gagol Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Witam. Wczoraj gdy wyjeżdżałem z pracy oświeciła mi się kontrolka silnika, kontrolka świecy (sprężynka) zaczęła migać oraz wyświetliło DPF. Samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po przyjeździe do domu i przeczytaniu paru wątków postanowiłem wskoczyć na S-kę i spróbować wypalić filtr. Już w trakcie jazdy na "S" utrzymywałem obroty na 2300 i po 5 km "sprężynka "zgasła a po 15 km zgasł filtr DPF-( kontrolka silnika świeciła dalej). Po wjechaniu na "S" zrobiłem jeszcze jakieś 40 km w jedna i 40 km w drugą stronę- (kontrolki bez zmian). Po wjechaniu do miasta gdy obroty zeszły poniżej 1600, znów zaświecił się DPF, a następnie "sprężynka" i auto znowu weszło w tryb awaryjny. Wyrównałem obroty na 2300 i znowu po ok 3-5 km wyłączył się tryb awaryjny , a po ok 10 km zniknął DPF, ale dalej świeciła się kontrolka silnika. Dojechałem do przejazdu kolejowego gdzie musiałem chwilę zejść z obrotów (parę Tirów z przodu) i sytuacja znów się powtórzyła. W poniedziałek jadę do diagnosty, ale jestem ciekaw waszej opinii. Dodam jeszcze, że ok. miesiąca wstecz podniosłem programowo moc z 143 na 170 KM 350 NM. Po napisaniu tego posta musiałem wyskoczyć do pobliskiego miasteczka, postanowiłem przy okazji jeszcze raz ustawić się na 2300 obrotów i po przejechaniu 10 km wszystkie kontrolki zgasły Na razie jest ok. zobaczymy co powie diagnosta. Ten sam temat umieściłem w dziale Silniki Diesla (ten tutaj, znalazł się chyba przez pomyłkę) proszę admina o wyrozumiałość.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się