Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.03.2018 o 15:51, krich8710 napisał:

Wątek żyje czy już umarł?:)
Czy pompa z 2011r jak jest nowa a leży na magazynie nadaje się do montażu ?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

A co , Twoja padła , czy zmieniasz profilaktycznie ?
 

 

Edytowane przez a-kuba
Opublikowano

Jak nie ma oznak ani nie można sprawdzić w 100% czy opiłkuje itp...to wolę wydać teraz 1400zł niż potem dużo więcej. Znajomy z mojej pracy ma też B8 2008r. 263tys i poszła mu pompa przez opiłki ... Całość z regeneracją wtrysków itp 6700zł.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Poodkręcaj chociaż zawory : na pompie i  posprawdzaj na filterku i na listwie i zobacz jak wygląda sytuacja . Ja za radą kolegów tak zrobiłem , twierdzili , że w tych miejscach da się zobaczyć opiłki . Są gdzieś na forum fotki jak to wygląda . Wymieniłem zawór na listwie i na razie jest ok . Opiłków u mnie nie było .

Opublikowano

Ile masz przebiegu?
A sprawdzałeś w baku magnesem lub w filtrze paliwa?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mogę powiedzieć ile ma na liczniku , około 240 tys.  Magnesem nie sprawdzałem , filtr będę wymieniał razem z innymi filtrami  i z olejem , to zobaczę .

Opublikowano

Jedno mnie tylko ciekawi.. dlaczego na aledrogo.pl owe pompy kosztują 1400 - 1500 zł ? skoro w naszych dużych hurtowniach motoryzacyjnych kosztują po 2500 po oddaniu kaucji za starą? skąd są te pompy? ma ktoś jakąś wiedzę?

Opublikowano

Może fabryki biorą z Niemiec a te z allegro są z Czech

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzisiaj sprawdzone i na filtrze pompy są opiłki.
Pompa zamówiona i we wtorek wymiana

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

napisz proszę gdzie zamówiłes pompę i ile Cię to kosztowało

Opublikowano (edytowane)

Witam. Czy ktoś jeszcze z kolegów sprawdzał czy są opiłki w zaworze regulacji ciśnienia N276? Chodzi mi o to czy po ponownym zamontowaniu nie ma jakiś nieszczelności? Elsa mówi aby ponownie nie montować tego samego zaworu...

Edytowane przez resiak82
Opublikowano
3 minuty temu, resiak82 napisał:

czy są posiłki

no prosze przy robocie można sie najeść :decayed:

Opublikowano
5 minut temu, resiak82 napisał:

Elsa mówi aby ponownie nie montować tego samego zaworu...

jak tak mówi to widocznie nie bez przyczyny

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Wihajster napisał:

jak tak mówi to widocznie nie bez przyczyny

Dlatego właśnie się boję sprawdzić żeby nie poskutkowało wymianą jego. Kolega a-Kuba sprawdzał i zamontował z powrotem, ale po 2 dniach wymieniał na inny (Ale z innego powodu) a więc nie wiadomo czy np po miesiącu jakieś rozszczelnienia tam nie powstają 

Edytowane przez resiak82
Opublikowano

Jak rozumieć te daty?
Naklejka 2008
Wybite 2017fa9d235197e36e6488aa57f7ff3e568e.jpg395f09f18c07e178e574a6705d2267b1.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Witam. 

Posiadam A4 B8 2.0 TDI CAHB 163 KM 2009 rok. Auto ma przejechane (RZEKOMO) ok. 100 tys. km i zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą pompy wysokiego ciśnienia. 
Czy jeśli zmienię moją o oznaczeniu 03L 130 755 na 03L 130 755 AC wszystko będzie pasowało? Czy zakup takiej używanej pompy z okolic rocznika 13-14 po przebiegach ok. 40 tys. km z tzw. polifta jest bezpieczną opcją? Czy te "poliftowe" były poprawione? 

Zdjęcie tabliczki z mojej pompy - jak widać produkcja początek 2009. 

29496947_1680749658658208_125183410321752064_n.jpg

Edytowane przez Prezes_ATNT
Opublikowano

Jak dzwoniłem do Audi Warszawa z zapytaniem o numer pompy do mnie to według Vin tylko końcówka 755A lub 851X i ten drugi numer z końcówką 508.
Podobno te z innymi oznaczeniami są takie same ale dają inne ciśnienia, auto będzie śmigać ale nie do końca tak jak powinno.
Taką informację otrzymałem od gościa z serwisu.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
12 godzin temu, Prezes_ATNT napisał:

Witam. 

Posiadam A4 B8 2.0 TDI CAHB 163 KM 2009 rok. Auto ma przejechane (RZEKOMO) ok. 100 tys. km i zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą pompy wysokiego ciśnienia. 
Czy jeśli zmienię moją o oznaczeniu 03L 130 755 na 03L 130 755 AC wszystko będzie pasowało? Czy zakup takiej używanej pompy z okolic rocznika 13-14 po przebiegach ok. 40 tys. km z tzw. polifta jest bezpieczną opcją? Czy te "poliftowe" były poprawione? 

Zdjęcie tabliczki z mojej pompy - jak widać produkcja początek 2009. 

29496947_1680749658658208_125183410321752064_n.jpg

Wymienna na "A"

Opublikowano
Wymienna na "A"
Tylko i wyłącznie na "A"?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...