, tak że nie dziw się że Ci szarpie i nie chce przyspieszać Tak zrobiony program ma za zadanie oszczędzać podzespoły i zapobiega dużej emisji sadzy i innych zaniczyszczeń w spalinach, ma to szczególne znaczenie w autach z DPF-em i do spełnienia norm emisji spalin. Jak chcesz przyspieszyć w takich warunkach jak opisujesz to proponuje najpierw zredukować do czwórki, a jak chcesz to zrobić dynamicznie to nawet do trójki Dla silnika zdecydowanie zdrowsze będzie, jak na wysokich biegach będziesz go używał w zakresie 2000- 4000 obr/min, niż poniżej 1800 obr/min
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się