tom.corp Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Witam koledzy, mam mały problem....wg mnie samochód po wymianie rozrządu pali więcej....i tak jakby był słabszy... zrobiłem dzisiaj parę logów...statycznych i dynamicznych.... ponizej linki do nich... Grupy: 001,004,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,004,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,011,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,013,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM proszę pomóżcie... bo nie wiem czy jechać do mechanika na ustawienie wcześniej wymienionego rozrządu....czy po prostu mi się tak tylko wydaje....ale jak sprawdzałem spalanie na biegu jałowym to pokazuje mi 1l/h.... a to chyba za dużo.... prosze o pomoc
bobikos Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Lata Ci kąt synchronizacji. Robiłeś logi przed wymianą rozrządu? Czy coś jeszcze było robione, np przy wtryskach? Spalanie na postoju powinno być rzędu 0,6 l/h albo mniej przy wyłączonych odbiornikach.
PAWEL69 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 spalanie na biegu jałowym to pokazuje mi 1l/h.... a to chyba za dużo.... Będzie lepiej..doprowadż termike silnika do ładu. czy po prostu mi się tak tylko wydaje Sprawdż przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. Kąt synchro na razie zostaw w spokoju:wink: Odmul turbinkę,pojeżdzij dynamiczniej.
grzes283 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Na 99% masz źle rozrząd ustawiony. Powalcz z synchro, to dużo. Skoro piszesz, że po wymianie rozrządu autko jest mułowate i wzrosło spalanie na jałowym, to najprawdopodobniej będzie synchro. Niby najlepiej jest, jak synchro jest najbliżej 0. Jednak w praktyce to wychodzi inaczej, niekiedy nawet jest +- 2 i dopiero wtedy autko jeździ jak powinno. Jeśli synchro nie pomoże, to wtedy pompki mogą nie banglać. Przerabiałem problem u siebie. Po wymianie wałka rozrządu i czyszczeniu pompek spalanie na vagu pokazywało 1.6l/h. Synchro ustawiane kilka razy - zbiło do 1l. ale troszkę muliło. Po wymianie pompek spalanie na vagu 0,6l/h, a samochód o niebo lepiej jeździ.
tom.corp Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 to po prostu zadzwonie do mechanika co mi to robil i powiem, ze cos jest nie halo....bo za duzo pali...i niech on sie juz z tym meczy... ---------- Post dopisany at 23:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ---------- dodam jeszcze, ze przed wymiana rozrządu sprawdzałem sobie nie raz parametry i z tego co pamiętam to wartości z ostatniego linku a dokładnie grupy 013- cylindry oscylowały w okolicach 0.00-0.03 a teraz mam nawet 0.59. Czy jest to istotna informacja??
grzes283 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Wszystko jest istotne, jak masz xle ustawiony rozrząd, to i reszta parametrów może odbiegać od normy. Napisz na forum B6 Division, tam na pewno ktoś z Twoich okolic się odezwie. Ale do mechaniora warto podejść i spytać się, co może być źle.... U mnie gr 13 wartości są w okolicach 0,31, nawet 0,59 - na zimnym. Na ciepłym nawet -1,5, a auto jeżdzi jak należy.
tom.corp Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 no to dzwonie jutro do mechanika i się bd dopytywał... jak bd po przeglądzie to napisze co było nie tak....tylko czy mówić mu, że robiłem logi i jest nie tak??
grzes283 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Oczywiście, wszystko mu powiedz. Zeby nnie zwalał na co innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się