cris1503 Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Witam. Borykam sie z nastepujacym problemem. Mianowicie turbo czasami nie laduje. Wbijam 2 bieg, gaz w podloge, i turbo czasami zaczyna bic dopiero przy np. 4 tys. obrotow. Dodam ze na 1 biegu przy wyzszych obrotach, powiedzmy ok 4,5-5tys turbo laduje ok 0,3b i nie wiem czy tak powinno byc. Zmienilem n75 na uzywany lecz znow to samo. Wyjalem go, psiknalem do niego wd(bez rozbierania zaworka) i myslalem ze bedzie po problemie lecz jest to samo. Czasami chce depnac, a tu brak mocy i dopiero jak ma np. 4-4,5 tys obrotow to dopiero dostaje kopa. Sztanga chodzi plynnie, nie przycina sie gdy sprawdzalem przez strzykawke. Wezyki od turbo i wg tez cale, w tipie dziurska raczej nie ma. DV byla wymieniana ok tys km temu. Pomozcie bo juz mi brakuje sil.
KYLOMC Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 po pierwsze zobacz czy błędy są i zrób logii 002,007,025,013 po drugie szczelność całego układu na youtube jest filmik jak to zrobić po trzecie sprawdz wszystko czy jest dobrze podłączone , może coś jest nie tak podłączone
cris1503 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 Ten problem juz mam jakis czas. I duzo razy byl podlaczany pod kompa to jedynie blad sondy wywalilo. Po tym sonda zostala wymieniona. Z tego co patrzylem po nr sondy ktora zostala kupiona nowa jest ona pod audi 1.8 ale bez turbo i nie wiem czy to nie jest problemem, ale wtedy to by turbo powiedzmy w pewnym zakresie nie pracowalo caly czas, a to wyglada tak jakby ten nieszczesny n75 sie przycinal.Takto chodzi dobrze, a czasem wlasnie jest tak ze nie laduje wogole. Wiecej bledow nie bylo. A co do podlaczenia to co masz na mysli? n75 podpialem tak: najdluzszy do tipa, na przeciwko niego do WG a ten srodkowy do muszli od turbo. Tam chyba juz nie ma czego innego zle podlaczyc.
KYLOMC Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 zrób logi takie co ci pisałem na 3 biegu 1500 do 6500 obr. możliwe ze sonda nie ta chyba ze sie mylę , n75 masz ok podłączony
cris1503 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 ale jakby byla nie ta to nie dzialo by sie to co jakis czas tylko zawsze... niestety nie mam gdzie zrobic logow :/
KYLOMC Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 sprawdził bym najpierw szczelność to jest podstawa ! a logi muszą być bo niewiadome czy jest sterowanie n75
tomasl91 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 zobacz czy stanga chodzi prawidłowo od turba czy prad dochodzi do zaworka n75
cris1503 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 napisalem ze sztanga chodzi plynnie, a prad raczej dochodzi do zaworka bo nie mam przeladowania.
zwalowy Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 czym w praktyce przejawia sie przeladowanie?(nie mowie o sprawdzeniu vagiem) p.s ja mialem dokaldnie tak samiusko..winny byl n75 ale skoro mowisz ze to nie on......potem znalazlem urwany króciec w odmie gdzie wchodzi n75....potem odkrylem lekko dziurawy inter.....i auto pracuje jak niebo:) jeszcze co jakis czas bo w granicach 3500-4000tys kiedy deptam jest szarpniecie i znow ciagnie,wina DV?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się