Gibons Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 To reflektować się tutaj w temacie kto chętny żebym wiedział ile może być osób zainteresowanych.
sagakama Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Na stronie Dynosofta cen nie znalazłem. Orientuje się ktoś ile taki programik w promo grupowej wyjdzie bo ceny z 2014 chyba nieaktualne co? Jeszcze mnie ciekawi ile z Bexa w quattro i manualu idzie wyciągnąć?
Gibons Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2016 Kolego ceny zależą od samochodu rocznika silnika itd właściwie od wielu rzeczy.
yanosho Opublikowano 5 Czerwca 2016 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jak można się dowiedzieć jaka cena w grupowym za 3.0 TDI?
Gibons Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 Na dniach będę znał ceny i szczegóły
sagakama Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Na dniach będę znał ceny i szczegóły Jak będą rzucone orientacyjne nawet ceny to wtedy można się deklarować i robić listę. Bo się okaże że znajdzie się 10 osób a po cenach się wykruszą.
dj1978 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) 1. Viriss 2. Gibons 3. l2k2 4. dj1978 (silnik CUPA) Edytowane 13 Czerwca 2016 przez dj1978
Gibons Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2016 Ok Panowie mam już jakieś info: Jak ktoś ma pytania proszę pisać tutaj lub na PW. Osoby chętne wpisywać się na listę. 1. Promocja obowiązuje jeżeli zbierze się na liście oraz umówi na terminco najmniej 10 osób.2. Usługa obejmuje wykonanie diagnostyki, pomiarów przed i po na hamowniobciążeniowej oraz wykonanie indywidualnego oprogramowania sterującegosilnikiem.3. Cennik:Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:Diesel:- wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) do 4cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł - wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) powyżej4 cylindrów z jedną turbosprężarką 1300zł- 8 i więcej cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł- ciężarówki 2000złBenzyna (grupa VAG):- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł- TFSI - (Sterownik MED9) - cena po rabacie 1250zł- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł- TSI - (Sterowniki SIMOS) - cena rabacie 1600zł- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)Dopłaty:+100zł automat,+100zł 4x4,remap dsg/s-tronic +300zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat) 4. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jestdemontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 3 plus dopłata 300złNie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzebabędzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdówmuszą być przygotowani na taką ewentualność. 5. BMW Serii Fxx oraz niektóre Exx z ostatnich lat produkcji:Benzyna 1.6T i 2.0T - 1800zł (bez różnych poziomów mocy ECOPRO/COMFORT/SPORT)Benzyna 3.0T nie objęty promocjąDiesel:Sterownik na 2 wtyczki:Diesel 4cyl - 1300złDiesel 6cyl jedno turbo - 1600złDiesel 6cyl 2 turbiny - 1800złSterownik na 5 wtyczek:Diesel 4cyl - 1700złDiesel 6cyl jedno turbo - 2000złDiesel 6cyl 2 turbiny - 2200złDopłaty:+100zł automat,+100zł 4x4Aby sprawdzić który sterownik jest zamontowany w samochodzie na ogółwystarczy zdjąć plastikową pokrywę sterownika znajdującą się pod maską.6. Wszystkie ceny są cenamni brutto.7. Promocja dotyczy seryjnych silników (modyfikacja Stage 1), dozwolonajest maksimum jedna niewielka modyfikacja mechaniczna- np. większewtryski, fmic, niewiele większe turbo. O tym czy modyfikacja klasyfikujesię jako "jedna niewielka modyfikacja" decyduje DYNOSOFT.8. Prosimy o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. W przypadku niemożnościwykonania tuningu (z powodu złego stanu technicznego pojazdu,przyjechania samochodem już zmodyfikowanym lub jakiejkolwiek innejniezależniej od DYNOSOFT) wynosi 200zł.9. Promocja nie obejmuje osób, które kiedykolwiek były umówione w naszejfirmie na termin tuningu i się na dany termin nie stawiły bezuprzedniego powiadomienia.10. Nie odpowiadamy za uszkodzenia silnika powstałe w trakcie pomiarówna hamowni wynikające ze złego stanu technicznego pojazdu, wad ukrytychitp. (np. lejących wtrysków w 3.0tdi).11. Rezerwujemy sobie prawo do niewykonania tuningu np. jeżeli niezajmujemy się danym typem silników (np. nie tuningujemy już sterowników8 bitowych 1Z AAT AEL TDS, starych 1.8T na lince itp). Dlatego wprzypadku starszych lub niestandardowych pojazdów proszę o telefon przedwpisaniem się na listę.12. Okres czasu w w jakim odbędzie się promocja ustalimy wspólnie jakjuż zbierze się odpowiednia liczbę chętnych. Okres trwania promocji 2tygodnie lub więcej jeżeli zbierze się dużo większa liczba chętnych.13. Po ustaleniu terminu w którym będzie odbywać się promocja każdyzainteresowany dzwoni i rezerwuje dogodny dla siebie termin.14. Promocja nie łączy się z innymi promocjami.
afroo. Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 8. Prosimy o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. W przypadku niemożnościwykonania tuningu (z powodu złego stanu technicznego pojazdu,przyjechania samochodem już zmodyfikowanym lub jakiejkolwiek innejniezależniej od DYNOSOFT) wynosi 200zł. Ze względu na ten pkt nigdy nie wpiszę się na grupowego chipa. Sorry chłopaki ale wolę tunera, który prowadzi moją furę od początku do końca i doskonale wie co jej dolega, słabe elementy eliminuje i wymienia i robi program zgodnie ze stanem faktycznym. Tutaj ten pkt brzmi jak łaska ze strony Aligatora, że w ogóle przeprowadzi diagnostykę. To tylko moje osobiste zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.
Gibons Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2016 Oj tam tutaj chodzi tylko o to aby ktoś miał świadomość że jak ma nie do końca sprawne auto to po prostu nie da się zrobić dobrze programu etc więc do półki tego się nie wyeliminuje nici z softu. Ja ostatnio przyjechałem nawet nie miałem świadomości że miałem coś wcześniej robione a auto było już po sofcie i zrobił mi normalnie nic nie dopłacałem.
Tomeks Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Ok Panowie mam już jakieś info: Jak ktoś ma pytania proszę pisać tutaj lub na PW. Osoby chętne wpisywać się na listę. 1. Promocja obowiązuje jeżeli zbierze się na liście oraz umówi na termin co najmniej 10 osób. 2. Usługa obejmuje wykonanie diagnostyki, pomiarów przed i po na hamowni obciążeniowej oraz wykonanie indywidualnego oprogramowania sterującego silnikiem. 3. Cennik: Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne: Diesel: - wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) do 4 cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł - wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) powyżej 4 cylindrów z jedną turbosprężarką 1300zł - 8 i więcej cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł - ciężarówki 2000zł Benzyna (grupa VAG): - 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł - TFSI - (Sterownik MED9) - cena po rabacie 1250zł - TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł - TSI - (Sterowniki SIMOS) - cena rabacie 1600zł - 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat) Dopłaty: +100zł automat, +100zł 4x4, remap dsg/s-tronic +300zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat) 4. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 3 plus dopłata 300zł Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów muszą być przygotowani na taką ewentualność. 5. BMW Serii Fxx oraz niektóre Exx z ostatnich lat produkcji: Benzyna 1.6T i 2.0T - 1800zł (bez różnych poziomów mocy ECO PRO/COMFORT/SPORT) Benzyna 3.0T nie objęty promocją Diesel: Sterownik na 2 wtyczki: Diesel 4cyl - 1300zł Diesel 6cyl jedno turbo - 1600zł Diesel 6cyl 2 turbiny - 1800zł Sterownik na 5 wtyczek: Diesel 4cyl - 1700zł Diesel 6cyl jedno turbo - 2000zł Diesel 6cyl 2 turbiny - 2200zł Dopłaty: +100zł automat, +100zł 4x4 Aby sprawdzić który sterownik jest zamontowany w samochodzie na ogół wystarczy zdjąć plastikową pokrywę sterownika znajdującą się pod maską. 6. Wszystkie ceny są cenamni brutto. 7. Promocja dotyczy seryjnych silników (modyfikacja Stage 1), dozwolona jest maksimum jedna niewielka modyfikacja mechaniczna- np. większe wtryski, fmic, niewiele większe turbo. O tym czy modyfikacja klasyfikuje się jako "jedna niewielka modyfikacja" decyduje DYNOSOFT. 8. Prosimy o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. W przypadku niemożności wykonania tuningu (z powodu złego stanu technicznego pojazdu, przyjechania samochodem już zmodyfikowanym lub jakiejkolwiek innej niezależniej od DYNOSOFT) wynosi 200zł. 9. Promocja nie obejmuje osób, które kiedykolwiek były umówione w naszej firmie na termin tuningu i się na dany termin nie stawiły bez uprzedniego powiadomienia. 10. Nie odpowiadamy za uszkodzenia silnika powstałe w trakcie pomiarów na hamowni wynikające ze złego stanu technicznego pojazdu, wad ukrytych itp. (np. lejących wtrysków w 3.0tdi). 11. Rezerwujemy sobie prawo do niewykonania tuningu np. jeżeli nie zajmujemy się danym typem silników (np. nie tuningujemy już sterowników 8 bitowych 1Z AAT AEL TDS, starych 1.8T na lince itp). Dlatego w przypadku starszych lub niestandardowych pojazdów proszę o telefon przed wpisaniem się na listę. 12. Okres czasu w w jakim odbędzie się promocja ustalimy wspólnie jak już zbierze się odpowiednia liczbę chętnych. Okres trwania promocji 2 tygodnie lub więcej jeżeli zbierze się dużo większa liczba chętnych. 13. Po ustaleniu terminu w którym będzie odbywać się promocja każdy zainteresowany dzwoni i rezerwuje dogodny dla siebie termin. 14. Promocja nie łączy się z innymi promocjami. brakuj na koniec "...a w ogole,to nie zawracajcie mi d*py" w zyciu bym do kogos takiego nie pojechal,przy ewentualnej reklamacji,ciekawie musi z nim rozmowa wygladac...
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2016 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Jakby co to Gregor10 za 1200zł robi 1.8t i nie płacze jak coś nie działa
tolek85 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 dla mnie też grupówka to porażka: Powód? 1400 za 3.0 TDI +100 q? +100 automat? jak zadzwonisz z ulicy, masz 1600 na dzień dobry. Ja u Wojtka byłem, bo mam po drodze... więc z nim się dogaduję, a widzę temat grupówki, myślę, super, można coś zaoszczędzić. ale wg powyższych wyliczeń grupówka to pic na wodę... tylko on ma już z góry umówionych 10 klientów... ok, sorki, 1300. więc o 100 zł mniej niż z ulicy... Szkoda zachodu. Co to za "rabat"....
Gibons Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 W moim przypadku wychodzi to np 1400zł zamiast 2000zł więc 600zł do przodu dla mnie to sporo. Wszystko zależy od tego jakie mamy auto. Skoro mówisz że 1600zł Ci powiedział a na grupówce wychodzi Ci 1300zł to jesteś 300zł do przodu. Po co przepłacać jak było by chętnych 10 osób ? Nikt nikogo nie namawia, ale jak ktoś ma i tak i tak robić program to można zawsze parę stów zaoszczędzić choćby na inne mody to wydać Ja po przednio płaciłem 1000zł zamiast 1600zł więc też 600zł do przodu. Zrobiłem sporo km samochodem po programie i bardzo zadowolony byłem. Zadzwoń np do CompSportu zobaczysz ile Ci powiedzą taniej jest w R-Performance ale kto pojedzie do Warszawy specjalnie ? sumując paliwo wyjdzie na to samo.
dj1978 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 (edytowane) Jak dla mnie "grupówka" bardzo dobra i swoją pozycję na liści podtrzymuję. Edytowane 13 Czerwca 2016 przez dj1978
Gibons Opublikowano 13 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2016 To może zacznijmy listę od nowa.... teraz każdy wie jak wyglądają warunki itd. Jak macie jakieś pytania pisać. Oczywiście jak ktoś ma znajomego który chce się załapać to też bez problemu. Audi Seat Vw Skoda BMW itd 1.Gibons 2.Dj1978 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się