RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 nie chodzi o przekonanie tylko muszę mieć 100% pewności. u mnie silnik cicho i ładnie pracuje a wiem jak chodzą te na łańcuchu z wtaszcza te z z rozciągniętym.. jutro będę wiedział na 100% jak go otworze.
griga-st Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Jak go otworzysz, to odrazu zakładaj nowy łańcuch. Kolega dobrze ci radzi a ty ciągle swoje:decayed: EA888(1.8T;2.0T) maja łańcuch. Obojętnie jakiej generacji. Moze był zmieniany. Zobacz w książce serwisowej:wink:
RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 no właśnie pisałem ze w książce pisze ze był zmieniany ( pasek zębaty) przy 60 tys km i następna zmiana powinna być przy 120tys km a ja już mam 145tys km ---------- Post dopisany at 15:15 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ---------- jak kopiłem miał 137 tys km
griga-st Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Mylisz dwa pojęcia. Pasek zębaty jest przy pompie wody po prawej stronie z tylu silnika. Łańcuch znajduje się z przodu pod pokrywa której zrobiłeś zdjęcie. Masz silnik CABB. Może poprzedniemu właścicielowi zmieniali. Jeżeli nie, to tak jak @olinek pisze: zmieniaj puki nie jest za późno.
RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 czyli co mam wymieć? łańcuch, napinacz i co tam jeszcze idzie w komplecie.?
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Otwórz wątek o wadliwym napinaczu i tam jest wszystko. Tylko mechanika musisz mieć ogarniętego bo uszczelniacz powinien być ori i trzeba mieć sciagacz do wariatora.
RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 a odnośnie tego paska pompy wodnej z tylu silnika to zęby np. go wymieni to trzeba silnik wyjmować czy jak..?
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Nie ruszaj go, nie ma sensu. Poza tym trzeba kolo ściągnąć z walka a nie ma dostępu.
griga-st Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Pytaj @olinka. On będzie wiedział najlepiej. Zresztą pewnie gdzieś to opisał na forum. Musisz poszukać.
RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 ale jak się kiedyś urwie ten pasek od pompy wodnej? to i tak trzeba będzie go wymienić.. z wymiana łańcucha to widzę będzie trochę trudniej niż z paskiem.. jak będę kupował części to wszystko oryginalne z DE mam nadzieje ze mój mechanior da rade bo do ASO boje się prowadzić zęby czegoś nie popsuli...
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 8, 2, 22, 13, 10, 23, 20, 5, 26 do wymiany plus ori masa i uszczelka pokrywki
RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 dzięki za ten schemat, ja już go widziałem ale myślałem ze to jednak nie dotyczy mojego silnika ale się chyba myliłem..
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Paskiem się nie przejmuj, przeżyje silnik, pompa juz nie...
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Uszczelniacz drogi, ale nie oszczędzaj bo musi mieć specjalne właściwości.
RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 ja na żarciu będę oszczędzał, ale na aucie nigdy podobno jak się zbliża wymiana łańcucha to on wcześniej daje o sobie znać ( głośno hałasuje) mój na szczęście jest cichy także chyba jeszcze nie muszę się stresować? ale zmienić i tak zmienię.
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Zmien. On nie halasuje, on się wyciąga...
RAF.A4.TFSI Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 Ok dzięki! mam nadzieje ze to wszystko ogarnę już w następnym tyg.
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Przy tym przebiegu to bym profilaktycznie dolot zrobił , masz w DIY mój poradnik. Pompa wody sucha ? sprawdź lepiej bo one są kiepskie strasznie .
griga-st Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Przy tym przebiegu to bym profilaktycznie dolot zrobił , masz w DIY mój poradnik.Pompa wody sucha ? sprawdź lepiej bo one są kiepskie strasznie . Tu przegięli z oszczędzaniem:facepalm: Plastikowe badziewie. Olinek, trzeba wałek wyciągać przy wymianie?
olinek2 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Nie nie, jak wrócę do PL i będę miał trochę wolnego, to może wrzucę poradnik. Nawet dolotu nie ściągasz Tylko zbiorniczek, przepustnica, wspornik dolotu i w sumie tyle Pasek zostawiasz stary, on się nie zużywa Pompę kup Doltza bo łożyska całkiem ok, a cena to 100-150zł . Do tego nową uszczelkę między blok a moduł, koło 50zł w ASO i króciec łączący chłodnicę oleju i pompę, żeby nowe uszczelki były
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się