cabanmat Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Witam panowie Jeżdżę swoim autkiem już 2,5 roku zrobione 60tyś km i nigdy nie nie zawiódł. Zima nie zima, pod chmurką, zawsze odpalił. Aż do dzisiaj ... Ja osobiście spałem no nocnej zmianie. Auto wzięła moja mama na zakupy. Nie mogła odpalić silnika pod marketem... Ktoś ją pchną i silnik załapał... Nie wiem jak ma cię odpalanie "na pych" dla silnika TDI ? Sam zauważyłem że ostatnio jakoś niechętnie odpalał... nie od strzała tylko musiał przekręcić przysłowiowym wałem... Jestem świeżo po wymianie oliwy i wymianie wszystkich filtrów. Panowie co sprawdzić przed oddaniem auta do elektryka samochodowego ? Kąty wtrysku itp ? (silniczek na pompie VP) Dopytałem starszej dokładnie... silnik w ogóle nie kręcił... Później jak odpalił z pycha nie mogli otworzyć bagażnika... A w środku standard... reset zegarka daty itp
Lukasz_N Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Problem po stronie elektryki. Gdzies masz zwarcie i rozladowuje aku. Wsadz amperomierz szeregowo miedzy kleme i zacisk aku, wtedy sprawdzisz jaki masz pobor pradu na postoju.
cabanmat Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Opublikowano 4 Lipca 2014 Jak się to sprawdzało ? Odpinało się klemę dodatnią i wpinało się amperomierz, ile mA będzie oznaczało zwarcie a ile mA będzie w normie ? Kilka dni temu była straszna zlewa auto stało pod chmurką i właśnie po deszczu poszedłem do auta i był licznik "rozbity" Myślałem, że może gdzieś woda podeszła.. A jak z tym odpalaniem na pycha ? Bo jak dowiedziałem się że mój 1.9TDI był odpalany na pych to mi się włos zjeżył na głowie
Lukasz_N Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Wpinasz miedzy kleme i zacisk aku. Przyjmuje się, ze 50mA jest w miare ok. Ogolnie dielsa na pycha nie powinno się palic.
cabanmat Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Opublikowano 4 Lipca 2014 Przedstawiam wyniki pomiarów : - Odpiąłem klemę dodatnią, wpiąłem amperomierz szeregowo. Prąd stały, zakres ustawiony na 20[mA] Zmierzyło mi 0,27 czyli na naszym ustawionym zakresie daje nam wynik 270[mA] (Do 0,3A=300mA jest w normie) czyli upływność akumulatora jest ok ? Mogło się coś stać od tego "pycha" ?
dziadek Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Mogło się coś stać od tego "pycha" ? Jak się nic nie stało od razu to ok , ogólnie się nie odpala na pych ze względu na rozrząd na pasku ... innych przeciwskazań nie znam
cabanmat Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Opublikowano 4 Lipca 2014 Sam bym TDI nigdy nie pchał tylko zadzwonił po kogoś żeby pod kable podpiąć... Ale odsypiałem nockę zakładową... i mnie tam nie było... Po odłączeniu klemy nie musiałem wpisywać KODu do Radia czyli że mam rozkodowane ?
Lukasz_N Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 270mA to za duzo. Powinien brać koło 50mA. Wyciągaj po koleii bezpieczniki i patrz czy zmaleje.
franekv6 Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Jeśli to się stało po deszczu to być może masz gdzieś zatkane odpływy które powodują zwarcie.
SotoM Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Jak palic dizla na pych to najwyższy bieg i motorówka jest bezpieczna.
cabanmat Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Sprawa chyba rozwiązana, zamontowałem nową Varte za 370zł i problem chyba znikł
niestandardowy Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Sprawdz obroty rozrusznika. Musza byc powyzej 280 obr/min
cabanmat Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Temat do zamknięcia, kupiłem nowy aku i problem z rozruchem rozwiązany. Można wiedzieć jak logować aby zmierzyć obroty rozrusznika podczas startu ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się