ciahciah Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 jakim cudem rozwaliłeś synchronizator 3 biegu? żeby znaleśc przyczynę trzeba zrobić komplet logów albo strzelać w ciemno i wymieniać po kolei wszytko aż się trafi na usterkę
wojtas9292 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 jakim cudem kolego ;d pojeździsz a4 b5 jeszcze troche i zobaczysz ;d sam pęknie to jest bolączka tych skrzyń.. np w b6 synchro jest już grubsze i nie pęka tu niestety najpierw zgrzyta a potem kleszczy skrzynie.. mi zaczeło zgrzytac przy redukcji z 4 na 3 potem juz jak przy normalnej zmianie z 2 na 3 a dziś jak leciałem do magika od skrzyń to sie zakleszczyła i auto odrazu zostało ---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ---------- w ciemno hmm nie mam czym sie podłączyc brak taplaka i kabla miałem kupic ale ta nieszczęsna skrzynia ;/ mam wrażenie że płata figle n 75 bo nie przechodzi w ten tryb przy mocnym lataniu ale po dłuższej spokojnej jeżdzie ---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:24 ---------- a i poprawka 300 zł robocizna skrzyni plus 300 montaz i demontaz... xD razem 600 używka 500 a pewnosci niegdy sie nie ma wiec wymianiam
vp-tdi Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 to nie temat o skrzyniach ,ile razy jeszcze bedziesz pisal o tym ? ,ale jak juz..... 500zl uzywka skrzynia to złom mówiac o cpc w 1z ,za dobra trzeba z 900zl dać, lepiej kupic een z afn-a tansza i lepsza
ciahciah Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 ja bardzo katuje silnik i napęd czyli i skrzynie też, często gumy grają na 3 biegu, mam podniesioną moc i Nm i tak jeżdżę ponad 6lat tym autem i zrobiłem ponad 125tys. km i skrzynia pracuje tak samo topornie jak w dniu zakupu:) nic się nie pogorszyło także albo masz ponad milion km na blacie albo nie umiesz zmieniać biegów albo ktoś inny kto użytkuje to auto lub użytkował ile masz nalatane? też dzisiaj skrzynie zrzucałem w AFN, przyjemna robota to to nie jest kup ten i po bólu: Najlepszy Najtańszy VAG USB KKL line we wtyku OBD (4242642006) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
wojtas9292 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 ogólenie powiem tak problem ten dotyka przy róznych przebiegach jak dojechałem do magika i powiedziałem że audi a4 b5 to sie odrazu zapytal czy 3 trzeszczy na blacie hard 200 z hakiem na osłonie rozrządu 417 xD:hi: nie no błagam Cie z tymi biegami xD za sterem siedze od dziecka xD ---------- Post dopisany at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:33 ---------- no przyjemna fucha to to nie jest ale jak sie ma do dyspozcji podnośnik to nie ma raczej tragedi.. na pieńku pod blokiem bym sie nie podjął xD
ciahciah Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 no właśnie, może nawyki ze stara lub jelcza zostały xD
wojtas9292 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 gdyby nawet to tym bardziej xD sprzegło gaz sprzegło gaz bieg xD czy jakoś tak to szło hahhaha:facepalm: hmm w traktorze ciąle jakiś bieg trzeszczał i nic sie nie blokowało xD
lordmani Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A jak po wymianie wtryskow na 216 bo umnie po wymianie cieżko pali na 216 i byczy przy wdepniecu gazu do dechy
vp-tdi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A jak po wymianie wtryskow na 216 bo umnie po wymianie cieżko pali na 216 i byczy przy wdepniecu gazu do dechy kat wtrysku i dawka ustawiona ? pompa ok ? silnik doprowadzony do ładu ? ,jak nie to nie potrzebnie pakowales takie wtryski ,jedynie soft moze coś pomoże jak silnik już trup to coś z niego ktoś wyciagnie ale to na krótką mete
trepek Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A jak po wymianie wtryskow na 216 bo umnie po wymianie cieżko pali na 216 i byczy przy wdepniecu gazu do dechy U mnie odpala ok cieply/zimny. Ale nie wiem czy to wina wtryskiwaczy czy nie (mam juz rok 216'tki) ale na rozgrzanym silniku mam metaliczne stukanie. Czasami tak mysle, ze moga szklanki postukowac. Wkoncu 19 lat maja...
vp-tdi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 A jak po wymianie wtryskow na 216 bo umnie po wymianie cieżko pali na 216 i byczy przy wdepniecu gazu do dechy Czasami tak mysle, ze moga szklanki postukowac. Wkoncu 19 lat maja... dobrze myślisz u mnie też lekko je słychać
ciahciah Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 zrobisz remonto kapitany głowicy i dalej będzie klepać, tyle z waszego myślenia może wyjść, ile już osób wymieniało szklanki i zero efektu a czemu? bo to wina dołu a nie góry
vp-tdi Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 zrobisz remonto kapitany głowicy i dalej będzie klepać, tyle z waszego myślenia może wyjść, ile już osób wymieniało szklanki i zero efektu a czemu? bo to wina dołu a nie góry u mnie dół jest perfecto ,w normalnie za***istym stanie. panewki jak nowe ,i to dół napewno nie puka ,zresztą już niepuka wczoraj jakiś extra olej wlałem bo od znajomego dostałem w prezencie jakiś royal purple z USA tyle ze piszemy nie na temat ,ale dziwne ze korekcje w vagu sie jeszcze polepszyły ciachciach nie mam kiedy tych logów zrobić do chipa ,jedynie statyczne moge zrobić ,z dynamicznymi jest problem bo sam ich nie zrobie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się