Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzałem i w środku czysto poza jednym małym opiłkiem. Dodam że byłem na diagnostyce komputerowej i wszystko jest w normie, samochód całkowicie nie posiadał żadnych objawów jakiekolwiek awarii.

Opublikowano

powaznie tak ma byc? kurde mnie troche martwi to jednak

Nic, tak ma byc.

.

Powaznie tak ma byc.

Opublikowano

no ok bede kontrolowal co tam sie dzieje;) jak zloze juz przod caly zobaczymy jak to bedzie slychac;)


na tym filmiku pieknie slychac jak sobie cyka;)

Opublikowano

Ja oddałem pompę do serwisu boscha i okazało się, że jest 100% sprawna. Poradzili mi żebym sprawdził listwe wtryskową bo też zdążają się przypadki jej łuszczenia.

Opublikowano

Ja oddałem pompę do serwisu boscha i okazało się, że jest 100% sprawna. Poradzili mi żebym sprawdził listwe wtryskową bo też zdążają się przypadki jej łuszczenia.

a tez tobie cykala?

Opublikowano

u mnie cyka od około 15 tys. i dziś sprawdzałem w filtrze paliwa mam opiłki :(, auto poszło na warsztat, a co najlepsze auto śmiga fajnie idzie jak burza tylko trosze gorzej pali na ciepłym. w przyszłym tygodniu bede wiedział ile to bedzie mnie kosztować .

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich serdecznie :)

mam prośbę o wsparcie w postaci informacji odnośnie numerów pompy wysokiego ciśnienia. Moja pompa ma numery:

- 0 445 010 507

- 03L 130 755

Czy wyszły w późniejszych latach wersje poprawione tej pompy? Jakie mają numery gdyż jestem na kupnie nowej, moja mocno opiłkuje, auto nie odpala :(

pozdrawiam serdecznie

BUMP:

rozmawiałem z serwisami Audi, WV i Skoda. Informacje które otrzymałem:

1. Audi odniesli się do numeru 03L 130 755 i że nie było zmian

2. WV odnieśli się do numeru 03L 130 755 były zmiany bo numer od 2012 nie funkcjonuje ale nie podadzą nowego

3. Skoda odniesli się do numeru 0 445 010 507 numer się nie zmieniał wg nich

Edytowane przez Pio Tr
Opublikowano

dziękuję za podpowiedź :) coś już jaśniej ale ten post jest z przed 2,5 roku więc może coś jeszcze się zmieniło :)

Opublikowano

Ja też u siebie miałem problem z tymi numerami przy wymianie pompy, bo nigdzie nie mogłem znaleźć potwierdzonych informacji, w końcu włożyłem pompę o takim samym numerze jak miałem.

Opublikowano

a wymieniałeś coś jeszcze po za pompą?

z tego co przeczytałem w temacie do którego link podał kolega polo25 jeszcze kilka gratów trzeba zmienić.

Ja planuję zrobić tak:

- pompa WC wymiana

- pompa pośrednia wymiana

- wtryski do sprawdzenia i czyszczenia

- przewody do płukania/czyszczenia

- pompa w baku do płukania/czyszczenia

- bak do płukania/czyszczenia

czy coś jeszcze powinienem zrobić?

Opublikowano

Ja nic więcej niż pompa nie wymieniłem, bo u mnie pompa nie opiłkowała, tylko przestała dawać ciśnienie.

Opublikowano

rozumiem, u mnie niestety opiłkuje :(

teraz mam zagwozdkę z tymi numerami bo jak jest napisane w tamtym temacie pompa o numerze 03L130755AC sprawdzałem jeszcze w IC i wskazuje na najaktualniejszy numer 03L 130 755 AE czyżby ona była jeszcze nowsza? Wg IC obie są w zastosowaniu do dziś AC od 11.2011- a AE od 01.2012-

Opublikowano

Widze se nasze silniki z tą pompa też zaczynaja padać jak kaczki podobnie jak w USA.

Mnie problem też dotknął Silnik Cega Octavia Vrs 170KM

Mam pompę o tych samych oznaczeniach co ty Pio Tr i zgłębilem temat to prawda że pompy były usprawniane. Możesz o tym poczytać w biuletynie dot. Owego problemu w Stanach. Najlepiej kupić pompę z końcówki roku 2012 lub nowsza.

Sam szukam NOWEJ pompy, kupiłem już wtryski, resztę czyszczenie...

Na pewno kompatybilna pompa jest ta z końcówką 'A'

Nie wiem natomiast jak jest z resztą ponieważ mają inne oznaczenia parametrów.

This is a sample a member posted of his HFPF part number(s) and build date

BOSCH 011

0 445 010 508

CR/CP4S1/R35/20

03L 130 755 A

01 170809 <- supplier (?), date of production (ddmmyy)

BPT0442

0007

Obdzwoniłem allegro niestety nikt nie ma tych dwóch pomp z nowej serii produkcji.

Gdzie radzicie szukać takiej pompy?

Lub czy oznaczenia tej pompy z inną końcówką będą kompatybilne?

Różnice parametrów to ostatnie dwa elementy kodu :

CR/CP4S1/R35/20

Znalazłem taki przykład ale nie jestem specem

You Euro owners are lucky!!!

The 03L 130 755L is slightly larger in capacity than our North American version!!

The "R" is right rotation - CW from shaft face.

The 40 is capacity.

Your pump most likely has a slightly longer stroke, similar to our R40 Passat pumps.

Hope that helps!!

All the best,

Andrew

Opublikowano

zamówiłem tą pompę:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-vw-2-0-tdi-cr-03l130755-ac-ww-i6302231868.html

wg informacji sprzedającego będzie pasowała. Potwierdza to również kolega w tym temacie, post 77:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/228815-kontrolka-podgrzewania-swiec-na-fis/

wtryski kupiłeś bo te co miałes padły czy ich nawet nie sprawdzałeś?

Swoje oddałem dziś do serwisu Bosch Gładysek w Krakowie. Jutro mam mieć odpowiedź w ich kwestii. Jeśli będzie z nimi źle to niestety nie regenerują ich bo nie ma możliwości technologicznych. Natomiast sklep z powyżej podanego linku pompy ma wtryski po 750zł/szt nowe.

Opublikowano

Pytales sprzedajacego o rok produkcji czy kupiles w ciemno ? Kiedy otrzymasz pompe ?

Wtryski kupilem o oryginalnych numerach uzywane, niby z przebiegiem 6tys, dodatkowo wydruk z kompa potwierdzajacy ich sprawnosc.

Opublikowano (edytowane)

wychodzi że są to pompy zamienne, zerknij:

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3313171716210-0_986_437_410-O25508-pompa-cr.html

nie wiem jaki jest rok produkcji ale produkowane są od końca 2011 do teraz. Wczoraj była wysłana i powinna być na dziś.

Staram się jeszcze dotrzeć jakoś do VW jaki jest numer pompy stosowany obecnie, bo podczas rozmowy wczoraj z ASO powiedzieli że od 2012 nie funkcjonuje już numer 03L 130 755 ale jaki jest aktualny odmówili podania.

Edytowane przez Pio Tr
Opublikowano (edytowane)

No to nie mam dobrych wiesci poniewaz pompy te produkowane byly od 2010r, ale jak przyjdzie do Ciebie pompa zrob prosze zdjecie naklejki na pompie, mam nadzieje ze bedzie ok poniewaz faktycznie wyszly one pozniej niz oryginalnie montowane w naszych autach.

Nie wiem skad kolega z postu ktory podales wzial informacje o zmianach moje poparte sa tutaj :

http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/jaxrs/download/doc/ucm475595/incr-EA11003-61863.pdf (strona 4)

jesli dostaniesz rok produkcji przed listopadem 2011 to zastanawialbym sie czy jest sens placic za nowa i ja montowac.

Ps z twojego linku tez nie widac zeby to byly zamienne jest tam tylko z literka A tak jak napisalem wczesniej natomiast twoja AC w katalogu widnieje jako do IVECO :D

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3130311335211-0_445_010_559-pompa-cr,scr_dItems.html

Edytowane przez viva
Opublikowano

coś to się pomieszało z linkami, moja wina przepraszam :)

to jest prawidłowy:

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315161415301-0_986_437_434-pompa-cr,scr_dItems.html

ta z literką A w linku który podałeś była produkowana w latach 07.2011 - 12.2012

Opublikowano

Eh... właśnie szukam "nowej" fury i wyleczyliście mnie z 2.0 tdi. Chyba wezmę coś nowego ze skody z małym tfsi domęcze do 200 tys i sprzedam, bo co szukam używanej fury to wszędzie problemy...

a tak co do tematu:

Może niech każdy jeszcze dorzuci rocznik samochodu i przebieg przy jakim padła pompa - pomoże to na pewno w rozeznaniu...

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...