szogun0 Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Witam. Zastanawiam się czy jest możliwość i jeśli tak to po czym rozróżnić skrzynię multitronic od tiptronic ZE ZDJĘĆ. Czy np. różnią się w jakiś sposób lewarki w tych skrzyniach? Jeśli macie jakieś informacje i wskazówki na ten temat to bardzo proszę pisać. Przeglądam fotki B7-ek przeznaczonych na import/eksport ale w grę wchodzą tylko albo manuale albo tiptronic. W żadnym wypadku nie chciałbym mieć nic wspólnego z multitronic-iem.
letallec Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Podstawowa roznica jest taka że Multi po przelaczeniu w tryb manual ma 7 biegów(tipronic ma 6 biegów) i nie występuje w Quattro. Lewarki, oznaczenia na prowadnicy sa identyczne jak w tiptronic.
szogun0 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 Czyli luz, bo to ma być 2.0 T quattro więc możliwe jest tylko Tiptronic? Żadnego multi? To upraszcza szukanie.
KOval81 Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Jeśl wolno dodać coś od siebie, "Podstawowa roznica jest taka że Multi po przelaczeniu w tryb manual ma 7 biegów(tipronic ma 6 biegów) " to multi ma również 6 "przełożeń", natomiast tip 5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się