Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy - nie odpala.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem , mianowicie ostatnio samoczynnie załączył się wentylator klimatyzacji na zimnym silniku(auto pozamykane bez kluczyków w stacyjce). Postawiłem go do garażu i przez noc ten wentylator rozładował mi akumulator do zera.Po naładowaniu aku silnik niestety nie chce odpalić , kręci elegancko i nic nawet nie pyrknie. Jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki to co chwilę się ten wentylator włącza i wyłącza i tak w kółko.Paliwo w baku jest nie wiem co jest grane .Może ktoś się już spotkał z podobnym problemem , to prosiłbym o pomoc.Silnik 1.9 TDI, 130 Km, 2003 r.

Opublikowano

Dobra pierwsza sprawa. Zapala się kontrolka silnika po przekręceniu stacyjki??

Opublikowano

A przed awarią nie padało przypadkiem obficie, albo nie myłeś myjką ciśnieniową pod maską ?

Opublikowano

Zajrzyj to podszybia czy woda nie stoii

Opublikowano

Podejżewam że przekaźniki pod ECU pływają :decayed:

Opublikowano

Już to powiedziałem telefonicznie:decayed:

Opublikowano

To nie znaczy, że przy pękniętej albo nieszczelnie obsadzonej obudowie ECU, albo niedokręconej pokrywie , woda tam się nie dostała :whistling:

Opublikowano
Po naładowaniu aku silnik niestety nie chce odpalić

jak lądowałeś akumulator - wyciagałes go z auta, zdejmowałes klemy?

skup sie i opisz czynnosc ładowania Aqu.jakis spiecia, nieprawidłowe podłaczenie klem lub prostownika,nie prawidłowe napiecie ładowania aqu za miast 12V zapodałes na auto 24V.... opisz to dokładnie - moze sie okaze ze sterowni silnika upaliłeś.

a właczanie sie wentylatora -moze byc uszkodzony którys czujnik temp. płynu chłodzącego - temp.silnika lub temp chłodnicy(który jest włącznikiem wentylatora.)

Opublikowano

Pierwszy raz ładowałem na załączonych klemach , potem po pierwszej próbie odpalenia kręciłem aż wyładowałem zdejmowałem już klemę bo wciąż się załączał wentylator od klimy i tak w kólko ze dwa razy.

---------- Post dopisany 05-07-2014 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 21:08 ----------

Dzięki koledzy za porady , tak jak sugerowaliście przekaźniki zalało. Szybciej wody nabierał jak oddawał dlatego po czasie miałem sucho na podszybiu.Problem rozwiązany.

---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:21 ----------

Dzięki koledzy za porady , tak jak sugerowaliście przekaźniki zalało. Szybciej wody nabierał jak oddawał dlatego po czasie miałem sucho na podszybiu.Problem rozwiązany.

Opublikowano

Uszczenij obudowę ECU, bo sytuacja może się powtórzyć :decayed::whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...