Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcięcie sondy lambda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka ostatnio padła mi sonda lambda i spalanie okropnie wzrosło do około 13 litrów na spokojnej jeździe do 3 tys w silnik 1.6, mój brat doradził mi żebym odpial kabel od sondy bo cały czas podaje stała wartość ponad 1 volta i pewnie przez to wzrosło spalanie, ale po odpieciu nic sie nie zmieniło spalanie jak było takie jest i czuje ze jest jakby słabszy nawet :-D

Co zrobić? Wsadzić sondę nowa czy może regulacja mapki?

Opublikowano

nowa sonda. niby co mialo by sie polepszyc po jej odpieciu?? jak ecu ma sie domyslac co do skladu mieszanki?

Opublikowano

No powinien czytać z mapki na sztywno, bynajmniej taki był zamysł ;-)

Człowiek uczy sie całe życie dzięki, a co do sondy może być uniwersalna Boscha?

Opublikowano

Sondę musisz wymienić. Może być zamiennik.

Opublikowano

też dorzucę swoje 3 grosze, podpinałeś pod vaga? wszystko inne masz sprawne i wymienione na czas? nie zapchał ci sie filtr powietrza od tych upałów( czytaj kurz i pyły)

a propo odpięcia sondy, też tak mi kiedyś tłumaczyli że jeśli ecu nie dostaje danych od czujników(np. sonda ,przepływka) to wchodzi w tryb awaryjny i podkłada dane z pamięci, ale ile w tym prawdy to nie wiem

Opublikowano

No nie wiem ile w tym prawdy wiem na własnej skórze ze jest po prostu gorzej niż bylo, filtry są czyste, przeplywka nowka ogólnie to mam kabel i co jakis czas sprawdzam co slicznotke boli ;-)

Jedyny problem to sonda

Opublikowano

jedyna rada nowa s sada

Opublikowano

Jak są dwie sondy można pokusić się o kupno tzw przedłużki która oszuka nam ecu.

Ty masz jedną sondę,kup ori sondę,nawet uzywkę ale sprawną.

Opublikowano

Mam jedną kupię nowego boscha bo jakoś używana lambda mi sie nie widzi 200 zł to nie majątek

Opublikowano

a propo odpięcia sondy, też tak mi kiedyś tłumaczyli że jeśli ecu nie dostaje danych od czujników(np. sonda ,przepływka) to wchodzi w tryb awaryjny i podkłada dane z pamięci, ale ile w tym prawdy to nie wiem

W trybie awaryjnym samochód dostaje bogatą dawkę, żeby nie uszkodzić głowicy i gniazd zaworowych kosztem ekonomii i ekologii (katalizator).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...