SowaBezOka Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Logi: Log (0 - 018) Log (1 - 014) Log (2 - 013) Log (3 - 003) Log (4 - 011) Log (5 - 007) Log (6 - 001) Log (7 - 004,004) (tutaj sa dwa logi, measuring i basic) Log (9 - 010) Dynamiczny 008: Log (10 - 008) Dynamiczny i statyczny 003: Logi 003 Dynamiczny 011 patrzcie na ten trzeci, dwa pierwsze sa od innych aut: Logi 011 Dynamiczny i statyczny 000: Logi 000
german81 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 auto jest po programie geometria sie przycina i przepływka tnie dawke .
SowaBezOka Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Do tego wszystkiego jest blad: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Wraca po skasowaniu. Jak wyczyszcze turbo i geometria bedzie ok to blad zwiazany z MAFem nie bedzie sie pojawiac czy jednak nie ma to nic wspolnego i przeplywke trzeba przeczyscic?
german81 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 raczej bedzie trzeba wymienic ta przepływke ale najpierw sprawdz instalacjie miedzy przepływka a ecu.
DragonGTI Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Temperatura na blacie 90 st C? bo w logach to strasznie nisko, zaledwie 82- 83 st C to trochę mało jest.. Rozważ wymianę termostatu jeśli na liczniku jest 90 st C.
SowaBezOka Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 nie potrzebna jest wymiana termostatu, na blacie bylo 82 st C .
DragonGTI Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 W takim razie dogrzej auto do takiej temp w której się robi logi, bo to ciut za mało i pomiary mogą być błędne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się