kubaja11 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Audi A4 B7 - 2.0 TFSI - BWE - 200KM - Quattro - 2005r Witam Was serdecznie, po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć wymarzoną A4 B7 Od samego początku rozglądałem się za samochodem od naszych zachodnich sąsiadów i tak oto padł wybór na miejscowość o nazwie Hameln. Sprzedawca (prywatny) bez żadnego "ale" przesłał mi nr VIN dzięki czemu sprawdziłem sobie całą historie oraz przebieg udokumentowane 134k przebiegu oraz dokumenty o wizytach i przeglądach serwisowych pozwoliły mi zaryzykować i wybrać się w trasę po to autko. Będąc na miejscu po oględzinach i jeździe próbnej od razu zakochałem się w tym aucie! Mierniczek lakieru wykazał oryginalny lakier na każdym z elementów, więc pozostało tylko utargować cenę i podpisać umowę Zawsze miałem zamiłowanie do AUDI, moim poprzednim autkiem była Audi A3 z '98r z motorem 1.9TDI AHF 110KM. Tym razem powiedziałem sobie że muszę spróbować silnika benzynowego z napędem Quattro i tak się oto stało..od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B7 z motorem 2.0 TFSI BWE Quattro o mocy 200KM. Główne wyposażenie: - 6cio biegowa skrzynia - quattro - kolorowy FIS - 4x elektryka szyb - bixenon skrętny & ori DRLe - grzane pupy z przodu - oryginalny hak holowniczy - czujnik zmierzchu - czujnik deszczu - lusterko fotochrom - coming leaving home - fabrycznie ściemnione szybki Plany wobec autka są duże, niedługo postaram się opisać je oczywiście na pierwszym miejscu przyjdzie wymiana rozrządu, filtrów oraz oleju
Lutek90 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Silnik konkretny będziesz zadowolony na pewno CO do samego auta to całkiem fajne jak doposażysz to będzie fajny projekt , pozdrawiam.
shakal Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Jest co modzić. Silnik i kolor git PS. Stiegl aus Österreich?
kubaja11 Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Po Stiegl'u zostało już tylko opakowanie a na pokładzie TYSKIE ---------- Post dopisany 08-07-2014 at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2014 at 10:39 ---------- Małe co nie co ruszyło, jako że idą wakacje.. Autko też musiało dostać swój wakacyjny prezent
Awra Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Filtron Daj jej pożyć, załóż manna albo knechta. Auto bardzo ładne i moim zdaniem jeden z ładniejszych kolorów na b7
kubaja11 Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 No wyszło jak wyszło, kumpel załatwiał mi części po zniżkach, myślałem że postara się bardziej ale OK, jakoś damy rade na tym co jest
Awra Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 A no chyba że tak, ale poczytaj o filtronie, nie ma co oszczędzać...w sumie darowanemu koniu się w zęby nie zagląda. Tak czy inaczej zazdroszczę silniczka no i koloru. Jak dla mnie idealne zestawienie
kubaja11 Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Opublikowano 11 Lipca 2014 Dzięki Awra, przy następnej wymianie dopilnuje tego Kolejne graty zaczęły się kompletować ---------- Post dopisany 11-07-2014 at 14:08 ---------- Poprzedni post napisany 09-07-2014 at 14:58 ---------- Orientuje się ktoś może jak to jest z czujnikami sprzęgła czy hamulca? Czy są one w serii po mimo braku fabrycznego tempomatu??
MoodyBlue Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Piwko w bagażniku musi być Wygodne te fotele z podudziami są?
kubaja11 Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Opublikowano 14 Lipca 2014 Tak, trzeba przyznać że fotele są bardzo wygodne w porównaniu z moją poprzednią A3 to niebo a ziemia
akjam Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Kolorek już jest, Motorownia też a resztę się zrobi. Powodzenia w rezaniu! Jakie plany?
Kubakk Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 pomysl nad jakimis wiekszymi felgami i bedzie piekniej
kubaja11 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 W planach jest zmiana koła na 18'' + obniżenie zawiasu, nie obiecuje że zdąże na ten sezon ale co się odwlecze to nie uciecze wszystko będzie zależało od dostępnych funduszy. Jak narazie wziąłem sie za ogarnianie tempomatu przed wyjazdem na Chorwacje taka mała pierdoła a myśle że sie przyda. Kompletuje również elementy pod 2diny, powolutku do przodu Nie planuje szybkiej sprzedaży auta, za bardzo sie w nim zakochałem, więc wymiana stołków na skórzane również będzie w planach. ---------- Post dopisany 24-07-2014 at 15:50 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2014 at 10:41 ---------- Mała rzecz a cieszy dzięki i pozdrowienia dla jarko
KrzysiekSPI Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Ten kolor jest poprostu za***isty;) pozazdroscic koloru:P.
kubaja11 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 Dzięki, widać jadąc ulicami że kolor rzeczywiście przykuwa uwagę Zacząłem zbierać graty pod RNS-e 2diny. Jak narazie mam tunel, klimatronik i kosz, wszystko pod 2diny. Stąd moje pytanie jak wygląda sprawa popielniczki i dekorów? Pasują od 1din czy potrzebna jest również ich wymiana?
shakal Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Pasować, pasują, ale między klimatronikiem a popielniczka będzie dziura. Wystarczy że wymienisz popielniczkę na 2DIN i będzie git
kubaja11 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 A jak jest z dekorami ? Mam srebrne z efektem rybiej łuski. Potrzebna jest ich wymiana czy dekory pod 1din i 2din są takie same?
shakal Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Tak jak piszę, wymieniasz tylko popielniczkę reszta zostaje taka jaka jest.
kubaja11 Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Opublikowano 27 Lipca 2014 A zapomniałem jeszcze zapytać o obramowanie przy lewarku zmiany biegów... też zostaje ten sam z 1din? :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się