SebMis Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 myślałem że to od tych upałów furak zaczął poddymiać i słabo się zbierać, ale jak zrobiłem loga z 011 to mi szelki opadły myślicie aby szukać dziury czy raczej suszara na złom ;(
spanky Opublikowano 6 Września 2008 Opublikowano 6 Września 2008 jak dla mnie turbo .... [na dziure to nie wyglada,ale moze .... ]
SebMis Opublikowano 7 Września 2008 Autor Opublikowano 7 Września 2008 jak dla mnie to raczej turbo , choć gadałem z Witkiem i mnie pocieszał że może nie, ale po logach 010: o i 003: to widać że przepływka jak tubo już napompuje te 2bary to pokazuje prawie 1000mg/R, więc chyba muszę wymienić mam nadzieje ostatnią z wrażliwych części AKNa[br]Dopisany: 06-09-2008, 21:10:56_________________________________________________i wczoraj jeszcze doszedł: 1 Fault Found:00575 - Intake Manifold Pressure 11-00 - Control Limit Not Reached a przedwczoraj go nie było jeszcze, czyli z dnia na dzień coraz gorzej
lukaszr Opublikowano 10 Września 2008 Opublikowano 10 Września 2008 jak dla mnie turbo .... [na dziure to nie wyglada,ale moze .... ] Stawiam na turbinę.
SebMis Opublikowano 10 Września 2008 Autor Opublikowano 10 Września 2008 dzisiaj obejrzałem turbo przez dolot oleju troszkę tam siedzi, ale łopaty całe może tak być że sztanga chodzi a kierownice zatarte? za prawym ICkiem jakby troszkę oleju z kurzem pomieszane (zasyfione wszystkie kable), może ICek puszcza?
lukaszr Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 dzisiaj obejrzałem turbo przez dolot oleju troszkę tam siedzi, ale łopaty całe Ale nie wiadomo co jest od strony gorącej. Jakbyś miał łopaty połamane to wirnik straciłby wyważenie i by wszystko strzeliło - przynajmniej tak przypuszczam. może tak być że sztanga chodzi a kierownice zatarte? Nie jestem pewien, ale chyba nie. za prawym ICkiem jakby troszkę oleju z kurzem pomieszane (zasyfione wszystkie kable), może ICek puszcza? Generalnie to byś rozebrał cały dolot, dostał się co IC i wszystko wyczyścił. Ale to musiałoby być nieźle zawalone żeby były takie logi. Podobna sytuacja była ostatnio w Golfie IV - auto zaczęło doładowywać przy chyba dopiero przy 2800 obr - podobno był problem z jakimiś zaworkami - nie mam jeszcze szerszej informacji na ten temat, ale pewnie jakieś sterowanie turbiny.
spanky Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 podmien jeszcze n18 z n75 i zobacz czy nie wywala powietrza EGR-em ...
SebMis Opublikowano 20 Września 2008 Autor Opublikowano 20 Września 2008 chyba jednak Intercooler będzie do wymiany:
adamooo Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 icek stracił szczelność a turbo wywala olej..ale nie ma jeszcze tragedii
SebMis Opublikowano 20 Września 2008 Autor Opublikowano 20 Września 2008 jest tragedia, bo nie trzyma ciśnienia jeżdżę jak stary taksówkarz, muszę zamówić nowego icka
AndyN Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 jest tragedia, bo nie trzyma ciśnienia jeżdżę jak stary taksówkarz, muszę zamówić nowego icka "Wódz Czarna Chmura ..."
adamooo Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 jest tragedia, bo nie trzyma ciśnienia jeżdżę jak stary taksówkarz, muszę zamówić nowego icka kichol ma jakiegoś mistrza od icków..jak coś to wal do niego..za nówke funke dał jakieś śmieszne pieniądze..
spanky Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 jest tragedia, bo nie trzyma ciśnienia jeżdżę jak stary taksówkarz, muszę zamówić nowego icka czyli to lepsze ... kiedys widzialem na allegro [nowka z ASO 250 zl]
SebMis Opublikowano 21 Września 2008 Autor Opublikowano 21 Września 2008 powiedzcie mi jeszcze jakie muszę kupić śruby żeby zdjąć przód do pozycji serwisowej? i czy wogóle trzeba ściągać przód żeby wyjąć icka
mech15 Opublikowano 9 Października 2008 Opublikowano 9 Października 2008 hmm, sory, ze zawracam glowe takimi pierdolami, ale co to jest icek?
lukaszr Opublikowano 9 Października 2008 Opublikowano 9 Października 2008 hmm, sory, ze zawracam glowe takimi pierdolami, ale co to jest icek? Intercooler.
SebMis Opublikowano 12 Października 2008 Autor Opublikowano 12 Października 2008 odpowiedź na moje pytanie była: i to i to dziurawy dolot spowodował że turbawa pracowała na za dużym obciążeniu dla siebie i po wymianie intercoolerów i po dokręceniu wszystkich śrub, było lepiej ale nie na zadowalająco, dopiero regeneracja turbiny przyniosła zamierzony efekt, autko zapie^$#$% że aż strach dla wszystkich którzy oddają auta do serwisów powiem że albo ja mam takiego pecha albo każdy serwis coś spier^$##$^#, tylko samemu można być pewnym że zrobiło się wszystko jak należy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się