Kraker Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam. Brzęczy mi klapka po zejściu obrotów, chyba wymaga regulacji. teraz pytanko: jak łatwiej ją wyregulować, odkręcając turbinę i wyciągając ją na zewnątrz, czy może4 łatwiej jest wymontować kolektor wydechowy? Można wogóle odkręcić kolektor bez wyciągania turbo? Jest tam dojście do dolnych śrub? 3
pioteros Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 da sie bez demontazu czegokolwiek, ale to katorga wystarczy ze wydechowy zdemontujesz i bedziesz mial wszystko jak na tacy dolne sruby kolektora - przyda ci sie przedluzka do jak najmniejszej nasadki (1/4cala) i ewentualnie łamaniec do kluczy, czyli taki przegub ale bez tego drugiego da chyba rade, nakretki na klucz 12 mozesz spsikac wszystko CX80 przed okrecaniem (ok 10zł mała tubka) i ładnie wszystko ci zejdzie, po zlozeniu nowe obydwie uszczelki i katalizatora i turbiny uszczelka kolektora 058253039L uszczelka turbo->kolektor - 06A253039E - w ASO chyba koło 2 dych nakretka kolektora wydechowego w razie co - 13x N90085001 1
Kraker Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 Dzięki za odpowiedź. Czyli się da odkręcić wydechowy Nie chce ruszać turbiny. Bez demontażu czegokolwiek? Ja tam z ledwością mogłem rękę wcisnąć, żeby sobie pomacać Pozdrawiam.
pioteros Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 musisz zdjac metalowa rure odmy, odchylic ja na bok, cala puche filtra powietrza, rury dolotowej nie ruszaj, no i oslone blache ta metalowa ktora pod tą odmą jest, bedziesz mial wszystko na wierzchu
Kraker Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 I tak mam do wymiany kolektor, ma pęknięcie. Nie będę już takiego zakładał.
despero Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 mam ten sam objaw przy schodzeniu z obrotów jak i również przy odpuszczeniu gazu na biegu.. Na dniach się za to zabieram Niby od 2300rpm jest moc ,ale to nie jest to co ma być ...
Kraker Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2014 A jak się do tego zabierzesz? Odkręcisz tylko kolektor?
ZuBeK84 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Mnie też tak brzęczało i też chciałem ustawiać WG tylko jak już się do niego dostałem to był całkiem urwany. Życzę Wam żeby jednak był cały bo inaczej wymiana ''ciepłej'' części turbosprężarki...
Kraker Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 No i ustawiłem klapkę WG. 4 godziny roboty, tempo raczej szybkie Aby się dostać do cięgna trzeba: -zdemontować puchę filtra -odkręcić osłonę termiczną -odkręcić kolektor od głowicy i turbiny Rura od odmy mi nie przeszkadzała. Przy okazji wymieniłem pęknięty wąż idący od kolektora do odmy (1cm pęknięcie) Wymieniłem również popękany kolektor. Klapka była cały czas otwarta, zaczynała się otwierać od 0,2bar... Ustawiłem ją tak, że otwiera się od 0,45bar, a pełne otwarcie ma przy 0,65bar. Nie chciałem ustawiać jej aby otwierała się od 0,55bar, bo pełne otwarcie miałą przy 0,9bar. Obawiałem się że będzie przeładowywać. Rezultat: rewelacja, nigdy tak nie szedł ten samochód, ładnie równo trzyma 0,65bara od 2,5tys obr. Do regulacji użyłem 3 kawałków węża do podciśnienia, trójnika, manometra i strzykawki 100ml (4PLN w aptece), którą wytworzyłem ciśnienie. Polecam. Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 sporo czasu ostatnio wymienialem uszczelke kolektora to sam demontaz zajął mi ... może 25 minut ale fakt że robiłem to już xxxx raz
piotrekkkkk Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Kule, mnie też to chyba czeka. Dobrze rozumiem, że trzeba turbo wyjąć z auta? Czy robiłeś to na samochodzie? Nie łatwiej odkręcić kata, 3 śruby od kolektora i turbo nie wyjdzie dołem czasem? Pytam, bo nie wiem jak się najlepiej za to zabrać ;>
krzysiekml Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 ja regulowałem WG to tylko obudowę filtra wyciągałem,z tym że mam dp zamiast kata a to bajecznie proste wtedy się staje gdy był kat założony to za h..a klucza na cięgno nie mogłem założyć
pioteros Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Turbo dołem nie wyjdzie, podluznica to raz, a dwa wspornik turba od dołu tez jest wiec lepiej turbo zostawić a wyjąć tylko puche i ewentualnie kolektor
piotrekkkkk Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Jeszcze tylko się upewnie, bo z logów wygląda, że mógłbym wg wyregulować, a do tego mam takie brzęczenie z okolic turba/kata Wcześniej trzaskał mi łańcuch, ale wczoraj go wymieniłem i u góry już jest cisza - zostało tylko takie delikatne brzęczenie w tamtych okolicach. To na bank wg? Czy są jeszcze jakieś inne opcje?
piotrekkkkk Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Panowie gdzie dostać uszczelkę pomiędzy kolektor a turbo? Muszę cały zestaw montażowy turbo kupować?
Kraker Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Ja kupiłem w intercarsie, wyglądała jak oryginał (chyba że u mnie nie było już ori ) Jeśli chodzi o moje auto, spokojnie mogłem nie wymieniać uszczelek, wyglądały bdb. Ale wolałem nie ryzykować ponownego rozbierania...
piotrekkkkk Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Ale dostałeś samą uszczelke pomiedzy kolektor a turbo?
Kraker Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Opublikowano 9 Lipca 2014 Tak, do kupienia osobno eKatalog Inter Cars - 2mln cz[ci do samochodów | Sklep Online
piotrekkkkk Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 OOOO, dziękuję bardzo ;-) ---------- Post dopisany 11-07-2014 at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany 09-07-2014 at 21:57 ---------- Jeszcze ostatnie pytanko, skąd będę wiedział, jak dokładnie wyregulować tą klapkę? Wpinam się w wężyk z gruszki z manometrem, ładuje 0,6b i patrze w turbo czy klpka kjest otwarta? Czy muszę zrzucić kata? ;> Jutro się za to zabieram, nie chciałbym jakiś niespodzianek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się