Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi nie odpala, pomaga tylko Autostart. !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Co się mogło stać, jeśli audi A4 B6, 2,5 TDI 155KM, nie chcę odpalać ? dodam że odpala tylko gdy go potraktuje autostartem, w innym przypadku kręci kręci i nie odpali.

Dodam że mruga cały czas kontrolka od ładowania. Gdy już po autostarcie odpali. to kopci na czarno, ale silnik ładnie chodzi i jeździ bez żadnych problemów, Turbina wszystko ok.

Opublikowano

Zrób logi ciekaw jestem błędów i w jakim stanie motorownia po "terapi gazowania diesela".Bez tego można sie tylko domyślać co jest nie hallo:wink:

Opublikowano

Jestem zielony w audi..

jak wykonac logi ? vagiem rozumiem ?

doszłem już że wszystkie 6 świec poszło ;/, może to być też tego wina ??

to możliwe żeby tak nagle od razu 6 sztuk BERU padło ??

Opublikowano

Wystarczy trochę poszukać:wink:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/

Co do świec to powyżej 7oC nie grzeją:wink:,świece mogą być dobre lub ich część.Może prąd do nich nie dochodzić(ja miałem taki przypadek)najlepiej pojechać do elektromechanika na sprawdzenie:wink:.Lub jak wolisz sam to miernik(świeca,acu) i sprawdź oporność na świecach:wink:

Opublikowano

Obstawiam że układ paliwowy się zapowietrza. Sprawdź po nocy czy w wężu przed pompą wtryskową nie ma powietrza zamiast paliwa i czy tuż po odpaleniu nie lecą bomble powietrza. Jeśli tak to na 90% winny jest filtr paliwa lub ten czarny grzybek na powrocie wpinany właśnie w niego :wink:

Opublikowano
Jestem zielony w audi..

jak wykonac logi ? vagiem rozumiem ?

doszłem już że wszystkie 6 świec poszło ;/, może to być też tego wina ??

to możliwe żeby tak nagle od razu 6 sztuk BERU padło ??

Kolego, u mnie w starym B5 2,5Tdi było spalone 5 świec i w zimę odpalał :whistling:

Opublikowano

to wtedy nie wiem co jest grane.

muszę pojechać do kogoś kto ma kompa. ja nie mam.

ale na "fajki" prąd idzie, wiec wymienie świecie i zobaczymy co będzie dalej.

Opublikowano

Pojedz do kogoś kto ma kabel z vagiem w Ww-a na ostrobramskiej masz spoty w promenadzie(zawsze kogoś znajdziesz).Na dzień dobry standardowe logowanie,mnie osobiście 003 i 004bs interesują.

Do tego czasu jak Ci ktoś pomoże,możesz sprawdzić sam jak kolega wyżej napisał czy nie zapowietrza Ci się układ paliwowy(pokrywa w górę,przezroczysty przewód idący od filtra do pompy wtryskowej[ma nie być pęcherzy]),nie do końca musi być to zaworek zwrotny na filtrze paliwa:wink:.

I na litość boską nie odpalaj go na plaku itp:facepalm:.Jak jutro masz czas to zajrzyj do silnika i napisz czy nie masz bąbla w tym przewodzie co wyżej pisałem,może to nam coś więcej nakreśli:wink:

Opublikowano

Witajcie ponownie, udało mi się pożyczyć kabelek , uruchomiłem tu z forum programik VCDS Lite z tej strony: Ross-Tech: VCDS-Lite: Download

wklejam tylko błędy ogólne, bo odpalić mi się już go nie udało aby przeprowadzić statyczne logi.

a więc 2 błędy w silniku: 01-Engine > 02-Fault Codes :


00542 Needle lift sensor (G80)
30-10 Open or Short to Plus - Intermittent

01441 Low Fuel Level Sensor (G210)
27-10 Implausible Signal - Intermittent

Bąblów żadnych nie zaobserwowałem gdy już chodził.

Opublikowano

sprawdz czy kabel od wtrysku sterujacego nie jest urwany,jesli nie to mogl pasc wtrysk.

2 blad to cos sie dzieje z pompka paliwa w baku,moze ci wlasnie ona caly burdel robi,sprawdz czy po zaplonie pompuje paliwo.

Opublikowano

pompkę nie wiem czy słychać na zapłonie bo jak przekręce kluczyk to masa odgłosów jest :P takie jakby załączenia (cyknięcia) , czy to centralnego zamka od drzwi czy to pompki, gdzie jest ten wtrysk ? jakieś foto albo coś ?

Opublikowano

Ile masz paliwa w baku??

Wtrysk sterujący,to ten pierwszy od lewej(z kabelkiem,patrząc od przodu auta lewa głowica).Kabelek wychodzi z głowicy i idzie na zewnątrz.Możesz sprawdzić kabel czy nie jest gdzieś przerwany jak kolega pisał wyżej ale myślę że padł:kwasny:.Poszukaj czy nie ma gdzieś urwanego przewodu jeśli nie to,poszukaj na forum lub na tablic..y widziałem na sprzedaż w dobrej cenie:wink:

DSCN1218.jpg

Opublikowano

Paliwa ponad połowę, Kabel wygląda na cały, pomoże coś jego wykręcenie ? ewentualne sprawdzenie ?

Sprawdź PM.

Opublikowano

Jaki masz model silnika??,musisz dobierać wtryski z tym samym kodem:wink:.

Oporność samego wtrysku możesz sprawdzić miernikiem bez wyjmowania:wink:ale jeśli wywala Ci ten błąd znaczy że może być uszkodzony:kwasny:.Niski poziom paliwa prawdopodobnie wyjechałeś całe paliwo lub ten czujnik nie domaga.

Czy te błędy skasowałeś i wróciły??

Opublikowano

Uwalony wtrysk sterujący,dlatego masz problem z odpaleniem:wink:

Opublikowano

ok najpierw świece muszę kupić i potem zabieram się za ewentualne wtryski. Możliwe że jeździł tak długo już z tymi uwalonymi 6 świecami, chociaż mi palił dobrze, więc stąd nie sprawdzałem w ogóle że coś ze świecami może być nie tak.

Opublikowano

Świece nie grzeją powyżej 7oC wina leży w sterującym i możliwe że kąt jest również źle ustawiony.Chyba że masz u siebie -20oC teraz,to świece,acu,rozrusznik(żart)

---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

Dodam że czujnik poziomu paliwa też ma się na rzeczy:kwasny::wink:.Poszukaj w google na temat tego błędu:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...