CoLo Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 Dzieki za foto, znalazlem sam a tak ciezko bylo ze hej :gwizdanie: Mala korekta, dzisiaj popatrzylem a tu na blacie ladowanie ok. 13,5V. Nie za malo ?
Dev Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 Dzieki za foto, znalazlem sam a tak ciezko bylo ze hej :gwizdanie: Mala korekta, dzisiaj popatrzylem a tu na blacie ladowanie ok. 13,5V. Nie za malo ? dzisiaj juz rozmawialiśmy o tym przez telefon podłącz multimetr i sprawdz ma być 14.2-14.4V jak masz poniżej 14V to trzeba sprawdzić czy jeszzce masz szczotki lub siadły diody
combat Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 podłącze sie pod temat z pytaniem odnośnie podmiany sterownika.czy jak wyjme moje ECU i podepnę identyczne(ten sam nr) to musze cos jeszcze adaptowac/kodować (np.immo ,przepustnica) czy autko bedzie smigac na nowym sterowniku??
Dev Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 podłącze sie pod temat z pytaniem odnośnie podmiany sterownika.czy jak wyjme moje ECU i podepnę identyczne(ten sam nr) to musze cos jeszcze adaptowac/kodować (np.immo ,przepustnica) czy autko bedzie smigac na nowym sterowniku?? jak bedziesz zmieniał ECU odepnij akumulator podłącz Vag-a i sprawdz błedy pojezdzij i znowu sprawdz
combat Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 ok dzięki ,czyli wnioskuje ze poza ewentualnymi błędami nie będzie problemu z kodowaniem immo i pozostałych rzeczy ,po prostu p&p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się