stryj16 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Witam. Objawy są takie. Po odpaleniu wszystko git. Wrzucam wsteczny auto jedzie, ale szarpie jak mam podjechać pod wzniesienie(choć nie zawsze). Chce jechać do przodu to 1 i 2 jakby nie było, wrzucam D i samochód nie chce ruszyć, dodaje gazu i zaczyna sie toczyć, jak przesadzę z gazem to samochód wcale nie przyspiesza, potem przerzuci na 2 jak sie już rozpędzi do 15km/h i mogę sobie gazować, na obroty się wkręca, a samochód ledwo przyspiesza, jak się już rozpędzi do 30km/h to wpada 3 i jest ogień. 3,4,5 idzie bez zarzutu, jak zwolnie poniżej 30 to znowu makabra bo zredukuje na 2 i nie jedzie. Po odpięciu przepływki, objaw taki, wrzucam D puszczam hamulec, zaczyna się toczyć, dodaje gazu i jest przyspieszenie... do pewnej prędkośći (ok 20km/h) wtedy jest szarpnięcie i skrzynia wrzuca 3 i tryb awaryjny, Po dzisiejszych testach wydaje mi się że ruszał z 1 biegu, ale nie jestem pewien, odpiąłem przepływkę, gaz do dechy ruszył z impetem i nagle szarpło i tryb awaryjny... A wsteczny nie szarpie. Szukac skrzyni czy szukać usterki w elektronice? Po odpięciu przepływki, w skrzyni zarejestrowało błąd 18265 Sygnał Obciążenia brak osprzętu/nie związany z osprzętem. Jak przepływka jest podpięta, nie ma błędów ani w silniku ani w skrzyni biegów..
Damian_1821 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Na biegu 1,2 jest "pierwsze" sprzęgło, a na 3, 4, 5 przełącza na inne sprzęgło, które zapina biegi na sztywno- gdzieś na forum o tym czytałem i nawet była jakaś tabelka z danymi. Kolega ma taki objaw - tylko, że na R Czyżby sprzęgło hidrokinetyczne... Może ktoś bardziej obeznany w temacie skrzyń się wypowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się