SVD Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Witam mam taki problem z samochodem, podczas jazdy (nie zależnie od prędkości i od, czy przyspieszam czy puszczam gaz, samochód chodzi dynamicznie i równo.) wyłącza się silnik. Odpal po długim kręceniu. Wydaję się że w pewnym momencie do silnika nie dostaję się paliwo dlatego gaśnie i zapowietrza się. Stan paliwa pod rezerwę. Dopiero jutro będę mógł podłączyć się do kompa i sprawdzić błędy lub zrobić logi. Pytanie spotkał się ktoś z takim przypadkiem? Gdzie szukać? Zdarzyło mi się to 4 razy w ciągu dnia. Na chwile obecną auto jeździ normalnie bez problemów, zalałem cały bak. Czy to może być coś z pompą paliwa lub Egr, chociaż egr odłączyłem i też mi zgasł? Może filtr paliwa wadliwy. Dodam że paliwo z pewnego źródła. Samochód jakieś miesiąc temu był dokładnie diagnozowany i sprawdzany, wymienione zostały wszystkie filtry,olej a także "dwumas". Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać?
POWER-KRIS Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Jak przed wymiana filtrów było dobrze to zobacz czy nie pękł któryś wąż zakładany na filtr. Czy założono opaski i czy trzyma zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze może ktoś źle oring założył.
marcin78 Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Jak zgaśnie czy ma problemy z odpaleniem?? Sprawdz czy podaje paliwo do filtra.
POWER-KRIS Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Przepływomierz nie zgasi auta tylko utnie moc.
SVD Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Opublikowano 3 Lipca 2014 Za raz podjadę pod komputer się podpiąć do znachora. Ale myślę że żadnych błędów nie pokażę:/ Zwrócę uwagę na te rzeczy. dzisiaj zrobiłem ponad 100km i wszystko w porządku. Dodam że mam bak zatankowany do końca a gasł mi jak miałem 1/4. nie wiem czy ma to znaczenie. A orientujecie się czy pompa elektryczna chodzi cały czas czy jak w 2,5tdi włącza się przy rezerwie?
lucabianco Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Sprawdź czy nie masz zapowietrzonego układu paliwowego. Być może wymieniając filtr paliwa nie wlali do niego trochę paliwa przez co zassał powietrze. Nie pamiętam już który zawór na filtrze odpowietrza, ale był ostatnio podobny temat.
POWER-KRIS Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 Awx i avf sam się odpowietrzy. Możesz i pusty filtr założyć, trochę pokreci ale zapali. Tylko szkoda auta mordować. ☺ Tak słucham u siebie i pompa w zbiorniku tylko na chwilę się włącza nabija uklad i staje.
SVD Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Na razie objawy ustały, sprawdziliśmy filtr, przewody oraz paliwo wszystko ok. Błędów nie pokazało na komputerze. Prawdopodobnie dzieję się coś z pompką elektryczną że przerywa od czasu do czasu. Ta wersja najbardziej prawdopodobna. Nie duży koszt naprawy.
marcin78 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Na razie objawy ustały, sprawdziliśmy filtr, przewody oraz paliwo wszystko ok. Błędów nie pokazało na komputerze. Prawdopodobnie dzieję się coś z pompką elektryczną że przerywa od czasu do czasu. Ta wersja najbardziej prawdopodobna. Nie duży koszt naprawy. Może zawodzi przekażnik.
mk1265 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 witam Zacznę może od początku moich problemów z 1.9tdi 110KM. Jakiś czas temu silnik stał sie mułowaty więc pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika aby sprawdził co jest grane. Stwierdził że "bąbka" przy turbinie czy jak to się nazywa (tak na to wołał) Moc wróciła lecz niestety po odjechaniu kilometra od warsztatu samochód się wściekł obroty skoczyły ponad 6000 i nie dało się go zgadić więc zadusiłem go na "5" i poszła czarna chmura dymu. Samochów wrócił do mechanika wymienił on turbine nie pomogło nie można było odpalić nawet później dobrał się głębiej i powymieniał wszystkie korbowody i silnik odpalił ale nadal gasł podczas jazdy np dojeżdzając do świateł, bramy itp. Samochód wrócił z powrotem do mechanika stwierdził że pewnie wina turbiny wymienił na używana ale sprawna wyciągnięta ze sprawnego auta. Sytuacja się trochę poprawiła samochód nie gasł cały czas ale nadal czasami gaśnie. Wkurzyłem się i stwierdziłem ze zmienie mechanika byłem u 3 w sumie i kazdy mówił że to wina pompy lecz obiawy zawsze te same 2 dni spokoju nie zgasł ani razu a po tych dwóch dniach 1 na 10 dojazdów do światel i silnik gaśnie dodam ze odpala wtedy bez problemu. Już sam nie wiem co to może być może miał ktoś taki przypadek i podpowie coś. Denerwujące jest to że gaśnie w momencie gdy chcemy sie zatrzymać szczególnie gdy hamulcem zwalniamy i wciskamy sprzegło. Czy to może mieć jakiś związek ze sprzęgłem lub może coś spaskiem bo pompa w sumie 4 razy zmieniana a pasek ten sam. Sądze ze to nie wina pompy skoro po włożeniu pierwsze dzień dwa jest ok a później tak jakby coś ją uszkadzało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się