Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpaleniem, nierówna praca, gaśnie UPDATE:9 błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mamy taki problem z AVJ.

Przy odpalaniu jak jest zimny ciężko kręci, odpali ... chodzi chwile 10-20sek i zaczyna telepac samochodem, obroty spadają poniżej 700/min, później próbuje wyrównać ale bezskutecznie i zdarza się ze zgaśnie. Trzeba chwile pokręcic i odpala. Gdy przytrzymam gaz to po chwili wszystko wraca do normy i da się ruszyć.

Błędów brak. Sprawdzane kilkukrotnie.

Przepływka ostatnio wymieniona bo zaniżała - jest ok. Korekty na wolnych ~ -3 % na średnich ~ +5%.

Był problem z nieszczelnym dolotem - został wymieniony wężyk i już jest ok ale zaczęły się te cyrki z odpalaniem...

Podpowiedzcie proszę, bo dzisiaj będę miał ten samochód, jakie kanały można logować na wolnych obrotach by to sprawdzić ?

Ostatnio też pojawił się problem z odpaleniem ale gdy samochód był gorący, sprawdziłem i wyglądało to tak jakby termostat się przyciął bo na wylocie z silnika było 105 stopni a z chłodnicy 15... gdy wreście odpalił temp się zaczęła wyrównywać.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za wskazówki

Edit:

Dzisiaj znowu ciężko odpalał.

Vag wysypał błędy

9 Faults Found:

17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground

P1225 - 35-00 - -

17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground

P1227 - 35-00 - -

17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground

P1228 - 35-00 - -

17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground

P1226 - 35-00 - -

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 35-00 - -

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-00 - -

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground

P1435 - 35-00 - -

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground

P1421 - 35-00 - -

17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground

P1289 - 35-00 - -

Na benzynie jeździ dobrze. Nie szarpie nie muli więc układ paliwowy mogę chyba wykluczyć ??

EDIT2.

LOG 003, 031, 033

W 031 w pierwszym bloku nie powinienem mieć podpisane napięcie lambda, tylko chyba współczynnik lambda ?

Wychodzi więc, że AFR mocno spada = mieszanka za bogata.. pytanie dlaczego ?

Opublikowano

Ty zerknij pod pokrywę ECU bo wygląda mi to na zalane przekazniki :whistling:

Opublikowano

O widzisz.... O tym nie pomyślałem kompletnie. Zobaczę. Dzięki za sugestie

---------- Post dopisany 21-06-2014 at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2014 at 22:58 ----------

Sprawdziłem. Sucho, nic nie widać, żeby kiedykolwiek tam była woda...

Macie jeszcze jakieś pomysły?

Opublikowano

przekazniki też ok?zwłaszcza nr219 bo sieje zwarciem do masy :mysli:

zdejmowałeś plastik z przekaznika i patrzyłeś w jakim stanie jest cewka i styki,bo miałem przypadek bardzo podobny to pękła sprężynka w przekazniku i takie hopki się robiły lub gdzieś wiązka jest przetarta bo bezpieczniki rozumiem są ok.

Opublikowano

Sprawdziłem raz jeszcze. Wymontowalem 219stke ale wygląda ok, sprężyna cała na swoim miejscu, jednak pod tą szufladką z przekaznikami było wilgotno. Zamówię nowy i wstawię. Mam nadzieję, że to rozwiąże problemy ;-)

---------- Post dopisany 26-06-2014 at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2014 at 17:28 ----------

No niestety.... Przekaźnik nowy ale dalej jest problem. Wymieniłem jeszcze przewód gumowy od odpowietrzenia odmy bo miał małą dziurkę ale dalej to samo. Teraz jest tak, że odpala ale jak się nagrzeje - gaśnie i vag pokazuje cały czas te same błędy.

Może sonda mieć zwarcie jak się nagrzeje i takie cyrki robić?

Podpowiedzcie coś proszę... Mechanik chce wymieniać wiązkę, komputer i gwarancji żadnej nie daje wiec dlatego szukam wsparcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...