Songokam Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam! Mam problem z komunikatem oil pressure. Wymieniony imbus (poprzedni nie zużyty), pompa i zabierak ok. Komunikat po wyjeździe od mechanika znowu się pojawia. Czy to może mieć opłakane skutki?
piotrsob1 Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Może uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Jeżeli ciśnienie sprawdzane manometrem i jest OK, to właśnie bym obstawiał
Songokam Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Może uszkodzony czujnik ciśnienia oleju.Jeżeli ciśnienie sprawdzane manometrem i jest OK, to właśnie bym obstawiał Ciśnienie było sprawdzane i wszystko było OK ---------- Post dopisany at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:09 ---------- Moduł na kołach czy na łańcuch? Moduł na kołach zębatych
FUTURUM Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Turbo całe?sprawdź w prosty sposób czy dmucha "chlapie olejem" (odkręć korek wlewu oleju i połóż w tym miejscu rękę-jeśli podbija Ci dłoń to znaczy, że to nie jest wina pompy)
Gość Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Podpinałeś kompa ? Kontrolka oleju może świecić jeśli zaczyna szwankować licznik w którym jest fabryczny immobilizer .
jarfab0511 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 znajomy w swojej audi mial to samo:) VCDS pokazał odrazu padniety czujnik ciśnienia!!!! Zapaliło mu sie wracając z niemiec pompa przerobiona juz byla na 1,9 i tak na lawecie wrocil:) na szczescie tylko czujnik:)
Songokam Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Opublikowano 14 Lipca 2014 Turbo całe?sprawdź w prosty sposób czy dmucha "chlapie olejem"(odkręć korek wlewu oleju i połóż w tym miejscu rękę-jeśli podbija Ci dłoń to znaczy, że to nie jest wina pompy) Przepraszam za późną odpowiedź ale miałem daleki wyjazd wakacyjny (łącznie 1500 km). Audi jakoś dało radę. Komunikat oil pressure często zawsze pojawia się przy intensywnym przyspieszeniu z niskich obrotów. Co do chlapania to mocno dmucha i chlapie po odkreceniu korka. W zasadzie to na obwodce korka stoi nawet trochę oleju. ---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- Dodam od razu ze nie zauważyłem aby auto dymiło czy tracili moc
jarfab0511 Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 to ze masz olej wokół korka to moze byc wina uszczelki na korku temat znany i przerabiany w wielu autach koncernu VAG i nie tylko
Songokam Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Jeśli ktoś może wiedzieć o co chodzi to proszę o pomoc. Problem nadal nie rozwiązany. Komunikat cały czas się pojawia. Kolejna dziwna rzecz która może komuś coś podpowie to fakt ze auto wypiło mi olej już po 7 tys kilometrów (gdzie wcześniej poziom minimalny oleju pojawiał się po 15 tyś). Pomóżcie! Padniemy czujnik chyba nie wychlałby całego oleju
piotrsob1 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 To że pije olej wcale nie musi miec jakiegokolwiek związku z uszkodzonym czujnikiem ciśnienia . Na Twoim miejscu na początek wymieniłbym czujnik ciśnienia oleju, a poziom oliwy wnikliwie obserwował
Songokam Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Czujnik ciśnienia wymieniony. Problem nie pojawia się w tych samych momentach co kiedyś( czyli konkretnie przy przyspieszeniu) ale cały czas występuje, choć rzadziej.
Pawelkiwi Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 No to podepnij miernik ciśnienia oleju i sprawdź na gorącym silniku na wysokich obrotach lub w czasie jazdy jakie masz ciśnienie oleju w momencie zaświecenia kontrolki. Skoro ciśnienie było sprawdzane i miało być OK to powiedz jakie było przy 90 C i przy wolnych obrotach oraz przy 3000 obr, To jest podstawa i nie ma co gdybać i wróżyć. Jak można w serwisie wymienić imbus, mieć nadal problemy z ciśnieniem oleju i naprawiać auto poprzez internet.
piotrsob1 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Przyczyną tego że pije olej mogą być też przepuszczające uszczelniacze pompowtrysków, paliwo idzie do oleju, olej się rozrzedza, rzadki przedostaje się przez pierścionki i jest spalany. Jeżeli jeździsz głównie w trasie to taką opcję też bym wziął pod uwagę. żeby to sprawdzić to najlepiej zrobić pomiary ciśnienia oleju tak jak napisał Paweł, potem wymienić oliwę i powtórzyć pmiary. Bardzo duża różnica na plus pomiędzy pomiarami może tezę potwierdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się