tommo1 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Mam problem , mianowicie ostatnio samoczynnie załączył się wentylator klimatyzacji na zimnym silniku(auto pozamykane bez kluczyków w stacyjce). Postawiłem go do garażu i przez noc ten wentylator rozładował mi akumulator do zera.Po naładowaniu aku silnik niestety nie chce odpalić , kręci elegancko i nic nawet nie pyrknie. Jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki to co chwilę się ten wentylator włącza i wyłącza i tak w kółko.Paliwo w baku jest nie wiem co jest grane .Może ktoś się już spotkał z podobnym problemem , to prosiłbym o pomoc.Silnik 1.9 TDI, 130 Km, 2003 r.
adrian998998 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Dobra pierwsza sprawa. Zapala się kontrolka silnika po przekręceniu stacyjki??
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 A przed awarią nie padało przypadkiem obficie, albo nie myłeś myjką ciśnieniową pod maską ?
adrian998998 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Zajrzyj to podszybia czy woda nie stoii
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Podejżewam że przekaźniki pod ECU pływają
adrian998998 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Już to powiedziałem telefonicznie:decayed:
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 To nie znaczy, że przy pękniętej albo nieszczelnie obsadzonej obudowie ECU, albo niedokręconej pokrywie , woda tam się nie dostała
tommo1 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Dziwne , że na samostarcie też nie odpala.
SotoM Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Po naładowaniu aku silnik niestety nie chce odpalić jak lądowałeś akumulator - wyciagałes go z auta, zdejmowałes klemy? skup sie i opisz czynnosc ładowania Aqu.jakis spiecia, nieprawidłowe podłaczenie klem lub prostownika,nie prawidłowe napiecie ładowania aqu za miast 12V zapodałes na auto 24V.... opisz to dokładnie - moze sie okaze ze sterowni silnika upaliłeś. a właczanie sie wentylatora -moze byc uszkodzony którys czujnik temp. płynu chłodzącego - temp.silnika lub temp chłodnicy(który jest włącznikiem wentylatora.)
tommo1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Autor Opublikowano 5 Lipca 2014 Pierwszy raz ładowałem na załączonych klemach , potem po pierwszej próbie odpalenia kręciłem aż wyładowałem zdejmowałem już klemę bo wciąż się załączał wentylator od klimy i tak w kólko ze dwa razy. ---------- Post dopisany 05-07-2014 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 21:08 ---------- Dzięki koledzy za porady , tak jak sugerowaliście przekaźniki zalało. Szybciej wody nabierał jak oddawał dlatego po czasie miałem sucho na podszybiu.Problem rozwiązany. ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:21 ---------- Dzięki koledzy za porady , tak jak sugerowaliście przekaźniki zalało. Szybciej wody nabierał jak oddawał dlatego po czasie miałem sucho na podszybiu.Problem rozwiązany.
piotrsob1 Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Uszczenij obudowę ECU, bo sytuacja może się powtórzyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się