Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowy ChipTuning Aligator Dynosoft Katowice - IX Tura 2019r Marzec


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To reflektować się tutaj w temacie kto chętny żebym wiedział ile może być osób zainteresowanych.

Opublikowano

1. Viriss

2.

3.

4.

:wink:

Opublikowano

1. Viriss

2. Gibons

3.

4.

Opublikowano

1. Viriss


2. Gibons


3. l2k2


4.


Opublikowano

Na stronie Dynosofta cen nie znalazłem. Orientuje się ktoś ile taki programik w promo grupowej wyjdzie bo ceny z 2014 chyba nieaktualne co?

Jeszcze mnie ciekawi ile z Bexa w quattro i manualu idzie wyciągnąć?

Opublikowano

Kolego ceny zależą od samochodu rocznika silnika itd właściwie od wielu rzeczy.

Opublikowano

Jak można się dowiedzieć jaka cena w grupowym za 3.0 TDI?

Opublikowano

Na dniach będę znał ceny i szczegóły

Opublikowano

Na dniach będę znał ceny i szczegóły

Jak będą rzucone orientacyjne nawet ceny to wtedy można się deklarować i robić listę. Bo się okaże że znajdzie się 10 osób a po cenach się wykruszą.

Opublikowano (edytowane)

1. Viriss

2. Gibons

3. l2k2

4. dj1978 (silnik CUPA)

Edytowane przez dj1978
Opublikowano

Ok Panowie mam już jakieś info:

Jak ktoś ma pytania proszę pisać tutaj lub na PW. Osoby chętne wpisywać się na listę.

1. Promocja obowiązuje jeżeli zbierze się na liście oraz umówi na termin
co najmniej 10 osób.

2. Usługa obejmuje wykonanie diagnostyki, pomiarów przed i po na hamowni
obciążeniowej oraz wykonanie indywidualnego oprogramowania sterującego
silnikiem.

3. Cennik:

Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:

Diesel:
- wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) do 4
cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł
- wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) powyżej
4 cylindrów z jedną turbosprężarką 1300zł
- 8 i więcej cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł
- ciężarówki 2000zł

Benzyna (grupa VAG):
- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł
- TFSI - (Sterownik MED9) - cena po rabacie 1250zł
- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł
- TSI - (Sterowniki SIMOS) - cena rabacie 1600zł
- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)

Dopłaty:
+100zł automat,
+100zł 4x4,
remap dsg/s-tronic +300zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat)

4. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest
demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 3 plus dopłata 300zł

Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba
będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów
muszą być przygotowani na taką ewentualność.

5. BMW Serii Fxx oraz niektóre Exx z ostatnich lat produkcji:

Benzyna 1.6T i 2.0T - 1800zł (bez różnych poziomów mocy ECO
PRO/COMFORT/SPORT)
Benzyna 3.0T nie objęty promocją

Diesel:

Sterownik na 2 wtyczki:

Diesel 4cyl - 1300zł
Diesel 6cyl jedno turbo - 1600zł
Diesel 6cyl 2 turbiny - 1800zł

Sterownik na 5 wtyczek:
Diesel 4cyl - 1700zł
Diesel 6cyl jedno turbo - 2000zł
Diesel 6cyl 2 turbiny - 2200zł

Dopłaty:
+100zł automat,
+100zł 4x4

Aby sprawdzić który sterownik jest zamontowany w samochodzie na ogół
wystarczy zdjąć plastikową pokrywę sterownika znajdującą się pod maską.

6. Wszystkie ceny są cenamni brutto.

7. Promocja dotyczy seryjnych silników (modyfikacja Stage 1), dozwolona
jest maksimum jedna niewielka modyfikacja mechaniczna- np. większe
wtryski, fmic, niewiele większe turbo. O tym czy modyfikacja klasyfikuje
się jako "jedna niewielka modyfikacja" decyduje DYNOSOFT.

8. Prosimy o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. W przypadku niemożności
wykonania tuningu (z powodu złego stanu technicznego pojazdu,
przyjechania samochodem już zmodyfikowanym lub jakiejkolwiek innej
niezależniej od DYNOSOFT) wynosi 200zł.

9. Promocja nie obejmuje osób, które kiedykolwiek były umówione w naszej
firmie na termin tuningu i się na dany termin nie stawiły bez
uprzedniego powiadomienia.

10. Nie odpowiadamy za uszkodzenia silnika powstałe w trakcie pomiarów
na hamowni wynikające ze złego stanu technicznego pojazdu, wad ukrytych
itp. (np. lejących wtrysków w 3.0tdi).

11. Rezerwujemy sobie prawo do niewykonania tuningu np. jeżeli nie
zajmujemy się danym typem silników (np. nie tuningujemy już sterowników
8 bitowych 1Z AAT AEL TDS, starych 1.8T na lince itp). Dlatego w
przypadku starszych lub niestandardowych pojazdów proszę o telefon przed
wpisaniem się na listę.

12. Okres czasu w w jakim odbędzie się promocja ustalimy wspólnie jak
już zbierze się odpowiednia liczbę chętnych. Okres trwania promocji 2
tygodnie lub więcej jeżeli zbierze się dużo większa liczba chętnych.

13. Po ustaleniu terminu w którym będzie odbywać się promocja każdy
zainteresowany dzwoni i rezerwuje dogodny dla siebie termin.

14. Promocja nie łączy się z innymi promocjami.

Opublikowano
8. Prosimy o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. W przypadku niemożności
wykonania tuningu (z powodu złego stanu technicznego pojazdu,
przyjechania samochodem już zmodyfikowanym lub jakiejkolwiek innej
niezależniej od DYNOSOFT) wynosi 200zł.

Ze względu na ten pkt nigdy nie wpiszę się na grupowego chipa. Sorry chłopaki ale wolę tunera, który prowadzi moją furę od początku do końca i doskonale wie co jej dolega, słabe elementy eliminuje i wymienia i robi program zgodnie ze stanem faktycznym. Tutaj ten pkt brzmi jak łaska ze strony Aligatora, że w ogóle przeprowadzi diagnostykę.

To tylko moje osobiste zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać.

Opublikowano

Oj tam tutaj chodzi tylko o to aby ktoś miał świadomość że jak ma nie do końca sprawne auto to po prostu nie da się zrobić dobrze programu etc więc do półki tego się nie wyeliminuje nici z softu. Ja ostatnio przyjechałem nawet nie miałem świadomości że miałem coś wcześniej robione a auto było już po sofcie i zrobił mi normalnie nic nie dopłacałem.

Opublikowano

Ok Panowie mam już jakieś info:

Jak ktoś ma pytania proszę pisać tutaj lub na PW. Osoby chętne wpisywać się na listę.

1. Promocja obowiązuje jeżeli zbierze się na liście oraz umówi na termin

co najmniej 10 osób.

2. Usługa obejmuje wykonanie diagnostyki, pomiarów przed i po na hamowni

obciążeniowej oraz wykonanie indywidualnego oprogramowania sterującego

silnikiem.

3. Cennik:

Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:

Diesel:

- wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) do 4

cylindrów z jedną turbosprężarką 1000zł

- wszystkie silniki, wszystkie marki (którymi się zajmujemy) powyżej

4 cylindrów z jedną turbosprężarką 1300zł

- 8 i więcej cyl oraz silniki bi-turbo 1400zł

- ciężarówki 2000zł

Benzyna (grupa VAG):

- 1.8T - (Sterownik ME7) - cena po rabacie 1100zł

- TFSI - (Sterownik MED9) - cena po rabacie 1250zł

- TSI - (Sterowniki MED17) - cena rabacie 1400zł

- TSI - (Sterowniki SIMOS) - cena rabacie 1600zł

- 3.0TFSI - 1700zł (wliczone dopłaty quattro, automat)

Dopłaty:

+100zł automat,

+100zł 4x4,

remap dsg/s-tronic +300zł (w cenie wliczona dopłata 100zł za automat)

4. Samochody w których w celu wykonania modyfikacji konieczny jest

demontaż sterownika silnikowego - cena z punktu 3 plus dopłata 300zł

Nie jestem w stanie określić z góry czy w samochodach od 2009r trzeba

będzie demontować sterownik czy też nie, właściciele takich pojazdów

muszą być przygotowani na taką ewentualność.

5. BMW Serii Fxx oraz niektóre Exx z ostatnich lat produkcji:

Benzyna 1.6T i 2.0T - 1800zł (bez różnych poziomów mocy ECO

PRO/COMFORT/SPORT)

Benzyna 3.0T nie objęty promocją

Diesel:

Sterownik na 2 wtyczki:

Diesel 4cyl - 1300zł

Diesel 6cyl jedno turbo - 1600zł

Diesel 6cyl 2 turbiny - 1800zł

Sterownik na 5 wtyczek:

Diesel 4cyl - 1700zł

Diesel 6cyl jedno turbo - 2000zł

Diesel 6cyl 2 turbiny - 2200zł

Dopłaty:

+100zł automat,

+100zł 4x4

Aby sprawdzić który sterownik jest zamontowany w samochodzie na ogół

wystarczy zdjąć plastikową pokrywę sterownika znajdującą się pod maską.

6. Wszystkie ceny są cenamni brutto.

7. Promocja dotyczy seryjnych silników (modyfikacja Stage 1), dozwolona

jest maksimum jedna niewielka modyfikacja mechaniczna- np. większe

wtryski, fmic, niewiele większe turbo. O tym czy modyfikacja klasyfikuje

się jako "jedna niewielka modyfikacja" decyduje DYNOSOFT.

8. Prosimy o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. W przypadku niemożności

wykonania tuningu (z powodu złego stanu technicznego pojazdu,

przyjechania samochodem już zmodyfikowanym lub jakiejkolwiek innej

niezależniej od DYNOSOFT) wynosi 200zł.

9. Promocja nie obejmuje osób, które kiedykolwiek były umówione w naszej

firmie na termin tuningu i się na dany termin nie stawiły bez

uprzedniego powiadomienia.

10. Nie odpowiadamy za uszkodzenia silnika powstałe w trakcie pomiarów

na hamowni wynikające ze złego stanu technicznego pojazdu, wad ukrytych

itp. (np. lejących wtrysków w 3.0tdi).

11. Rezerwujemy sobie prawo do niewykonania tuningu np. jeżeli nie

zajmujemy się danym typem silników (np. nie tuningujemy już sterowników

8 bitowych 1Z AAT AEL TDS, starych 1.8T na lince itp). Dlatego w

przypadku starszych lub niestandardowych pojazdów proszę o telefon przed

wpisaniem się na listę.

12. Okres czasu w w jakim odbędzie się promocja ustalimy wspólnie jak

już zbierze się odpowiednia liczbę chętnych. Okres trwania promocji 2

tygodnie lub więcej jeżeli zbierze się dużo większa liczba chętnych.

13. Po ustaleniu terminu w którym będzie odbywać się promocja każdy

zainteresowany dzwoni i rezerwuje dogodny dla siebie termin.

14. Promocja nie łączy się z innymi promocjami.

brakuj na koniec "...a w ogole,to nie zawracajcie mi d*py"

w zyciu bym do kogos takiego nie pojechal,przy ewentualnej reklamacji,ciekawie musi z nim rozmowa wygladac...

Opublikowano

Tomeks właśnie o to mi chodzi. ; )

Opublikowano

Jakby co to Gregor10 za 1200zł robi 1.8t i nie płacze jak coś nie działa :D

Opublikowano

dla mnie też grupówka to porażka:

Powód?

1400 za 3.0 TDI

+100 q?

+100 automat?

jak zadzwonisz z ulicy, masz 1600 na dzień dobry. Ja u Wojtka byłem, bo mam po drodze... więc z nim się dogaduję, a widzę temat grupówki, myślę, super, można coś zaoszczędzić.

ale wg powyższych wyliczeń grupówka to pic na wodę... tylko on ma już z góry umówionych 10 klientów...


ok, sorki, 1300. więc o 100 zł mniej niż z ulicy... Szkoda zachodu. Co to za "rabat"....

Opublikowano

W moim przypadku wychodzi to np 1400zł zamiast 2000zł więc 600zł do przodu dla mnie to sporo. Wszystko zależy od tego jakie mamy auto. Skoro mówisz że 1600zł Ci powiedział a na grupówce wychodzi Ci 1300zł to jesteś 300zł do przodu. Po co przepłacać jak było by chętnych 10 osób ? Nikt nikogo nie namawia, ale jak ktoś ma i tak i tak robić program to można zawsze parę stów zaoszczędzić choćby na inne mody to wydać :) Ja po przednio płaciłem 1000zł zamiast 1600zł więc też 600zł do przodu. Zrobiłem sporo km samochodem po programie i bardzo zadowolony byłem. Zadzwoń np do CompSportu zobaczysz ile Ci powiedzą :) taniej jest w R-Performance ale kto pojedzie do Warszawy specjalnie ? sumując paliwo wyjdzie na to samo.

Opublikowano (edytowane)

Jak dla mnie "grupówka" bardzo dobra i swoją pozycję na liści podtrzymuję.

Edytowane przez dj1978
Opublikowano

To może zacznijmy listę od nowa.... teraz każdy wie jak wyglądają warunki itd. Jak macie jakieś pytania pisać. Oczywiście jak ktoś ma znajomego który chce się załapać to też bez problemu. Audi Seat Vw Skoda BMW itd

1.Gibons

2.Dj1978

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...