seek666 Opublikowano 6 Września 2008 Opublikowano 6 Września 2008 Mam pytanko odnosniego tego DRL'a. mam bixenony. I obojetnie czy DRL mam na 0 czy na 1 to i tak sie pala ksenony i nic sie nie zmienia.. W jaki sposob sie aktywuje te swiatla dzienne? nie mam czujnika zmierzchu i funkcji auto przy swiatlach.
kepasa Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 jeśli nie masz auto przy przełączniku świateł, podpinasz VAG i uruchamiasz światła dzienne... po włączeniu silnika zapalą się światła..
ono Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Jak wyłączysz całkiem światła w pozycje 0 , powinny zapalić sie DRL ,albo masz przestawione światła na inny kraj wtedy xenon pali sie non top.
lukaszr Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Jak wyłączysz całkiem światła w pozycje 0 , powinny zapalić sie DRL. Oniak, ale w VAGu może ktoś mu grzebał - pamiętasz, my też kiedyś wyłączylismy w VAGu DRL i ten przełącznik nie działał w ogóle.
hubal9 Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Jeżeli chodzi o kodowanie świateł dziennych zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego, powinny być ustawione tak aby w pozycji "0" wyłącznika świateł zapalały się światła dzienne z przodu oraz pozycyjne z tyłu. Aby dokonać takiej modyfikacji należy przekodować sterownik świateł. Łączymy się ze sterownikiem 09 następnie kodowanie(07) zmieniamy :10021 na 10042 i zatwierdzamy Powyższa informacja dotyczy modelu B7 AVANT Kombi Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
peter22 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 takie pytanie czy te lampy wsadzaliscie do B7 w miejsce zwyklych czy był tylko problem ze sterowaniem do jazdy dziennej. Pytam bo nikt konkretnie nie potrafi sie wypowiedziec czy da sie wsadzic xenon do B7 i zeby wszystko działało.
audiomaniak Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 faktycznie dzialaja te swiatla teraz po przekodowaniu, swieca z przodu i z tylu
ctv Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 takie pytanie czy te lampy wsadzaliscie do B7 w miejsce zwyklych czy był tylko problem ze sterowaniem do jazdy dziennej. Pytam bo nikt konkretnie nie potrafi sie wypowiedziec czy da sie wsadzic xenon do B7 i zeby wszystko działało. konkretnie bez wiazki nie ma takiej opcji
sikorkuzi Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 witam a ja mam problem mam bixenonki i mrugaja mi czasami i strasznie mnie to co jest przyczyna i jak ja usunac??????????? dzieki z gorki
audiomaniak Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 prawdopodobnie zaroweczki do wymiany, ja tak mialem. Temat na forum byl juz poruszany szukaj.[br]Dopisany: 04 Luty 2009, 23:04_________________________________________________Zmiana przepisów odnośnie świateł dziennych http://moto.onet.pl/1565075,1,teraz-w-polsce-jak-w-europie,artykul.html?node=2
Pietka Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Jak mrugaja xenony to zarniki sa baaardzo bliskie konca zywota swego - wymien oba naraz ! Raczej maloprawdopodobne aby cos nie tak bylo z przetwornicami ... Oczywiscie mowimy tutaj o fabrycznych xenonkach - nie dokladanych z "allegro"
ono Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Generalnie miganie xenonów w b7 spowodowane jest fabryczną wadą sterownika xenonów czego skutkiem jest szybkie przepalanie żarników,jak ktoś w miare wcześnie sie zorientował był on wymieniany na gwarancji, niestety Audi jak zwykle kurwaaa nie ogłosiło akcji serwisowej tylko sprzedają żarniki za 700 zł sztuka , ehh. Po moich doświadczeniach nie ma różnicy czy kupisz żarnik na allegro za 100 zł czy w ASO za 700 zł ,bo i tak ich żywotność jest podobna. Więc jeśli ktoś planuje latać bryką troche dłużej na pewno bardziej opłaca sie wymienić sterownik i xenony.
dlaczego Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 takie pytanie czy te lampy wsadzaliscie do B7 w miejsce zwyklych czy był tylko problem ze sterowaniem do jazdy dziennej. Pytam bo nikt konkretnie nie potrafi sie wypowiedziec czy da sie wsadzic xenon do B7 i zeby wszystko działało. Ja jestem na ukończeniu takiego projektu - tzn w miejsce reflektorów wbudowałem Bixenony skrętne (AFS) z białym kierunkiem. Dużo zmian w instalacji ale możliwe do zrealizowania. Wymieniłem min. bordnetz, dołożyłem czujniki na zawieszeniu + sterownik. Został mi zderzak ze spryskiwaczami i od razu dołoży się PDC na przód bo nie mam.
peter22 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 takie pytanie czy te lampy wsadzaliscie do B7 w miejsce zwyklych czy był tylko problem ze sterowaniem do jazdy dziennej. Pytam bo nikt konkretnie nie potrafi sie wypowiedziec czy da sie wsadzic xenon do B7 i zeby wszystko działało. Ja jestem na ukończeniu takiego projektu - tzn w miejsce reflektorów wbudowałem Bixenony skrętne (AFS) z białym kierunkiem. Dużo zmian w instalacji ale możliwe do zrealizowania. Wymieniłem min. bordnetz, dołożyłem czujniki na zawieszeniu + sterownik. Został mi zderzak ze spryskiwaczami i od razu dołoży się PDC na przód bo nie mam. a jak podłączyłes lampy zeby wszystko dzialało. ja nie mam długich brakuje mi jednego kabla od przesłony do bordnez i nie wiem gdzie go wpiąć . gadałem z jednym gosciem i wie gdzie go wpiąc tylko nie powie a u niego robocizna sporo kaski kosztuje. a i powiedział ze jak bordnez dał sie przeprogramowac na xenony to nie trzeba wymieniac, chyba ze ktos ma bide wersje bez halogenow to wtedy bordnez do wymiany . Co ty na to??
dlaczego Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Masz rację że trzeba podłączyć po dodatkowym kablu od sterownika Bordnetz do przesłon (jak dokładałem skrętne to tych dodatkowych kabli było więcej). Jeśli idzie o sam Bordnetz to pomimo iż miałem fabryczne p/mgielne nie obyło się bez wymiany na wersję HIGH (numer musiałbym sprawdzić w Etka) takie pytanie czy te lampy wsadzaliscie do B7 w miejsce zwyklych czy był tylko problem ze sterowaniem do jazdy dziennej. Pytam bo nikt konkretnie nie potrafi sie wypowiedziec czy da sie wsadzic xenon do B7 i zeby wszystko działało. Ja jestem na ukończeniu takiego projektu - tzn w miejsce reflektorów wbudowałem Bixenony skrętne (AFS) z białym kierunkiem. Dużo zmian w instalacji ale możliwe do zrealizowania. Wymieniłem min. bordnetz, dołożyłem czujniki na zawieszeniu + sterownik. Został mi zderzak ze spryskiwaczami i od razu dołoży się PDC na przód bo nie mam. a jak podłączyłes lampy zeby wszystko dzialało. ja nie mam długich brakuje mi jednego kabla od przesłony do bordnez i nie wiem gdzie go wpiąć . gadałem z jednym gosciem i wie gdzie go wpiąc tylko nie powie a u niego robocizna sporo kaski kosztuje. a i powiedział ze jak bordnez dał sie przeprogramowac na xenony to nie trzeba wymieniac, chyba ze ktos ma bide wersje bez halogenow to wtedy bordnez do wymiany . Co ty na to??
peter22 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 no fajnie by bylo jak bys podał nr nowego bordnez i stary zobacze co ja mam wsadzone
dlaczego Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Mój stary Bordnetz miał nr 8e0 907 279L a nowy 8e0 907 279N
peter22 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Witam , dzięki koledze Wojtek_A4 moje bi-xenonki juz świecą tak jak powinny . kolega Wojtek_A4 podłączone ma tak jak w linku który zaraz wkleję, natomiast ja nie maiłem przejściówki tylko zmienioną wtyczkę na taką od xenonow i z tej wtyczki pociągnięty kabel od przesłony. a oto magiczny link http://forums.audiworld.com/showthread.php?p=23248605
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się