Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny dźwięk podczas hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, dojeżdżam np. do sygnalizacji, zaczynam powoli hamować i przy samej końcówce przed zatrzymaniem się słychać jakby jakaś sprężyna odbijała, coś w ten deseń. Hamuje normalnie. Co to może być?

Opublikowano

Sprawdz tylne zaciski u mnie tak bylo jak tloczek stanal

Wysłane z mojego ST26i przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzisiaj przejrzałem parę rzeczy i faktycznie jest coś nie tak z tylnym tłoczkiem, przy zaciągniętym postojowym cieknie.

Opublikowano

Co grzebales przy zawieszeniu ?

Opublikowano

Nic, dopiero co kupiłem tego parcha. W przyszłym tygodniu będę wymieniał amortyzatory z tyłu to przy okazji ogarnę hamulce.

Opublikowano

Pulsuje Ci hamulec ?

Opublikowano

Raczej nie, choć w 100% nie jestem pewny, nie zwróciłem na to uwagi. Czasem pojawia się ten dźwięk, ale nie zawsze.

---------- Post dopisany 05-07-2014 at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 23:31 ----------

Pojeździłem trochę i jednak hamulec pulsuje przy końcówce hamowania.

Opublikowano

Zle ustawiony czujnik (i) w którymś przednim kole.

Trzeba podpiac VAGa i sprawdzic predkosci.

Opublikowano

napraw wyciek.przejrzyj resztę zacisków i spręzynek.Jesli się nie poprawi na diagnostykę ido mechanika

Opublikowano

Witam, odświeże trochę temat. Niedawno kupiłem a4 b7 i zauważyłem ze od czasu do czasu po naciśnięciu hamulca samochód wydaje dźwięk piszczenia, ale to nie jest dźwięk mechaniczny tylko podobny dźwięk jak od czujnika cofania" pi,pi,pi". Dźwięk słychać z jakiegoś głośniczka. Na desce rozdzielczej żadna kontrolka się nie zapala, jest tylko ten dźwięk. Płyn hamulcowy jest w zbiorniczku wiec to napewno nie chodzi o to :-(

Ja juz mam problem rozwiązany. Chodziło o zabezpieczenie przed kradzieżą pojazdu.

Opublikowano

tez to mam przy wolnej jezdzie ;/ rozebralem oba zaciski i popsikalem antykorozyjnym prowadnice, czyscilem wszystko drucianka i dalej ;/ dzwiek wydawaloby sie ze pochodzacy z krzywej tarczy poniewaz jakby "tarcie " a raczej czestotliwosc tarcia jest wprostproporcjonalna do predkosci. zmienialem je ze 3 miesiace temu i watpie zeby nagle sie wygiela ;/ zaczelo halasowac jak wymienilem klocki z tylu, wtedy tez servo zassalo mi trosze powietrza bo grzebalem przy przepustnicy w ten dzien...nie wiem czy to moze miec jakikolwiek wplyw na to tarcie z przodu??

Opublikowano (edytowane)

Witam Wszystkich,

ostatnio wymieniałem tylną belkę w audi i miałem podobne objawy /dźwięku sprężyny ABS/, oczywiście były wyjmowane czujniki w trakcie przekładania i jeden nawet został wymieniony. Czujniki wyszły bez problemu a osadzenie jest dość mocno regulowane. Można przesadzić i czujnik trze o tarcze abs lub za płytko i źle mierzy. Uszkodzony czujnik ABS /uszkodzone uzwojenie/ wywala błąd w ECU ale jak źle mierzy nic nie pokaże a jedynie będzie występował ten dziwny dźwięk. Aby sprawdzić sygnał czujników odpalamy VAG COM, wchodzimy do ABS i poz. 2 wartości, blok 1. cztery okienka odczyt w km. /ja robiłem tył/ ostanie okienko prawy tył, trzecie lewy tył. Jedziemy powoli do przodu i tyłu. Jeżeli jedno koło źle mierzy mamy winnego. Może komuś to pomoże.

Pozdrawiam

Edytowane przez TDI007
Opublikowano

podsumowujac sprawdzamy predkosci poszczegolnych kol (najlepiej wykonac sobie logi toczac sie autem), w tym kole w którym mamy odchyłke od pozostalych nalezy wyregulowac odleglosc czujnika od wienca zebatego, a dzwiek sprezyny to nic innego jak odglos pompy abs ktora sie uruchamia poniewaz wykrywa poslizg jednego z kół

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...